Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
"alfat" on niitä.... Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista.
Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä.
Alpha fukcs and fukcs and fukcs. Later we fool the beta bucks. They can be the cucks.
-Babymama
Kiltit pojat, työmuurahaiset. Huomatkaa kun ihan tavalliset naiset paljastavat kaksoisstandardinsa missä toisilta ei vaadita yhtään mitään saadakseen paneskella heitä mielin määrin, mutta kun mieli muuttuu kehon vanhetessa etsitään joku pildellä helposti manipuloitava kilttimies, eli teidät joita sitten ohjaillaan vuoronperään kehuvalla lepertelyllä ylläolevan esimerkin kaltaisesti ja sitten kiukuttelulla, pildellä kiristämisellä ja taas antamalla jne. Te "sivistyneet, älykkäät, vastuulliset, tasavertaiset pojat", loppupäässä löydätte sitten itsenne sorvin ääreltä elatusmaksuja varten ja se sama lepertelevä nainen on jättänyt teidät kun on tylsistynyt tmv. Ja taas on löytynyt uutta pikapanoseuraa.
Kysykää vanhoilta miehiltä mikä strategia olisi kannattanut. He vastaavat ettei ainakaan miespalvelijan rooli koska nainen ei muutenkaan kykene olemaan tyytyväinen, aina pitää olla parempaa ja vikoja etsitään mutta ei itsestä.
Suunnitelkaa ja valitkaa tarkkaan jos olette naisten kanssa, tai sitten se todistetusti toimiva ja helpompi panomiesmalli.
Todellisuudessa nainen asettaa standardin heti alussa kenen kanssa sekstailee. Hørøvaihe tekee hørøn ja tekee pysyviä muutoksia aivoissa. Tämä on ihan todistettu asia ja avioerotilastot kertovat selkeää tarinaa.
Jos hän muuttaa kyseisen standardin se on tekopyhää koska on jo rakentanut ensimmäisen valintansa mukaisen yhteiskunnan.
Hän on asettanut kaksi arvoa itselleen ja kykenee myös siirtymään toisesta toiseen vuorotellen: Sen ensimmäisen ilmaisjakelijan ja myöhemmän muurahaiskuningattaren arvo.
Yllätytte vielä betapojat, kuinka naiset jotka ovat saaneet teidät pauloihinsa, kuitenkin kykenevät kytkemään tunteensa pois mainitusta pohjalla olevasta jatkuvasta tyytymättömyydestä johtuen. Tämä on suomalainen moderninainen ja poikkeus vahvistaa säännön. Lisätodisteena ne kaikki tykkäykset sille kommentille. Tästä totuudenmukaisesta kommentista he eivät tietenkään pidä.
Naiset ovat seksin portinvartijoita (portit useimmilla auki) mutta miehet ovat parisuhteen portinvartijoita jos haluavat (betat eivät tosin valikoi, aseta standardeja eikä sääntöjä ja aasi-kortti jää käteen).
"Joskus tuotiin esiin että on se laatikkoleukainen bodarijuristi jolla on 200neliötä keskellä Helsinkiä ja Jaguar nahkapenkeillä. Jokainen käsittää että tuollainen mies on paremmin naisille kelpaava kuin ylipainoinen varastomies-veikka"
On tietenkin keskimäärin paremmin naisille kelpaava. Se mikä näissä tasoissa aina unohtuu on että se paria hakeva yksilö ei lopulta ole kiinnostunut mistään keskiarvoista vaan siitä että löytyy se yksi itselle sopiva. Jos haet parisuhdetta niin on lopulta aika yhdentekevää että jääkö jälkeesi ruikuttamaan tuhat muuta kandidaattia vai ei yhtään jos kuitenkin itse saat sen kumppanin.
Keskiarvoilla on merkitystä vain siihen kuinka isosta valikoimasta voit potentiaalisesti valita. Se jolla ei ole niin paljon tarjontaa joutuu tarkenmmin miettimään että mistä sen itselle sopivan löytäisi. Mutta ei se muuten sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aikamoinen pelimies noin 20-30-vuotiaana. Pyörittelin kahta naista ja samoihin aikoihin oli parit fwb säädöt ja yhdessä vaiheessa olin myös naimisissa olevan naisen salarakkaana.
Joku ihmettelee miksi, koska mun ainakin silloisella ulkonäöllä pystyin siihen. Oli jännitävää ja antoisaa olla monen naisen haluttu seksikumppani.
Sittemmin rauhoituin hieman kun tuli ikääkin 40+. Olen vela koska en yksinkertaisesti jaksaisi isyyttä tai perheen rahoittamista. Voin käyttää ansaitsemani rahat itseeni ja matkustaa. Elän ja kuolen vapaana.
Lukuisat naiset palkitsivat sinut jo ensikättelyssä ja palkinnot sen kun tippuilee.
Näinhän se menee hutsuyhteiskunnassa.
"Kiltit pojat, työmuurahaiset. Huomatkaa kun ihan tavalliset naiset paljastavat kaksoisstandardinsa missä toisilta ei vaadita yhtään mitään saadakseen paneskella heitä mielin määrin, mutta kun mieli muuttuu kehon vanhetessa etsitään joku pildellä helposti manipuloitava kilttimies, eli teidät joita sitten ohjaillaan vuoronperään kehuvalla lepertelyllä ylläolevan esimerkin kaltaisesti ja sitten kiukuttelulla, pildellä kiristämisellä ja taas antamalla jne."
Tuo satu ei parane vaikka sitä toistelee jokaisessa tällaisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aikamoinen pelimies noin 20-30-vuotiaana. Pyörittelin kahta naista ja samoihin aikoihin oli parit fwb säädöt ja yhdessä vaiheessa olin myös naimisissa olevan naisen salarakkaana.
Joku ihmettelee miksi, koska mun ainakin silloisella ulkonäöllä pystyin siihen. Oli jännitävää ja antoisaa olla monen naisen haluttu seksikumppani.
Sittemmin rauhoituin hieman kun tuli ikääkin 40+. Olen vela koska en yksinkertaisesti jaksaisi isyyttä tai perheen rahoittamista. Voin käyttää ansaitsemani rahat itseeni ja matkustaa. Elän ja kuolen vapaana.
Lukuisat naiset palkitsivat sinut jo ensikättelyssä ja palkinnot sen kun tippuilee.
Tietenkin se on palkinto jos tuollaista elämää haluaa. Itse kuitenkin näin miehenä arvostan paljon enemmän hyvää pysyvää parisuhdetta jossa ei tarvitse juosta baareissa ja lirkutella aina uudelle naiselle saadakseen seksiä. Mutta kukin tavallaan.
"Kiltit pojat, työmuurahaiset. Huomatkaa kun ihan tavalliset naiset paljastavat kaksoisstandardinsa missä toisilta ei vaadita yhtään mitään saadakseen paneskella heitä mielin määrin, mutta kun mieli muuttuu kehon vanhetessa etsitään joku pildellä helposti manipuloitava kilttimies, eli teidät joita sitten ohjaillaan vuoronperään kehuvalla lepertelyllä ylläolevan esimerkin kaltaisesti ja sitten kiukuttelulla, pildellä kiristämisellä ja taas antamalla jne"
Ikävää että sinulla on ollut noin kurja elämä. Terapia voisi auttaa. Voimia parantumisesi tielle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on palkinto jos tuollaista elämää haluaa. Itse kuitenkin näin miehenä arvostan paljon enemmän hyvää p
Sinä arvostit kyllä niitä panomiehiä hyvin paljon aina pari tuntia kerrallaan.
Mä luin aloituksen ties kuinka monta kertaa "miksi naiset valitsevat aina alafemman".
Olisi ollut huomattavasti kiinnostavampi aloitus kun tämä iänikuinen jankutus missä kellään ei ole ollut enää pariin vuoteen mitään uutta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle ylläriuutinen: myös "kiltit", ujot, rumat, oudot, haisevat ja tylsät tyypit pettää ja on kusipäitä ihan yhtä lailla.
"Sinä arvostit kyllä niitä panomiehiä hyvin paljon aina pari tuntia kerrallaan."
Menpäs kotiin jo kasvattamaan ne (henkiset)munat ja palaa sitten asiaan. Älä viitsi aikuiselle miehelle selittää.
Naisena avostan ihmisissä sukupuolesta riippumatta sitä, että eivät markkinatalouden lakien mukaan arvioi ihmisiä kuin kulutushyödykkeitä ja jaa ihmisiä alfoihin ja betoihin (onko tullut luettua Aldous Huxleyn Uljas Uusi Maailma?) tai voittajiin ja luusereihin.
En itse asiassa halua edes ystäväksi, saati sitten parisuhteeseen, ihmisen kanssa joka tekee niin.
Miehen valinnassa on tällainen polku:
- Ulkonäkö kertoo minuuteissa, pystynkö koskaan seksiin ko. miehen kanssa ilman, että olisi tehtävä se pimeässä tai silmät kiinni, samalla kuvitellen toisenlainen mies partneriksi.
- Sitten seuraavaksi tulevat hygienia, luonne ja käytös, sekä se kuinka samanlaiset elämänarvot ja maailmankatsomus on.
Millään muulla ei ole mitään väliä, sillä en etsi miehestä elättäjää tai suojelijaa, koska pystyn elättämään itseni ja myös puolustautumaan mahdollisessa väkivaltatilanteessa.
Aloittajalle sellainen neuvo, että en ole ainoa nainen, joka välttää kaikkia toisten ihmisten alfa/beta-luokittelijoita kuin ruttoa. Ensimmäinen askel naisen löytämiseen, voisi olla eroon pyrkiminen tuosta ihmisiä esineellistävästä ajattelutavasta.
Vierailija kirjoitti:
"Kiltit pojat, työmuurahaiset. Huomatkaa kun ihan tavalliset naiset paljastavat kaksoisstandardinsa missä toisilta ei vaadita yhtään mitään saadakseen paneskella heitä mielin määrin, mutta kun mieli muuttuu kehon vanhetessa etsitään joku pildellä helposti manipuloitava kilttimies, eli teidät joita sitten ohjaillaan vuoronperään kehuvalla lepertelyllä ylläolevan esimerkin kaltaisesti ja sitten kiukuttelulla, pildellä kiristämisellä ja taas antamalla jne."
Nuo sinun harhautukset eivät enää toimi. Miehet ovat järjestäytyneet ja jakavat kokemuksiaan ja huomaamaan tyypilliset naisten manipuloinnin taktiikat joita odotettavastikin näkee paljon täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinun harhautukset eivät enää toimi. Miehet ovat järjestäytyneet ja jakavat kokemuksiaan ja huomaamaan tyypilliset naisten manipuloinnin taktiikat joita odotettavastikin näkee paljon täälläkin.
Saat ihan minun puolestasi jättäytyä naismaailman ulkopuolelle ja tulla sillä onnelliseksi. Ei heilauta minua ja maailmaani mihinkään suúntaan.
Mutta kertoo lähinnä siitä että olet lopulta epävarma omasta valinnastasi että sitä pitää niin kovasti ja kiihkeästi puolustaa luomalla tarinoita naisten kaikenkattavasta turmiollisuudesta ja yrittää tätä käännytystyötä tehdä muidenkin miesten mieliin. Jos sinusta maailma on parempi niin että et ole naisten kanssa niin varmasti tämä on molemmille osapuolille paras ratkaisu. Sinun ei silti tarvitse yrittää syöttää tuota minään totuutena kaikille muillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on palkinto jos tuollaista elämää haluaa. Itse kuitenkin näin miehenä arvostan paljon enemmän hyvää p
Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja ja ei kyse ollut siitä että olisin juossut joka viikonloppu baareissa etsimässä uusia naisia, vaan mun oman henkilökohtaisen hareemin ylläpidosta. Esim nuo mainitsemani fwb naiset ovat nykyään naimisissa, silti ne tulee mun luo yöksi kerran kuussa panohommia varten kun aviomiehensä työmatkoilla jne.
Ei haittaa minua ja osaan pitää turpani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle ylläriuutinen: myös "kiltit", ujot, rumat, oudot, haisevat ja tylsät tyypit pettää ja on kusipäitä ihan yhtä lailla.
Selvä. Miksiköhän tuon pitäisi kiinnostaa mua??
"Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja ja ei kyse ollut siitä että olisin juossut joka viikonloppu baareissa etsimässä uusia naisia, vaan mun oman henkilökohtaisen hareemin ylläpidosta. Esim nuo mainitsemani fwb naiset ovat nykyään naimisissa, silti ne tulee mun luo yöksi kerran kuussa panohommia varten kun aviomiehensä työmatkoilla jne.
Ei haittaa minua ja osaan pitää turpani kiinni."
Ihan sama minulle millaista elämää sinä elät tai kenen kanssa. Sanoin vain että tuollainen elämä ei läheskään kaikille sovi eivätkä he lopulta saa siitä juuri mitään. Turha sitä on romantisoida miksikään miehen elämän ideaaliksi kaikille miehille. Aika iso osa miehistä haluaa lopulta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena avostan ihmisissä sukupuolesta riippumatta sitä, että eivät markkinatalouden lakien mukaan arvioi ihmisiä kuin kulutushyödykkeitä ja jaa ihmisiä alfoihin ja betoihin (onko tullut luettua Aldous Huxleyn Uljas Uusi Maailma?) tai voittajiin ja luusereihin.
En itse asiassa halua edes ystäväksi, saati sitten parisuhteeseen, ihmisen kanssa joka tekee niin.
Miehen valinnassa on tällainen polku:
- Ulkonäkö kertoo minuuteissa, pystynkö koskaan seksiin ko. miehen kanssa ilman, että olisi tehtävä se pimeässä tai silmät kiinni, samalla kuvitellen toisenlainen mies partneriksi.- Sitten seuraavaksi tulevat hygienia, luonne ja käytös, sekä se kuinka samanlaiset elämänarvot ja maailmankatsomus on.
Millään muulla ei ole mitään väliä, sillä en etsi miehestä elättäjää tai suojelijaa, koska pystyn elättämään itseni ja myös puolustautumaan mahdollisessa väkivaltatilanteessa.
Aloittajalle sellaine
Kerro rehellisesti kuinka monta poikaystävää ja panokumppania sinulla on ollut. Se ratkaisee oliko äskeinen kirjoituksesi kameleontin teksti.
Ps. Miehet tuskin puhuvat alfa-beta juttuja naisille kasvotusten mutta käyttävät näitä käsitteitä keskenään kommunikoidessa.
Tässä on sellainen ongelma, että "beta-miehessä" ei ole mitään vikaa, vaan juuri sellainen halutaan parisuhteeseen.
Mutta sitten itse en ainakaan ota sellaista itsestään epävarmaa miellyttäjämiestä. Tai 35v neitsyttä. Beta ei tarkoita samaa kuin vässykkä tai mammanpoika.
"Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja ja ei kyse ollut siitä että olisin juossut joka viikonloppu baareissa etsimässä uusia naisia, vaan mun oman henkilökohtaisen hareemin ylläpidosta. "
Pitäisikö minun olla sinulle kateellinen että sinulla on oikein "henkilökohtainen haaremi"? Enemmänkin säälin sinua ja tyhjyyttäsi ihmisenä.