Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
181/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin duuniin liittyvän viestin miestyökaverille. Käytin siinä "työkieltä", kuten normaalisti töissä käytetään alallamme. Viestini oli hyvin lyhyt ja ytimekäs, ei yhtään turhia lässytyksiä. Meni muutama päivä ja tämän miehen avovaimo yritti tulla linjoja pitkin päälleni. Hän oli salaa kaivellut miehen puhelinta ja ymmärtänyt viestini juuri niin kuin itse halusi. Aivan kamala sotku. Ensin pitäydyin viesteissä puhtaasti työasioiden käsittelyssä, mutta eihän se auttanut. Kerroin olevani itse aika tuore aviovaimo, rakastavani miestäni ja sanoin myös, että hänen miehensä ei ole minun makuuni. Se syyttely, jonka sain päälleni, oli uskomatonta. Melkein tunnin joutui vääntämään idiootin kanssa vain siksi, että olin laittanut työhön liittyvän viestin. 

Kerroin seuraavana päivänä duunissa tälle miehelle, mitä hänen avovaimonsa puuhasi, niin hän ei uskonut. Päätin, että vaikka duunipaikka palaisi, minä en ilmoittaisi siitä tuolle miehelle. Tuntui olevan yhtä kaheli kuin vaimonsakin. Että terveppä vaan teillekin, hullun mustasukkaiset ihmiset.  

Vierailija
182/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska voin ja haluan! En ole vastuussa kenenkään tunteista. Pitäkää miehistänne huolta, ettei heille tule halua hyppiä syrjään.

Karma iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska voin ja haluan! En ole vastuussa kenenkään tunteista. Pitäkää miehistänne huolta, ettei heille tule halua hyppiä syrjään.

Karma iskee.

Tämä. Karma is a Bitch.

Vierailija
184/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma iskee.

Tai sitten ei. Et sä siitä määrää.

Vierailija
185/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee, ei ole ihme, että varatulla miehellä on vientiä.

Kerätkää itsellenne sitte kaikki pettäjät  ja pitäkää hyvänänne.

Vierailija
186/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se perheen rikkoutuminen ole siitä miehestä kiinni. 

It takes two to tango 

Vierailija
187/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä lukee, ei ole ihme, että varatulla miehellä on vientiä.

Kerätkää itsellenne sitte kaikki pettäjät  ja pitäkää hyvänänne.

Ei kiitos. Mulle riittää yksi varattu enkä mä haluan omaksi halua. Ei mulla ole kuin yksi mies tällä hetkellä seksiä varten ja se on tuo varattu. Ei mulla ole aikaa enempään tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
188/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin duuniin liittyvän viestin miestyökaverille. Käytin siinä "työkieltä", kuten normaalisti töissä käytetään alallamme. Viestini oli hyvin lyhyt ja ytimekäs, ei yhtään turhia lässytyksiä. Meni muutama päivä ja tämän miehen avovaimo yritti tulla linjoja pitkin päälleni. Hän oli salaa kaivellut miehen puhelinta ja ymmärtänyt viestini juuri niin kuin itse halusi. Aivan kamala sotku. Ensin pitäydyin viesteissä puhtaasti työasioiden käsittelyssä, mutta eihän se auttanut. Kerroin olevani itse aika tuore aviovaimo, rakastavani miestäni ja sanoin myös, että hänen miehensä ei ole minun makuuni. Se syyttely, jonka sain päälleni, oli uskomatonta. Melkein tunnin joutui vääntämään idiootin kanssa vain siksi, että olin laittanut työhön liittyvän viestin. 

Kerroin seuraavana päivänä duunissa tälle miehelle, mitä hänen avovaimonsa puuhasi, niin hän ei uskonut. Päätin, että vaikka duunipaikka palaisi, minä en ilmoittaisi si

Mun eksän uusi on kanssa lähestulkoon hyökkäämässä mun päälle. Joudun olemaa eksään vielä yhteydessä yhteisen asunnon asioiden selvittämisen takia ja eksän kanssa ei viestitellä mistään muusta kuin siitä miten saadaan nuo käytännön asiat järjesteltyä, mutta tuo eksän uusi nainen alkaa mulle viestitteleen kuinka mun pitää pysyä erossa hänen miehestään ja on meinannut mun kotiinkin tulla riiteleen. Kunpa tajuaisi etten koskisi eksään enää pitkällä tikullakaan oli sellainen petturi ja valehtelija. Eli uskon kyllä, että eksä saattaa pettää häntä, mutta ei ainakaan minun kanssani.

Vierailija
189/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi entinen työkaveri, perheellinen mies, välillä minulle viestittelee ja toki vastaan takaisin. Huomaan kyllä että monesti viikonloppuna ja aika myöhään, eli varmaan vähän ottaneena. Kuulumisia kyselee ja minä kerron ja kysyn hänen kuulumisiaan. Viesteissä ei ole mitään epäilyttävää, mutta en tiedä mitä hänen vaimonsa tästä ajattelisi. Saattaa olla että tietääkin. Mutta ei mun omaatuntoani kolkuta vähääkään! 

Normaaleista asioista voi kirjoitella, siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
190/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miksi viestittelet Putinin kanssa?

Vierailija
191/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Vastaan vain omasta puolestani. Miehen vaimon tunteet ei minua kiinnostaneet, täysin vieras ihminen. Eikä tuntunut pahalta, että ventovieraan lapsen vanhemmat erosi. 

Vierailija
192/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteilen, koska mies on eronnut lastensa äidistä 15 vuotta sitten. Toinen, lapseton avioliitto osoittautui katastrofiksi, ja vain rahan vuoksi ovat yhä naimissa, eivätkä asu yhdessä. Mies pyytänyt kolmesti vaimokseen mua, mutta haluan edetä hitaasti ja tutustua rauhassa. 

Vierailija
193/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma iskee.

Miksi puolustelet täällä itseäsi jos olet niin varma asiastasi?

Vierailija
194/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaavat sinkut, teillä ei ole  kaikki muumit paikalla. 

Vierailija
195/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen ajattele, että miehen perhe olisi minun vastuullani.

Kanssaihmiset pitää huomioida ja eritoten lapset. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ehkä voit soittaa jollekin muulle?

En ole itse seurustellut varattujen miesten kanssa, mutta ihmettelen kovasti, miksi sinun miehesi ei huomioi omia lapsiaan ja viestittelee muiden naisten kanssa? Jos miehesi todella arvostaisi sinua ja olisi sitoutunut sinuun ja perheeseensä, hän blokkaisi tuollaiset naiset suorilta käsiltä. Mutta kun se mies itse haluaa pettää. Jos ei pettäisi tämän naisen kanssa, niin varmasti löytäisi jonkun toisen naisen, jonka kanssa pettää. Saattaa olla myös, että toinen nainen ei edes tiedä, että sillä miehellä on perhettä vaan mies on saattanut valehdella, että on sinkku. Eli ei se nainen sitä sun perhettä riko vaan se mies rikkoo sen ihan itse.

Vierailija
196/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi entinen työkaveri, perheellinen mies, välillä minulle viestittelee ja toki vastaan takaisin. Huomaan kyllä että monesti viikonloppuna ja aika myöhään, eli varmaan vähän ottaneena. Kuulumisia kyselee ja minä kerron ja kysyn hänen kuulumisiaan. Viesteissä ei ole mitään epäilyttävää, mutta en tiedä mitä hänen vaimonsa tästä ajattelisi. Saattaa olla että tietääkin. Mutta ei mun omaatuntoani kolkuta vähääkään! 

MIksei vois kysellä kuulumisia? Voihan mies haluta vaan ystävyyttä, ajatustenvaihtoa? Toisella naisella voi olla vaikka tietämystä esim. jostain samasta harrastuksesta josta on kiva jutella. Pitäiskö naimisiin menon jälkeen lopettaa kokonaan muille puhuminen,eli jos toinen nainen kysyy jotain niin miehen täytyy vastata todella lyhyesti tyyliin, joo mutta nyt täytyy lopettaa,hei. Ja 'kyllä', 'ei', 'en' 

Vierailija
197/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen miksi viestittelet Putinin kanssa?

Putin raískaajajoukkoineen valehtelee, itse hyökkää 24/7 kimppuun, kiusaa ja kiristää, eikä jätä Ukrainaa rauhaan. Ukraina pommittaa sit paskaa takaisin. Jos viestien sisältö ei mene perille, on pakko räjäyttää kunnon Tsar-Bomba.

Vierailija
198/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma iskee.

Miksi puolustelet täällä itseäsi jos olet niin varma asiastasi?

Anteeksi mitä? En mä ole tuo jolle kirjoitit karmeasta. Mä vain totesin, että ei välttämättä karma iske. Et sä tai kukaan muu siitä päätä. Se nyt vain on ikävä tosiasia, On todella huonosti käyttäytyviä ihmisiä eikä heille kyllä koskaan karma iske.

Vierailija
199/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango 

Ja sillä miehellä on myös täysi mahdollisuus kieltäytyä lähtemästä sen toisen naisen matkaan. Jos on uskollinen mies niin tämä ei petä vaikka kuka häntä vikittelisi. 

Vierailija
200/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango 

Ja sillä miehellä on myös täysi mahdollisuus kieltäytyä lähtemästä sen toisen naisen matkaan. Jos on uskollinen mies niin tämä ei petä vaikka kuka häntä vikittelisi. 

Tämäpä juuri it takes two to tango ja se mies on varsin halukas lähtemään siihen tangoon mukaan, saattaa jopa olla se tangoa ehdottava osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan