Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.

Vierailija
21.03.2024 |

Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."

Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.

Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.

Kommentit (352)

Vierailija
1/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies etsii 18-30 v naista mutta EI perheenperustaminen mielessä. Siihen jo tyssää. On aina pervoa, jos keski-ikäinen etsii teiniä. 

Vierailija
2/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies etsii yli 10 vuotta nuorempaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään naamasta kiinni. 2007 olin viimeksi parisuhteessa. M38

Vierailija
4/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Nyt sekin on todistettu!

Vierailija
5/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.

Vierailija
6/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hymyilkää niissä profiilikuvissa!! Kuka oikeasti kuvittelee antavansa mitään muuta kuin luotaan työntävän kuvan itsestään kun möllöttää kuvassa naama väärinpäin.

Vierailija
7/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertaistit. Aika moni mies saa kirjoittaa huomattavan paljon profiiliinsa, eikä siltikään kelpaa yhdellekkään naiselle. Naisella taas ei tarvitse olla tekstiä eikä edes kuvaa kun ihan vaan se että on nainen tuo enemmän vientiä kuin suurella osalla miehistä on sitä ikinä.

Vierailija
8/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis alkanut panostamaan ulkonäköösi? Miten on peseytyminen ja erityisesti hampaiden pesu? Onko hiukset leikattu ja vaatteet puhtaat?

Vierailija
9/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa rehellisiä itsestänne ja mahdollisimman rentoja mutta järkeviä kuitenkin. Aikuiset kypsät naiset eivät jaksa pelleilijöitä eli järkeä päähän mutta ei mitään pystyyn kuollutta meininkiä kuitenkaan.

Vierailija
10/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta lähtökohtaisesti mikään muu kuin itse ihminen. Muut asiat tulevat sen jälkeen. Rahaa saa kun käy töissä ja elämä on.

Vierailija
11/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hymyilkää niissä profiilikuvissa!! Kuka oikeasti kuvittelee antavansa mitään muuta kuin luotaan työntävän kuvan itsestään kun möllöttää kuvassa naama väärinpäin.

Mutta älkää hymyilkö väkisin! Ei se hymy kerro paljon mitään.

Vierailija
12/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis alkanut panostamaan ulkonäköösi? Miten on peseytyminen ja erityisesti hampaiden pesu? Onko hiukset leikattu ja vaatteet puhtaat?

Kun alkaa 40 lähestymään niin sitä on turha enään nais rintamalta mitään odotella, olisi vaikka kuinka hyvät vaatteet, hiukset leikattu ja hampaat kunnossa ja vaikka ja mitä. Kannattaa vaan keskittyä harrastuksien pariin ja lopettaa naiset kokonaan, saavat olla siellä omissa oloissaan kun mikään ei kelpaa, tulee vastaan jos tullakseen.

Lääkäreillä, hyvin tienaavilla lentäjillä on varmasti eriasia ja jos ei ole rokotettu niin sekin voi auttaa.

Vierailija
13/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan kertoa palstalla mistä naiset tykkäävät mutta naisiakin on erilaisia. Toiset tykkäävät rennommasta ja toisille on tärkeämpää muut seikat. 

Vierailija
14/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot kiinnostavat miehiä, ei naisia. Riittävällä toimeentulolla ja hyvällä luonteella pääsee pidemmälle kuin hyvätuloisena mulkkuna. 

Vierailija
15/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun alkaa 40 lähestymään niin sitä on turha enään nais rintamalta mitään odotella, olisi vaikka kuinka hyvät vaatteet, hiukset leikattu ja hampaat kunnossa ja vaikka ja mitä. Kannattaa vaan keskittyä harrastuksien pariin ja lopettaa naiset kokonaan, saavat olla siellä omissa oloissaan kun mikään ei kelpaa, tulee vastaan jos tullakseen.

Lääkäreillä, hyvin tienaavilla lentäjillä on varmasti eriasia ja jos ei ole rokotettu niin sekin voi auttaa.

Miksi sinä ruikutat? Se ei ole miehekästä. Ole itsevarma ja sellainen kuin oikeasti olet. Älä vertaa itseäsi muihin. Otapas hieman positiivisempi asenne ystävä hyvä.

Vierailija
16/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Varsinkin autot kiinnostavat naisia. Ovathan naiset yliedustettuina mitä tulee autoharrastukseen saati autoilualaan. Naiset rakastavat autoja.

Vierailija
17/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ruikutat? Se ei ole miehekästä. Ole itsevarma ja sellainen k

Niin se vain asia on.

Vierailija
18/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Varsinkin autot kiinnostavat naisia. Ovathan naiset yliedustettuina mitä tulee autoharrastukseen saati autoilualaan. Naiset rakastavat autoja.

Mikäpä se ihanempaa kuin istua pankin omistamassa bemarissa tai teslassa.

Vierailija
19/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa rehellisiä itsestänne ja mahdollisimman rentoja mutta järkeviä kuitenkin. Aikuiset kypsät naiset eivät jaksa pelleilijöitä eli järkeä päähän mutta ei mitään pystyyn kuollutta meininkiä kuitenkaan.

Aikuiset kypsät naiset on rasittavia. Muutenkin miehen jannalta se aito ihastuminen tapahtuu teini-iässä ja sitten sen kanssa eletään yhdessä elämä loppuun, tai sitten ei. Aikuisiin kypsiin naisiin tyydytään, tai sitten ei tyydytä ja eletään poikamiehen vapaata elämää elämä loppuun.

Vierailija
20/352 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt miehenä 46v et pitäskö oikeasti laittaa firma pystyyn. 

Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.