Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla paha ihminen?

Vierailija
19.03.2024 |

Niin?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen se kappale Behind Blue Eyes "No one knows what it's like To be the bad man

To be the sad man Behind blue eyes." Silmien väriä voi vaan vaihtaa tuossa, riippuen mikä väri on.

Eikö toinen paha just tiedä?

Vierailija
42/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen paha ihminen?

Onko se

A

selkään ystäväänsä puukottava, vilpillinen, väkivaltainen kiusaajaluuseri, joka esittää uhria, jos samaa takas, mitä muille tarjoilee?

sellainen, jonka mitta täyttyy yllämainitun kaltaisista ja haluaa oikeutta tai tarjoilee samaa niille, jotka kiusanneet joukolla vuosia itseään heikompaa?

Kostaminen on aina väärin. En koskaan, missään tilanteessa kosta tai ole kostanut kenellekään. Tähän moni paha ihminen luottaakin. Voi tehdä mitä vaan ja toinen ei anna takaisin samalla mitalla.

Jotkut, joita on kiusattu vuosia, lopulta suuttuvat vain jollekin kohteelle, ei lopulta niille ihmisille, joille olisi pitänyt suuttua. Purkavat kaiken patoutuneen vihan ja katkeruuden yhteen.

Tosi kiva olla siinä sitten, syntipukki kaikkeen mitä toinen ihminen on joutunut kohtaamaan.

Siksi, koska puolustin itseäni hänen kiusaamistaan vastaan. 

Pahakin voi olla rehellinen, ja todeta, kyllä näin tein. Kostin, kostin ylimitoitetusti, väärälle ihmiselle. Suoraselkäinen ihminen kykenee tähän.

Ihmisen päätä ei voi formatoida, muistia pyyhkiä tai totuutta muuttaa. Faktat on ja pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen se kappale Behind Blue Eyes "No one knows what it's like To be the bad man

To be the sad man Behind blue eyes." Silmien väriä voi vaan vaihtaa tuossa, riippuen mikä väri on.

Jaa, sitten oli se suomalainenkin kappale Mä paha paha oon, oliko Muskan esittämänä...??

Vierailija
44/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvailla. Minulla tulee sellainen paha olo kun minua syytetään aiheettomasti ja sinnikkäästi jostain pahasta kuten valehtelusta, huijaamisesta tai salailemisesta. Silloin tulee olo että jos minua kerran noin pahana läheinenkin ihminen pitää niin saakoon haluamansa.

Vierailija
45/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi myöntää olevansa paha ja jännä kuin alhainen, valehteleva ja väkivaltainen laiskuri.

Vierailija
46/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikaa nyt v*ttuun näiden kiusaamis- ja kostofantasioidenne kanssa. Olette kaiken saamanne ansainneet.

Vierailija
47/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvailla. Minulla tulee sellainen paha olo kun minua syytetään aiheettomasti ja sinnikkäästi jostain pahasta kuten valehtelusta, huijaamisesta tai salailemisesta. Silloin tulee olo että jos minua kerran noin pahana läheinenkin ihminen pitää niin saakoon haluamansa.

Minussa taas ei minuus muutu, sanoivat muut mitä hyvänsä. Olen kuka olen, aina ja nyt. Pyrin hyvään, tarkoitan hyvää, mutta olen inhimillinen ihminen. Teen joskus virheitä ja loukkaan. Mutten tietoisesti enkä suuria virheitä.

Vierailija
48/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksikaa nyt v*ttuun näiden kiusaamis- ja kostofantasioidenne kanssa. Olette kaiken saamanne ansainneet.

Nope.

Vierailija
49/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on välttämätön, jotta hyvä kehittyisi.

Vierailija
50/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla tai narsisteilla riittää itsesääliä, jos jäävät alakynteen. Silloin muiden pitäisi heitä ymmärtää ja sääliä, vaikka kuinka olisivat itse aiheuttaneet tilanteen kiusaamalla ja pahoinpitelemällä muita. Ei mitään sääliä pidä antaa. Ikuinen porttikielto ja poliisille mars, jos tällaiset vuosia pahaa tehneet tunkevat lähelle.

Vierailija
51/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me AY- liikkeessä emme tunne syyllisyyttä mistään.

Vierailija
52/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussa taas ei minuus muutu, sanoivat muut mitä hyvänsä. Olen kuka olen, aina ja nyt. Pyrin hyvään, tarkoitan hyvää, mutta olen inhimillinen ihminen. Teen joskus virheitä ja loukkaan. Mutten tietoisesti enkä suuria virheitä.

Eli halusit sanoa ettet ole paha ihminen ja kerätä peukkuja? Ei sinänsä liity aiheeseen.

Vierailija
53/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä. Paha voittaa aina hyvän.

Noinkin voi luulla.

Vierailija
54/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen paha ihminen?

Onko se

A

selkään ystäväänsä puukottava, vilpillinen, väkivaltainen kiusaajaluuseri, joka esittää uhria, jos samaa takas, mitä muille tarjoilee?

sellainen, jonka mitta täyttyy yllämainitun kaltaisista ja haluaa oikeutta tai tarjoilee samaa niille, jotka kiusanneet joukolla vuosia itseään heikompaa?

Tämä.

Olen itse nykyään tuo B ja saanut kuulla läheisiltä että minusta on tullut paha. Haluavat kuulemma palata entiseen. "Voi kun kaikki olisi niin kuin ennen"

Sinusta on selvästi kasvanut mulkku ja inhoittava ihminen. Ehkä olet muuttunut kiusaajasi kuvaksi?

Vierailija
55/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä. Paha voittaa aina hyvän.

Noinkin voi luulla.

"Jos ihminen pyrkii aina tekemään oikein, hän jää väärintekijöiden sankassa joukossa väkisinkin tappiolle." - M-velli

56/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnolliselta. Ihanaa olla paha hyvän puolesta, kuten kun puolustan eläimiä ihmisten julmuudelta. Se motivoi olemaan kaikkein pahin.

Vierailija
57/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos minua syytetään valehtelemisesta enkä mitenkään voi todistaa puhuneeni totta kuin sanallani, niin pitäköön tunkkinsa jos ei sitä usko. Osoittaa vain sen millaisena se toinen oikeasti minua ajattelee vaikka aiemmin on höpissyt jostain 110% luottamuksista eli valehdellut itse.

Vierailija
58/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha on välttämätön, jotta hyvä kehittyisi.

Tottahan se on että ilman pahaa ei olisi hyvääkään.

Vierailija
59/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nautinnolliselta. Ihanaa olla paha hyvän puolesta, kuten kun puolustan eläimiä ihmisten julmuudelta. Se motivoi olemaan kaikkein pahin.

Susi tai karhu sinut raadelkoot ja syököön. Ai että naurattaisi :D

Vierailija
60/74 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika yksinäinen olohan se tuppaa olemaan. Meni pitkään hyväksyä ja ymmärtää se, että olen nähnyt itseni totaalisen väärin ja kuvitellut olevani hyvä ja mukava. Nyt en toki vieläkään tiedä, miten voisin olla parempi, mutta ymmärrän ne ghostaamiset ja välien katkeamiset niin monelta taholta ja yritän olla mahdollisimman vähän oma itseni.

I feel you. Luulin itsekin olevani hyvä ja mukava, mutta toiset eivät ole samaa mieltä, ja olen nyt täysin yksin. Olen kuitenkin valinnut oman itseni. Kukaan ei voi saada minua muunlaisena. Tuntuu karulta ja rankalta ja samalla täysin vapaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi