Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
81/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veetu mitä kökkerökakkaa! Tää on joku provoilija

Kyllä. Ap on palstan vakitrolli joka alkuun anteeksipyytelevänä ja kiittelevänä kyselee kysy yks ja yrittää vaikuttaa mukavalta. Jossain vaiheessa sitten näyttää todellisen käärmeen luontonsa ja alkaa todella ilkeäksi. Ei kannata jutella tälle tyypille yhtään, parempi pysyä kaukana. 

No en mä oikeasti ole paha ihminen, mutta kyllä minäkin kieltämättä joskus provosoidun. Ei mussa oo mitään pelättävää. En aio loukata sua enkä ketään täällä. Trust me my friend!

Vierailija
82/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ap on palstan vakitrolli joka alkuun anteeksipyytelevänä ja kiittelevänä kyselee kysy yks ja yrittää vaikuttaa mukavalta. Jossain vaiheessa sitten näyttää todellisen käärmeen luontonsa ja alkaa todella ilkeäksi. Ei kannata jutella tälle tyypille yhtään, parempi pysyä kaukana. 

En nyt kyllä ole ihan varma. Tämä tapaus kyllä vaikuttaa yllättävän mukavalta ja myös vastaanottavaiselta neuvoille. Vaikka olisikin trolli niin on saanut niin hyviä vastauksia että niistä saattaa olla jollekin toiselle miehellä ihan oikeaa apua.

Niin tämä tyyppi aina alkuun vaikuttaakin mukavalta ja vastaanottavaiselta. On kuitenkin todella ilkeä ihminen. Ihan vaan varoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi poikaressu, jätäs nyt nettisaitit rauhaan ja mene ulos, opiskele tai tee työtäs. 

Toisinsanoen elä elämääsi.

Vierailija
84/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän olen kömpelö ja ujokin, mutta...haittaako se naisia?"

Ei ainakaan kaikkia naisia haittaa. Nuo voivat olla hyvin hurmaavia piirteitä miehessä.

Vierailija
85/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jotenkin tosi nuori? Kuulostaa totaalisen keskenkasvuisille pohdinnoille. Parhaisiin tuloksiin pääset kun menet ihmisten ilmoille ja reippaasti juttelet niille naisille. 

Vierailija
86/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, hyvä on, heitän sitten vain yläfemman tästä lähin.

Vierailija
87/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa valita, niin jokainen ottaa sen mikä miellyttää eniten. Oli valinnan kohde mikä vain. Toisen beta on toisen alfa. Toisen alfa taas toisen beta. Ei ole olemassa yhtä mielipidettä mikä pätisi jokaiseen.

Vierailija
88/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaan haluaa oppia tässä muilta palstalaisilta olemaan asteen parempi ihminen ja parisuhdekumppani jatkossa. Ap on erittäin kiitollinen teille kaikille! Teidän kaikkien näkemykset ovat tervetulleita ja tärkeitä! Jos joku muu samalla oppii jotain uutta teiltä/meiltä, niin eipä kai siitäkään haittaa olisi. Lisää näkemyksiä vaan rohkeasti esille toivon. Jos en jokaiseen huomaa vastailla, niin luen ne kyllä ja arvostan kaikkia näkemyksiä ja vastailen viiveellä vaikka. Kiitos siis kaikille ja tässä kohtaa toivotan kaikille mukavaa pakkaspäivää ja kyllä se kevät sieltä vielä saapuu. Palaillaan 

Vierailija
89/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa valita, niin jokainen ottaa sen mikä miellyttää eniten. Oli valinnan kohde mikä vain. Toisen beta on toisen alfa. Toisen alfa taas toisen beta. Ei ole olemassa yhtä mielipidettä mikä pätisi jokaiseen.

Onpas. Alfa tarkoittaa johtajaa, beta on rivilaumanjäsen. Tietysti tilanne vaihtuu erilaisissa ryhmissä mutta ei nuo ole mitään "yhden mielestä näin ja toisen mielestä toisin" -kysymyksiä.

Vierailija
90/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikeaa pohtia tuomatta 20 vuotta vanhoja s24-teesejä kehään. 

Joskus tuotiin esiin että on se laatikkoleukainen bodarijuristi jolla on 200neliötä keskellä Helsinkiä ja Jaguar nahkapenkeillä. Jokainen käsittää että tuollainen mies on paremmin naisille kelpaava kuin ylipainoinen varastomies-veikka. Siltikään ei voi irroittaa yksinäistä ominaisuutta miksi sillä saa parishteen mutta toinen mies ei. Kokonaisuus ratkaisee ja mitä paremmin mies "myy" ps-markkinoilla, sitä tasaisemmat ovat tämän ominaisuudet.

Jokaiselle ps-markkinoilla toimivalla on jokin irl-status, johon tarjokkaat peilaavat itseään useimmillahan ei se kiinnostus syty tyhjästä. Miehillä on ominaista röyhkeys, juuri niin että se varastomies-veikka itsetunnoissaan koettaa sitä suosittua sisällöntuottaja-siiriä vaikka jopa itse tietää ettei se ole realistinen valinta ollenkaan, mutta parempi yrittää ja nakata koffia kitusiin pakkien jälkeen kuin räytyä loppuikä miettien miten olisi käynyt.  Usein ne "jännämiehet" eivät noudata sosiaalisia standardeja joilla voivat hyvinkin onnistua epätavallisen parinmuodostamisen kanssa. 

Miesten maskuliinisuuden tavoittelu on ilmeistä kilpailussa tarjolla olevista seuraa hakevista naisista, kuin myös naisten kilpailu keskenään esim. kauneudessa ja sosiaalisessa kyvykkyydessä. 

Liian kiltille miehelle vain sekapelaajista koostuva skene on liian kova, tälläisen seuraan on vaikea päästä edes kiltin ujon naisen. Joilla toki on yrittäjiä monelta suunnalta. Nykyään nämä voivat somedeittien kautta löytää paremmin toisensa. Tosin takavuosien kännit ja baariin-kuvio tuotti pariskuntia jotka eivät somedeiteistä toisiaan enää ottasi. 

Miksi alfempi? Mikropizza vai neljän tähdän illallinen? Verkkarit vai Vuittonin byysat? Ei nainen valitse aina alfempaa vaan sen minkä omalla tasollaan saa itselleen sopivimman valittua. On myös laadukkaita miehiä jotka valitsevat selvästi alakanttiin kumppaninsa juuri omista preferensseistään johtuen ja ovat tyytyväisiä. 

Vierailija
91/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mies tai nainen, kaikki hakee kumppania kuin laatutuotetta kaupan hyllyltä. Deittisovelluksissakin ihminen sivuutetaan hetkessä vain kuvan perusteella. Missikisoja pidettiin alentavina. Nykyään miehetkin alentuu tämän kaltaiseen kilpailuun. Jotain syvällisyyttä kaipaisi ihmisiin.

Vierailija
92/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä irtoseksiä harrastetaan monissa piireissä, mutta tietysti yleensä lähinnä sinkkuna"

Ei kuitenkaan niin että se olisi jotenkin enemmistölle naisista joku yleinen jatkuvasti toistuva asia. Toki isolle osalle naisia tulee elämän kuluessa tilanteita joissa sitten saatetaan mennä sänkyyn satunnaisen kumppanin kanssa mutta tämä ei ole mitenkään jatkuvaa tai sellaista että katsoisivat erityisesti harrastavansa irtosuhteita. Ne ovat ennemminkin elämän satunnaisia kohtaamisia joista monista saattaa myös tulla sitten parisuhteita. Ei siis tietoisesti haeta irtoseksiä vaan sellaista vain joskus sattuu.

Vierailija
93/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mun taso sitten on jos toisten mielestä olen tylsä akateeminen nörtti jota ei edes vilkaisisi ja toisten mielestä älykäs, rauhallinen ja vaimomateriaalia? Olisiko se niin että mitään tasoja ei ole vaan kiinnostavuus riippuu keneltä kysytään? Niin miehillä kuin naisillakin on erilaiset preferenssit puolisoa etsiessä. 

Vierailija
94/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin tämä tyyppi aina alkuun vaikuttaakin mukavalta ja vastaanottavaiselta. On kuitenkin todella ilkeä ihminen. Ihan vaan varoitus."

Varoitus mistä? Tuskin tällä palstalla voi mitään minun kannaltani kovin vaarallista tapahtua. Jos keskustelu ei enää ole hedelmällistä niin sitten vain lopetan sen.

Vierailija
95/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kaikkia naisia haittaa. Nuo voivat olla hyvin hurmaavia piirteitä miehessä.

Kyllä haittaa. Ei kukaan tykkää kömpelöistä ja ujoista naisistakaan. Ihmiset tykkäävät valovoimisista ihmisistä eikä sulkeutuneista ja onnettoman oloisista.

Vierailija
96/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kyllä ole ihan varma. Tämä tapaus kyllä vaikuttaa yllättävän mukavalta ja myös vastaanottavaiselta neuvoille. Vaikka olisikin trolli niin on saanut niin hyviä vastauksia että niistä saattaa olla jollekin toiselle miehellä ihan oikeaa apua.

Niin tämä tyyppi aina alkuun vaikuttaakin mukavalta ja vastaanottavaiselta. On kuitenkin todella ilkeä ihmin

Olenko oikeasti ilkeä? Myönnän, että olen muutaman kerran provosoitunut, mutta olen siinäkin kehittänyt itseäni. Vilpitön anteeksipyyntöni, jos olen sinua tai jotain muuta loukannut! Tarkoitukseni on vain keskustella ja hämmästellä erilaisia ilmiöitä liittyen naisiin, miehiin, parisuhteeseen, elämään ylipäätään. Mutta nyt lähden lenkille ja kiitän teitä kaikkia ja toivon lisää näkemyksiä...

Vierailija
97/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää alfamiehet siitä yksinkertaisesta syystä, että koen heidät tutuiksi. Isäni sattuu olemaan alfa. Hankalaksi asian tekee vain se, että olen itsekin erittäin voimakastahtoinen, määrätietoinen enkä lainkaan pompoteltava. 

Vierailija
98/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele miehistä tolla tavalla. Mun mies on alle 170 cm duunari. Ammatti tai ulkonäkö ei ole ykkönen.

Vierailija
99/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietysti tilanne vaihtuu erilaisissa ryhmissä mutta ei nuo ole mitään "yhden mielestä näin ja toisen mielestä toisin" -kysymyksiä."

No kun juuri sanoit että tilanne vaihtuu erilaisissa ryhmissä niin kyllä se juuri on sitä että yksi painottaa sitä mitä tapahtuu hänelle tärkeissä ryhmissä ja toinen sitä mitä tapahtuu joissain ihan eri piireissä tai ryhmissä.

Vierailija
100/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haittaa. Ei kukaan tykkää kömpelöistä ja ujoista naisistakaan. Ihmiset tykkäävät valovoimisista ihmisistä eikä sulkeutuneista ja onnettoman oloisista.

Ja tämän sanon ihan vaan kylmänä faktana, jonka olen todennut elämässä. Eihän silloin mitään alfoja olisikaan, jos niiden ominaisuudet ei nimenomaan ois sellaisia jotka saa muut ihmiset lumoihinsa. Jotka herättää luottamusta, ihailua, ihastusta ja mielenkiintoa.