Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa
Kommentit (372)
En ikinä kehtaisi olla varatun miehen kanssa yhteydessä "romanttisessa merkeissä". En myöskään tekisi sitä itselleni, itsensä siinä lopulta hajoittaa. Haluan aina pystyä katsomaan itseäni peilistä ilman että joudun hetkeäkään kyseenalaistamaan omaa käytöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni (nainen) visrtitteli minulle viimeksi kysyen, että saisiko hän lainata erästä väitöskirjaa, jonka otaksui löytyvän minun tai perheeni kirjahyllystä. - Vastasin, että löytyy ja saa lainata, jos sitä tarvitsee. Seuraavassa viestissään kysyi, että voiko tulla hakemaan sen vielä tänään. Vastasin, että sekin käy. - Niin, että terveisiä vaan hänelle ja kaikille muillekin, jotka mahdolliesti tunnistivat
Uskovainen mies
Sinä oletkin ystävällinen, periaatteen mies. Siunausta sinulle ja perhekunnallesi sekä mukavaa kevättä.
Rakastajia ja rakastajattaria on ollut aina. Joskus niistä tulee jotain mutta usein ei. Elämää se vain on. Avioliitto on taloudellinen sopimus. Puolet liitoista hajoaa ja silti ihmisillä on disneymäinen mielikuva siitä, että rakkaus kestää kun menee naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastajia ja rakastajattaria on ollut aina. Joskus niistä tulee jotain mutta usein ei. Elämää se vain on. Avioliitto on taloudellinen sopimus. Puolet liitoista hajoaa ja silti ihmisillä on disneymäinen mielikuva siitä, että rakkaus kestää kun menee naimisiin.
Eikä kaikki pettäjät ole naimisissa. Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka on avoliitossa.
Mulla oli niin päin, että olen itse perheellinen nainen ja pari vuotta nuorempi, eronnut mies alkoi viestitellä kanssani. Olihan se hämmentävää kun Helsingissä on ihan vapaitakin naisia tarjolla. Viestiteltiin lopulta yökaudet.
Piti lopettaa tuo suhde, koska tahdoin pitää avioliittoni. Kakkosmies jäi nuolemaan näppejään ja yritti kaikenlaista kostotoimenpidettä..
En tiedä, miksi varattu kiinnostaa vapaata enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaikki pettäjät ole naimisissa. Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka on avoliitossa.
No siinä sinulla on mies joka ei ole alkuunkaan sitoutunut! Aloituksessa puhuttiin perheellisistä miehistä. Eikä sekään tarkoita vältttämättä avioliittoa, mutta useimmat menevät naimisiin viimeistään lapsen syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä sinulla on mies joka ei ole alkuunkaan sitoutunut! Aloituksessa puhuttiin perheellisistä miehistä. Eikä sekään tarkoita vältttämättä avioliittoa, mutta useimmat menevät naimisiin viimeistään lapsen syntymän jälkeen.
Kyllä monelle avoliitto on yksi sitoutumisen muoto eikä silloin muita ole. Itse olen ollut avoliitossa enkä mä silloin pettänyt vaan olin sitoutunut parisuhteeseen. Mä sitoudun jo seurusteluaikana eikä silloinkaan muita ole. En ymmärrä tuollaista ajattelua, että avoliitossa ei voisi olla sitoutunut. Mä olen saanut lapseni avoliitossa ja kyllä olin ihan lapsen isään sitoutunut.
Kyllä tämä mies on perheellinen vaikka hänellä ei avopuolisonsa kanssa yhteisiä lapsia olekaan. Ovat olleet yhdessä reilusti yli 10 vuotta, asuvat yhdessä. Mies ei vain näköjään osaa olla uskollinen.
En viestittele kenenkään kanssa romanttisessa mielessä, mutta muutaman vanhan työkaverin kanssa silloin tällöin. Ihan samoin kuin naispuolistenkin vanhojen työkavereiden kanssa, jotka olen halunnut pitää elämässäni, vaikka työpaikka onkin vaihtunut. Viestitellään ihan normaaleja asioita, kuulumisten vaihtoa tai avautumista toiselle esim. vaikeassa työtilanteessa. Tietää että toinen ymmärtää.
Jos varattu nainen viestittelisi jonkun vieraan miehen kanssa, syy olisi tietenkin tämän naisen. Mutta jos mies tekee saman, syy siirretään sitten toiselle naiselle. Niin tai näin, syyllinen on nainen. Miehet ovat tahdottomia ressukoita, joita elämä vaan vie ja pahat naiset viettelee 🙄
Miksi ap ja muut syyttävät vain naisia jotka viestittelevät varattujen miesten kanssa? Entäs ne miehet jotka viestittelee varattujen naisten kanssa? Tai voihan molemmat olla varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suoraan sanoen ajattele, että miehen perhe olisi minun vastuullani.
Kanssaihmiset pitää huomioida ja eritoten lapset. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ehkä voit soittaa jollekin muulle?
Ja miksi se mies vastailee näille muille naisille jos on naimisissa?
Kohtele hyvää miestäsi hyvin, niin lopetan heti.
Ja ei, tämä mies ei puhu palturia, koska mulla on erittäin herkkä red flag -tutka. Hän kertoo sellaisia yksityiskohtia, joita ei vain voi mitenkään keksiä.
Minä viestin usein vuoronvaihdosta. Minulla on vaihtoparina perheellinen mies ja pakko on viestiä, ei arvaa jäädä pois töistä, jos hän ei lupaa mennä, tai ei kannata mennä töihin, jos hän ei suostu vaihtamaan. Jos minä kysyn vaihtoa, hän vastaa nukkumaan mennessään, ei vilkuile puhelintaan päivän mittaan, jos hän pyytää vaihtoa, minä vastaan yleensä saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla.
Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.
Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän.
Kosto tulee olemaan suloinen.
Teet tuolle naiselle ainoastaan palveluksen, hän pääsee eroon petturimiehestä ja sinulle jää petturimies ja huonoa karmaa.
Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla.
Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.
Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän.
Kosto tulee olemaan suloinen.