Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
61/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede-lehti on julkaissut aikanaan tutkimuksen jonka mukaan naiset hommaavat kotiin putki-insinööri Riston(tuttu Spede-show-ohjelmasta) ja sitten taas kapakista otetaan se sovinistisin sonni.

Vierailija
62/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä tyhmään kysymykseesi. Miksi mieskin valitsee aina mielummin kauniin, hyväkroppaisen, femiinisen ja pitkähiuksisen naisen kuin jonkun ruman, läskin ja lyhyt tukkaisen jokinorsun?

Niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, johon on kyllä helppo yhtyä. Ajattelen kyllä pitkälti myös näin, että tämä "feikkielämä" on pahasta ja ulkonäkö ei ole minulle missään nimessä prioriteetti number one. Haluaisin löytää naisen, jonka rinnalla vanheta ja elää hyvää elämää. Tarvittaessa olen vaikka valmis kuolemaan rakastettuni takia. Riittääkö se teille naisille? Onko se tarpeeksi alfaa?

Tuollainen "olenn valmis vaikka kuolemaan naisen vuoksi" on sellaista tyhjää uhoa, jonka toteutumistodennäköisyys elämässä on lähellä nollaa. Oletko sen sijaan valmis viemään vaatteesi ihan itse pyykkikoriin? Olemaan tasa-arvoinen kumppani kotona, perheessä, sängyssä ja yhteisten kulujen maksamisessa?

Kyllä oikeasti olen tähänkin valmis eli rakkaani pelastaisin uhraamalla itseni, mutta ymmärrän näkemyksesi hyvin.

Veetu mitä kökkerökakkaa! Tää on joku provoilija

Vierailija
64/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jos lopettaisit kroonisesti netissä elämisen ja menisit katselemaan ulos ihan oikeita ihmisiä, eikä näitä netissä olevia feikki-ihmisiä, niin huomaisit, että ihan normaalit miehet ja naiset pariutuvat keskenään. Tottakai jos nyt puhut vaan niistä instagram tasoisista naisista, jotka ovat niitä top 1% maailman kauneinpia, niin miksi heidän pitäisi tyytyä johonkin Tavis-Timoon?

Tämä! Miksi ap valitset tai ihastuttava naisiin, jotka tykkää/ valitsee "alfoja"

Ja kyllä- entäs, jos hankkisit elämän, eli lähtisit välillä neljän seinän ulkopuolella käymään ja poistusit av - palstalta ja oman korvienvälisi itse kehittämästäsi mikä- mikä maastasi.

Vierailija
65/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisena olen joutunut fyysisesti puolustamaan ex-miehiäni tilanteissa, jossa ex-mies on itse hakeutunut riitatilanteeseen humalassa. Koskaan ei ole mies fyysisesti minua suojellut. Toivomuksenani ensisijaisesti näissä "suojeluasioissa" olisi, ettei tuleva mieheni hakeutuisi konflikteihin, jotta minun ei tarvitsisi mennä väliin oman fyysisen turvallisuuteni riskeeraten."

Kyllä. Miehet joutuvat näihin "suojelutilanteisiin" lähes poikkeuksetta ihan vain omaa syytään, ei siksi että se nainen olisi jotain suojelua kaivannut. Ensin itse haastetaan riitaa ja sitten ollaan niin prinssinä puolustamassa sen oman naisen kunniaa.

Kuulostaa ihan kivikautiselta tämä meininkin jos ei olisi totisinta totta. Onneksi on kuitenkin myös paljon miehiä joiden kanssa ei ikinä joudu tällaisiin tilanteisiin.

Vierailija
66/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiede-lehti on julkaissut aikanaan tutkimuksen jonka mukaan naiset hommaavat kotiin putki-insinööri Riston(tuttu Spede-show-ohjelmasta) ja sitten taas kapakista otetaan se sovinistisin sonni.

No ihan kuten miehilläkin, myös naisilla satunnaiseen seksiin valitaan erilaisia ihmisiä kuin parisuhteeseen. Ovathan miehetkin seksisuhteessa naisiin joiden kertovat olevan jotain ihan muuta kuin "parisuhdemateriaalia". Parisuhteeseen valitaan mieluiten se "naapurin tyttö" eikä sitä seksipommia.

Seksisuhteet täyttävät niitä fantasiaodotuksia, parisuhteet niitä realistisia oikean elämän vaatimuksia.

Vierailija
67/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin gamma eli g-mies kuin alffa. Osaa g-pistehommat.

Vierailija
68/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se tarvitsee itseään isomman puolustajan, niin siksi sen miehen pitää olla pidempi"

Onneksi miehet ovat biologisesti naisia keskimäärin 10 senttiä pidempiä joten käytännössä jokaista maailman naista kohden löytyy mies joka on häntä pidempi.

Itse olen naiseksikin lyhyt joten en tosiaan halua puolisoksi hujoppia jota sitten aina tuijottelin seistessä sinne navan seutuville tai jonka rinnalla näyttäisin pikkulapselta. Haluan miehen jonka kanssa minulla on luonteva pituusero ja minulle sellainen on keskimittaa lyhyempi mies.

Eli jos et ole miehenä niin pitkä niin katsele suosiolla niitä lyhemmän pään naisia. He voivat pitää juuri sinun pituuttasi nimenomaan positiivisena asiana.

Jep, sama mieltymys itsellä. En kyllä yleisesti ottaen juuri kiinnitä huomiota miehen pituuteen ellei tämä ole tosi pitkä tai ihan tosi pieni, luokkaa 160cm. Kovin ison miehen rinnalla tulee just tuo "lapsi" olo itselle, lyhyys ei niinkään haittaa, mutta kai joku luolamiesgeeni minussa toivoo että mies olisi edes vahvempi. Ja no, en ole kyllä koskaan tavannut sellaista joka ei olisi, kun olen pieni ja hoikka, en kovinkaan lihaksikas nainen. 

Vierailija
69/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigman. Kaltaiset keskenään. Alfa tarvitsee lauman, enkä ole kiinnostunut sellaisesta.

Vierailija
70/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jos lopettaisit kroonisesti netissä elämisen ja menisit katselemaan ulos ihan oikeita ihmisiä, eikä näitä netissä olevia feikki-ihmisiä, niin huomaisit, että ihan normaalit miehet ja naiset pariutuvat keskenään. Tottakai jos nyt puhut vaan niistä instagram tasoisista naisista, jotka ovat niitä top 1% maailman kauneinpia, niin miksi heidän pitäisi tyytyä johonkin Tavis-Timoon?

Tämä! Miksi ap valitset tai ihastuttava naisiin, jotka tykkää/ valitsee "alfoja"

Ja kyllä- entäs, jos hankkisit elämän, eli lähtisit välillä neljän seinän ulkopuolella käymään ja poistusit av - palstalta ja oman korvienvälisi itse kehittämästäsi mikä- mikä maastasi.

Juu mun pitää varmasti hieman laskea rimaa eikä tavoitella niin vaativia naisia ja kiitos kiitos. Pitäisi kyllä hankkia elämään jotain muutakin kuin netissä mikä mikä maassa mörnintä. Ehkä lähdenkin vähän lenkille tästä, kun kaunis auringonpaiste tässä eli otan koppia vinkistäsi. Tuossa on kyllä viisautta, että ei pitäisi liian läheltä katsella näitä tiettyjä asioita ja mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä kaikkeen hyvään eikä turhaan miettiä niin yksityiskohtaisia asioita, mutta minkäs minä itsellenikään mahdan, että olen tällainen pohdiskeleva tapaus.

Vierailija
71/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä tyhmään kysymykseesi. Miksi mieskin valitsee aina mielummin kauniin, hyväkroppaisen, femiinisen ja pitkähiuksisen naisen kuin jonkun ruman, läskin ja lyhyt tukkaisen jokinorsun?

Niin. 

Taas tämä ikuinen ajatus jossa ikäänkuin valittaisiin aina jotain jostain suuresta joukosta. Ei elämä ole suurimmalle osalle ihmisistä sellaista että olisi koko ajan joku joukko josta sitten valitaan se paras. Meillä taviksille tulee aina satunnaisesti eteen joku yksittäinen ihminen joka saattaisi olla potentiaalinen kumppani ja siinä sitten mietitään että sytyttääkö siinä hetkessä tuo ihminen tarpeeksi vai ei. Se on se valinta, ei mikään muu.

Ei ainakaan minulla ole elämässäni ollut tilannetta jossa valitsisin kahden potentiaalisen ja realistisen kumppanivaihtoehdon välillä jotka ovat saatavilla samaan aikaan.

Vierailija
72/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ei hommaile sonneja ja harrasta irtoseksiä ollenkaan, ehkä sitten niissä piireissä, joissa sovinismi muutenkin on in harrastataan tuollaistakin paljon.

Vierailija
73/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, yllättäen parisuhdekumppanille on vähän eri vaatimukset kuin satunnaisseksikumppanille. Parisuhteessa olennaista on se, että yhteiselo toimii monella tasolla,  satunnaisessa seksikumppanissa tärkein ominaisuus on, no, seksikkyys ja toki myös jossain määrin luotettavuus. Miehet toimii ihan samalla tavalla, sänkyyn kelpaa seksikäs tyhjäpää mutta vaimoksi halutaan hyvä kumppani. 

Vierailija
74/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu mun pitää varmasti hieman laskea rimaa eikä tavoitella niin vaativia naisia ja kiitos kiitos."

Sen verran korjaisin että se ei ole riman laskemista että alat ymmärtää millaiset naiset sinulle oikeasti sopivat ja mitkä eivät. Rima saa olla korkealla sen suhteen että sen toisen pitää olla sellainen että hänestä oikeasti tykkäät ja että sovitte yhteen. Mutta se ei ole sama asia kuin että tavoittelisit niitä samoja halutuimpia naisia kuin iso joukko muitakin miehiä.

Vierailija
75/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitkä ominaisuudet ap luokittelee alfalle ja mitkä betalle joten luettelen satunnaisesti ominaisuuksia, joita miehessä arvostan: empaattisuus, hyväntahtoisuus, rehellisyys, luotettavuus, rauhallisuus, kärsivällisyys, sitoutumiskyky. Kyky ilmaista tunteitaan ja keskustella myös vaikeista aiheista. Sekä jonkinasteinen rohkeus ja aloitteellisuus, koska ilman niitä suhdetta minun kanssani ei synny.

Vierailija
76/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ap on palstan vakitrolli joka alkuun anteeksipyytelevänä ja kiittelevänä kyselee kysy yks ja yrittää vaikuttaa mukavalta. Jossain vaiheessa sitten näyttää todellisen käärmeen luontonsa ja alkaa todella ilkeäksi. Ei kannata jutella tälle tyypille yhtään, parempi pysyä kaukana. 

Vierailija
77/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ap on palstan vakitrolli joka alkuun anteeksipyytelevänä ja kiittelevänä kyselee kysy yks ja yrittää vaikuttaa mukavalta. Jossain vaiheessa sitten näyttää todellisen käärmeen luontonsa ja alkaa todella ilkeäksi. Ei kannata jutella tälle tyypille yhtään, parempi pysyä kaukana. 

En nyt kyllä ole ihan varma. Tämä tapaus kyllä vaikuttaa yllättävän mukavalta ja myös vastaanottavaiselta neuvoille. Vaikka olisikin trolli niin on saanut niin hyviä vastauksia että niistä saattaa olla jollekin toiselle miehellä ihan oikeaa apua.

Vierailija
78/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä ominaisuudet ap luokittelee alfalle ja mitkä betalle joten luettelen satunnaisesti ominaisuuksia, joita miehessä arvostan: empaattisuus, hyväntahtoisuus, rehellisyys, luotettavuus, rauhallisuus, kärsivällisyys, sitoutumiskyky. Kyky ilmaista tunteitaan ja keskustella myös vaikeista aiheista. Sekä jonkinasteinen rohkeus ja aloitteellisuus, koska ilman niitä suhdetta minun kanssani ei synny.

Kiitos ja kumarrus sulle! Tärkeetä näkemystä tarjosit mulle!

Vierailija
79/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmainen vinkki. Sellainen mies ei kelpaa suhteeseen, joka lätisee jostain alfoista. Kertoo ajatusmaailmasta aivan tarpeeksi. Jokaiselle naiselle punainen lippu.

Tuollaisen sisällön sijaan voisit etsiä katsottavaa vaikka aiheesta miten olla tasavertainen kumppani, miten huomioida naista suhteessa, miten luoda turvallinen suhde jne.

Vierailija
80/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ei hommaile sonneja ja harrasta irtoseksiä ollenkaan, ehkä sitten niissä piireissä, joissa sovinismi muutenkin on in harrastataan tuollaistakin paljon.

Kyllä irtoseksiä harrastetaan monissa piireissä, mutta tietysti yleensä lähinnä sinkkuna (toki pettäjiä ja avosuhteisiakin on monissa piireissä ja sekä naisissa että miehissä). Ja tosiaan isoa osaa naisista irtoseksi ei kiinnosta ollenkaan, ei varsinkaan enää nuoruuden kokeilujen jälkeen.