Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
241/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varattu nainen viestittelisi jonkun vieraan miehen kanssa, syy olisi tietenkin tämän naisen. Mutta jos mies tekee saman, syy siirretään sitten toiselle naiselle. Niin tai näin, syyllinen on nainen. Miehet ovat tahdottomia ressukoita, joita elämä vaan vie ja pahat naiset viettelee 🙄

Ei. Kummatkin niistä ovat pahoja. Ainakin ansaitsevat toisensa. 

Vierailija
242/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla. 

Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.

Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän. 

Kosto tulee olemaan suloinen.  

Teet tuolle naiselle ainoastaan palveluksen, hän pääsee eroon petturimiehestä ja sinulle jää petturimies ja huonoa karmaa. 

Ei. Tuo mies on tässä vain koston välikappale, sivullinen uhri. En aio olla hänen kanssaan muuten tekemisissä kuin saadakseni hänet lankeamaan seksiin kanssani. Tavoite on saada naisen sydän särkymään ja kokemaan tuskaa. Päästä kostamaan hänen minulle aiheuttamat kärsimykset takaisin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, koska hän on mun lapsuudenystävä jonka kanssa on aina jaettu ilot ja surut? 

Ja järkyty nyt vielä, mutta me käydään joskus kaljoillakin, baarissa tai reteesti pussikaljatyyliin rannalla nuoruuden tapaan.

Vierailija
244/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos varattu nainen viestittelisi jonkun vieraan miehen kanssa, syy olisi tietenkin tämän naisen. Mutta jos mies tekee saman, syy siirretään sitten toiselle naiselle. Niin tai näin, syyllinen on nainen. Miehet ovat tahdottomia ressukoita, joita elämä vaan vie ja pahat naiset viettelee 🙄

Ei. Kummatkin niistä ovat pahoja. Ainakin ansaitsevat toisensa. 

Vaikka olisikin moraalitonta niin loppukädessä vastuu siitä avioliitosta on kuitenkin aina sillä miehellä eikä sillä vieraalla naisella. Se, että syyttää sitä vierasta naista miehen pettämisestä on ihan kuin varas sanoisi, että varastin auton, koska avaimet oli jätetty auton lukkoon ja tämän vuoksi minä en ole syyllinen.

Vierailija
245/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska niillä viesteillä saadaan nopeasti työasioita hoidettua. 

Vierailija
246/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?

Isää ei kiinnosta

Vierailija
247/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen ajattele, että miehen perhe olisi minun vastuullani.

Kanssaihmiset pitää huomioida ja eritoten lapset. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ehkä voit soittaa jollekin muulle?

Olen ollut yksin ja yksinäinen omasta tahdosta riippumatta useita vuosia. Käyn baareissa, tansseissa, erilaisissa harrastuksissa, olen mukana yhdistyksissä jne. toiveena löytää myös minulle oma kumppani. En ole nuori, enkä hyvännäköinen, ihan tavallinen, eikä kukaan ole osoittanut kiinnostusta, kunnes sitten yksi osoitti. Sattui olemaan varattu, mutta mitä siitä kun edes joku välittää, vaikka ei tosissaan olisikaan.

Vierailija
248/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, ihan itsekkäistä syistä, johon liittyy kosto. Viestittelen miehen kanssa, joka on yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka kiusasi minua koulussa. En ole koskaan päässyt kostamaan tälle naiselle aiemmin kiusaamistani, mutta nyt kostan tällä tavalla. 

Myönnän suoraan, että tavoitteeni on saada tämä mies sänkyyn. Sen suhteen viestien perusteella lämpenemistä on tapahtunut ja on vain ajan kysymys, koska tämä toteutuu.

Kun olemme harrastaneet seksiä, niin saatan sen tälle kiusaajalleni myös tietoon. Tavoitteenani on hajottaa heidän suhde ja toivottavasti myös naisen sydän. 

Teet tuolle naiselle ainoastaan palveluksen, hän pääsee eroon petturimiehestä ja sinulle jää petturimies ja huonoa karmaa. 

Aika surullista, että joku haluaa kostoa niin paljon, että on valmis vaikka maksamaan siitä jopa omalla vartalollaan.

Vierailija
249/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittelee perheelliselle pahat mielessään, ei se nainenkaan synnitön ole. Sitä ei voi kukaan kiistää.Tietenkin mies on ratkaisun tekijä ja pääpahis, mutta nainen on auttanut asiassa, eli on rikoskumppani. Alinta kastia molemmat.

Vierailija
250/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet tuolle naiselle ainoastaan palveluksen, hän pääsee eroon petturimiehestä ja sinulle jää pettu

No tuota en ymmärrä mäkään. Mulla on suhde varatun miehen kanssa ihan siitä syystä, että haluan ja himoitsen sitä miestä. En todellakaan pystyisi koston vuoksi harrastamaan seksiä jonkun kanssa. Mun pitää haluta sitä ihmistä itseään. Omaa vartaloani en käyttäisi tuolla tavoin. 

Vierailija
251/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestittelee perheelliselle pahat mielessään, ei se nainenkaan synnitön ole. Sitä ei voi kukaan kiistää.Tietenkin mies on ratkaisun tekijä ja pääpahis, mutta nainen on auttanut asiassa, eli on rikoskumppani. Alinta kastia molemmat.

Kyllä, paariaa. Varjoisia sieluja, epäihmisiä.

Vierailija
252/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se perheellinen mies vastaa minun viesteihini, miksi se vinkuu ja vonkaa?

Siksi kun kotona akka nalkuttaa ja pihtaa!

Kyllä siellä kotonakin peitto heiluu tiuhaan tahtiin, kaikkea ne kakkosnaiset uskoo.. Sweet denial.. 

Vierailija
253/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se vosu saa katua tekojaan kuten saa petturi mieskin

Vierailija
254/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ihmettelet normaalia elämää? Varmaan kaikilla normaalia elämää elävillä on varattuja tuttuja. Siis jos ihmisiä tuntee tai tietää, sieltä voi löytyä keski-ikäisillä varattuja, perheellisiä ja vaikka mitä. 

Vierailija
255/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kakkosnaiset se, että mies vaihtaa ainoastaan heikompaan ja helpompaan sekä tyhmempään naiseen.

Löytäjä saa pitää. Ja edestäsi löydät. Karma.

-liisa

Vierailija
256/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen ajattele, että miehen perhe olisi minun vastuullani.

Kanssaihmiset pitää huomioida ja eritoten lapset. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ehkä voit soittaa jollekin muulle?

Olen ollut yksin ja yksinäinen omasta tahdosta riippumatta useita vuosia. Käyn baareissa, tansseissa, erilaisissa harrastuksissa, olen mukana yhdistyksissä jne. toiveena löytää myös minulle oma kumppani. En ole nuori, enkä hyvännäköinen, ihan tavallinen, eikä kukaan ole osoittanut kiinnostusta, kunnes sitten yksi osoitti. Sattui olemaan varattu, mutta mitä siitä kun edes joku välittää, vaikka ei tosissaan olisikaan.

Enimmäkseen olen yksin, mutta tunnen muutaman naistenmiehen kyllä. Mitähän kumppani tykkäisi tuollaisista kavereista tai tutuista? Siinä olisi kyllä päänvaivaa jollekin tiukkapipolle. 

Vierailija
257/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi viestitellä mieheni kanssa? Pitäisikö sitä savumerkeillä kysyä asioita?

Ai onko jo toista kertaa sun kanssa naimisissa kun ei edellisestäkään ole eronnut?Tyhmä akka .Kyllä on epätoivoista sunkin elämä.

Vierailija
258/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä se vosu saa katua tekojaan kuten saa petturi mieskin

Ihan hyvä vaan jos nainen pääsee petturimiehestään. Antaa toisen naisen seota miehen kyttäämiseen. Eihän pettäjään täysillä voi luottaa tämä toinen nainenkaan. Parhaassa tapauksessa toinen nainen saa maistaa omaa lääkettään. Ja mies kärvistellä luurinsa kanssa. 

Vierailija
259/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet tuolle naiselle ainoastaan palveluksen, hän pääsee eroon petturimiehestä ja sinulle jää pettu

Surullisempaa mielestäni on, että se koulukiusaaja ei ole aiemmin joutunut vastaamaan teoistaan. Karma is a bitch.

Vierailija
260/372 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi jos minulla on hänelle asiaa. Esimerkiksi naapurin mies pyysi minua leikkaamaan heidän piha-aidan kun ovat espanjassa vaimonsa kanssa. Minä olin lapsi, kun tutustuin heidän samanikäiseen tyttäreensä, minulla ei ole mitään seksuaalisia intressejä perhetuttuun. Pitäisikö sinun kasvattaa itsetunto kun näet viettelijöitä kaikkialla?