Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
361/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme ystäviä, duh.

Vierailija
362/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaadita. Pointti on se, että kuinka paljon edes on oikeasti uskollisia, onnellisia pareja JOS pääsisivät yllättäen selaamaan puolison puhelinta. Vois tulla aika monelle naiselle yllärinä, että mies on heidän kanssaan vain siksi, että joku nainen on oltava (koska nainen tuo vähintään fyysistä hyötyä miehen elämään, usein myös emotoniaalista, sosiaalista ja taloudellista hyötyä) ja aina voidaan samalla vähän vilkuilla, jos olisi mahkut parempaan naiseen. Hyvin vähän on oikeasti uskollisia pareja, puolet liitoistakin päätyy eroon. Tämä on pelkkää realismia, ei tarvitse repiä pelihousuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on vapaa pääsy toisen puhelimiin, koska meillä ei ole salaisuuksia, vaikka viestittelenkin parisuhteessa oleville miespuolisille ystävilleni. Ikähaarukka on 20v-80v ja itse olen siltä väliltä 

Muista mainita myös sun ystäville että ukkosi lukee mustasukkaisuuksissaan heidän viestit, sillä tottakai "Katja" voi olla Kalle, ihan pakko varmistaa ja lukea viestien vaihdot. Oksettavaa. Ootko miettinyt että toi "vapaa pääsy toisen puhelimeen" itsessään kertoo jo epäluottamuksesta vai mikä helkkarin syy on muuten tutkia toisen puhelinta?

Vierailija
364/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vaadita. Pointti on se, että kuinka paljon edes on oikeasti uskollisia, onnellisia pareja JOS pääsisivät yllättäen selaamaan puolison puhelinta. Vois tulla aika monelle naiselle yllärinä, että mies on heidän kanssaan vain siksi, että joku nainen on oltava (koska nainen tuo vähintään fyysistä hyötyä miehen elämään, usein myös emotoniaalista, sosiaalista ja taloudellista hyötyä) ja aina voidaan samalla vähän vilkuilla, jos olisi mahkut parempaan naiseen. Hyvin vähän on oikeasti uskollisia pareja, puolet liitoistakin päätyy eroon. Tämä on pelkkää realismia, ei tarvitse repiä pelihousuja. 

Tollainen kyttäysmentaliteetti ei varsinaisesti herätä luottamusta sekään eikä todellakaan ole tervettä missään ihmissuhteessa. Jos joku sinua pettää niin sitten pettää etkä sinä sille mitään voi. 

Vierailija
365/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi löytää rehellisen ja uskollisen kunnon miehen?

Vierailija
366/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ansaitsee paremman naisen ja hän itse otti yhteyttä ensin. Lapset on jo muuttaneet kotoa ja miehen liitto on kuivunut pelkäksi kaveruudeksi.

Tule ihmeessä ja hae aarteesi pois. Ei palautus eikä vaihto-oikeutta.

T Waiffu

Et sitten itse osaa näyttää sille ovea?

Helpompaa jos sinä haet.

Vierailija
367/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Mun "miehellä" on jo aikuiset lapset ja heilläkin jo omat lapset. Mies siis 55v. Mies on aloitteellinen jo yli 6 vuotta enkä ole estellyt enkä aio jatkossakaan estellä. En halua häntä kyllä omaksikaan, näin on oikein hyvä. Ja miten rikkinäistä voi enää rikkoa? Jotain on vialla jos mies (tai nainen) etsii liiton ulkopuolista seuraa.

Nyt otat tilanteen haltuun ja ilmoitat vaimolle mikä on homman nimi. 

Vierailija
368/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen siksi, että sovitaan seksitreffejä miehen kanssa. Miehellä avovaimo jonka kanssa ei ole yhteisiä lapsia, mutta ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta. Ovat molemmat mua reilusti vanhempia. 

Näin se menee. Olen perheellinen mies ja minulla oli muutaman vuoden sivusuhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jossain vaiheessa suhde oli pätettävä, koska halusin pitää perheeni kasassa ja nuoren naisen oli saatava elää omaa elämäänsä. Jos kotona ei peitto heilu, niin sitten se heiluu muualla. Muistakaa tämä naiset,

Vaihdappa tähän tarinaan mies sana vaimoksi.

Vierailija
369/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiihottaako 2 naamainen mies teitä vai mikä vaivaa 

Totta kai kiihottaa. On ihanaa ajatella kuinka mies on kiinnostunut minusta niin paljon enemmän kuin omasta vaimostaan.

Yök, limainen nuljake koko ukko.

Vierailija
370/372 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollainen kyttäysmentaliteetti ei varsinaisesti herätä luottamusta sekään eikä todellakaan ole tervettä missään ihmissuhteessa. Jos joku sinua pettää niin sitten pettää etkä sinä sille mitään voi. 

Melkein kaikki miehet pettää. Ne jotka ei petä, ei saa muita naisia. Sen kun jatkat luottamista ja denialismissa elämistä. Enkä kyttää ketään, kunhan olen hyväksynyt realiteetit. 

Vierailija
371/372 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on vapaa pääsy toisen puhelimiin, koska meillä ei ole salaisuuksia, vaikka viestittelenkin parisuhteessa oleville miespuolisille ystävilleni. Ikähaarukka on 20v-80v ja itse olen siltä väliltä 

Muista mainita myös sun ystäville että ukkosi lukee mustasukkaisuuksissaan heidän viestit, sillä tottakai "Katja" voi olla Kalle, ihan pakko varmistaa ja lukea viestien vaihdot. Oksettavaa. Ootko miettinyt että toi "vapaa pääsy toisen puhelimeen" itsessään kertoo jo epäluottamuksesta vai mikä helkkarin syy on muuten tutkia toisen puhelinta?

Höpöhöpö, miksi sitä nyt tutkimalla tutkittaisi, vaikka ei nyt kiellettyä olisikaan. Onhan paljon sallittuja asioita ja ihminen jättää ne tekemättä. Esim me asumme puolet vuodesta alueella, jossa toisella operaattorilla ei ole välillä kenttää, niin olisi kyllä kauheaa, jos ei voisi käyttää sitä puhelinta, joka toimii🤡

Vierailija
372/372 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Mun "miehellä" on jo aikuiset lapset ja heilläkin jo omat lapset. Mies siis 55v. Mies on aloitteellinen jo yli 6 vuotta enkä ole estellyt enkä aio jatkossakaan estellä. En halua häntä kyllä omaksikaan, näin on oikein hyvä. Ja miten rikkinäistä voi enää rikkoa? Jotain on vialla jos mies (tai nainen) etsii liiton ulkopuolista seuraa.

Nyt otat tilanteen haltuun ja ilmoitat vaimolle mikä on homman nimi. 

En ole tuo jolle kommentoit, mutta miksi pitäisi vaimolle kertoa? Ei ole mullakaan halua saada miestä omaksi enkä aio kertoa miehen avovaimolle mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä