Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Hankalaa sanoa. Itse olen akateeminen jännäalfa, joten kasseissani on alipainetta, koska eivät kerkeä täyttyä. Ok, senkus alapeukutatte ja haukutte toksiseksi siaksi. Olette julmia. Eikö teillä ole mitään tunteita? Haukutte ja satutatte vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan samalla tavalla keski-ikäiset tädit täällä selittää, et alfoja ei ole ja läpäläpä lässynlässyn.
Se mitä itse tekivät kun olivat nuoria, jääköön salaisuudeksi...Tehtiin niinku mitä? Mitä sä kuvittelet?
Varmaan sitä samaa mitä nuoremmat seikkailunhaluiset mimmit tekee meidän kanssa, samalla kun te suu vaahdossa argumentoitte että alfoja ei ole olemassa...
Kaikkihan tämänkin uskoo! Sulla on varmasti pitkä jono nuoria seikkailunhaluisia mimmejä oven takana, voi jeesus XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa: yksi hyvin erikoinen mies jossain kuppaisella palstalla sanoo jotain = kaikki miehet on sellaisiksi
No tämä sama tuntuu pätevän miehen logiikkaankin :D
Niin no palstamammoista 95% ajattelee samalla tavalla kaikesta.
Kaikki täällä kirjoittavat on palstamammoja, sinä myös.
Ihan niin ei voi sanoa.
Mutta olen juuri transitioitumassa deduktiivista ja induktiivista logiikkaa käyttävästä miehestä tunteiden ohjaamaksi solipsistiksi, eli toisin sanoen palstamammaksi.
:D Tällä palstalla tuskin on ketään miestä (tai naista), joka omaisi juurikaan minkäänlaista tieteellistä logiikkaa omissa viesteissään. On sekä naisia että miehiä jotka luulevat tekevänsä niin ja luulojensa perusteella sitten muka päättelevät mitenkään tieteellisesti. Korkeintaan vedotaan joihinkin random tutkimuksiin suurinpiirtein "vitamiini-instituutin" tasoisesta laitoksesta ja se sitten on muka tosi. Ja tähän päälle sitten vähän omaa someuskontoa päälle "kun joku jossain netissä on näin sanonut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista.
Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä.
Oliko sullakin sitten nuorena seksiä näiden hauskojen ja komeiden alfamieshorojen kanssa? 😳
Sinä ruikuttaja jäit ilman koulussa, ja ilmat jäät nytkin.
"Ytm:ssä ei missään nimessä ratkaise naisten määrä. Suurin osa ns naistenmiehistä on ktm. Ympäriinsä paneskelu ei ole tasoa kohottava asia miehilläkään. Se kenet saat pysyvään parisuhteeseen ratkaisee kuten naisillakin.
YTN/YTM on sellainen jolla on joko kaikki määritteet kunnossa tai sitten mies on statusmies, mies jolla on merkittävä yhteiskunnallinen asema."
Ei minua kiinnosta olenko ytm/ktm/atm, sillä en näistä termeistä juurikaan ymmärrä, mutta sen sijaan minulle riittää, että olen chad ja naisia saan helposti; seksiin JA parisuhteisiin. Loving my life!
Kun oikeassa maailmassa ei ole mitään Chadeja, nämä on incel-maailman juttuja vain.
Joo ja ei. En mä ole koskaan oikeassa maailmassa käyttänyt tuota sanaa "chad". Mutta minusta se on näissä nettikeskusteluissa kaikessa korniudessaan aika osuva termi kuvaamaan sellaista komeaa miestä, joka saa paljon naisia.
Ja silti tämä chad valitsee olla täällä meidän kanssamme, ajatelkaas.
Ikineitsyt tuo on, ja hyvästä syystä, on sellaiset psykoosit tulilla.
Vierailija kirjoitti:
"Ytm:ssä ei missään nimessä ratkaise naisten määrä. Suurin osa ns naistenmiehistä on ktm. Ympäriinsä paneskelu ei ole tasoa kohottava asia miehilläkään. Se kenet saat pysyvään parisuhteeseen ratkaisee kuten naisillakin.
YTN/YTM on sellainen jolla on joko kaikki määritteet kunnossa tai sitten mies on statusmies, mies jolla on merkittävä yhteiskunnallinen asema."
Ei minua kiinnosta olenko ytm/ktm/atm, sillä en näistä termeistä juurikaan ymmärrä, mutta sen sijaan minulle riittää, että olen chad ja naisia saan helposti; seksiin JA parisuhteisiin. Loving my life!
Hassua, että erottelet seksin ja parisuhteen. Parisuhteessa saa seksiä kuitenkin aika paljon enemmän kuin sinkkuna. Mieheni ja minun parisuhteessa seksiä on 3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FYI Ei ole mahdollista "alfautua". Se on jossei nyt synnynnäistä niin hyvin varhain lapsuudessa ja nuoruudessa määräytyvää. Nämä Tatet ja muut wannabe-alfat ovat vain toksisia ja luotaantyöntäviä, naiset näkee sen epävarmuuden läpi.
Kyllä, juuri tämän takia Andrew Tate on naisia saamaton incel-neitsyt.
Eiku...
Andrew Tate on kuvottava looseri. Etsi itsellesi parempia esikuvia kuin tuo raiskaileva naisten vihaaja.
En minä Tatea minään esikuvana pidä. Mutta korjasin vain sen väitteen, ettei hän saisi naisia. Ei tietenkään kaikkia naisia, mutta monia kuitenkin.
Joo, "saa" naisia tosiaankin! Saa myös syytteitä ihmiskaupasta ja raiskauksesta. https://yle.fi/a/74-20037737
Tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei nämä silti ole toisensa poissulkevia asioita.
"Eli kun se käy pikkuhiljaa selväksi, että oma ulkonäkö/taso ei riitä kauniiseen/komeaan, niin aletaan etsiä muita viehättäviä piirteitä. "
No lopulta aika iso osa nuorista terveistä ihmisistä on verraten kauniita ja komeita vaikka ei mihinkään mallitasolle yltäisikään. Ei se siis useimmiten kovin kummoista kompensointia vaadi että huomaa sen naapurin Lissun olevan lopulta ihan vetävän näköinen. Lähinnä se vaatii vain sen että ottaa pois ne silmät siitä luokan suosituimman tytön takapuolesta ja siirtää ne sinne Lissun takapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs täällä on ollessa :) Iso ja suosittu suomalainen keskustelupalsta, mistä löytyy naisenemmistö ja pääsee tutustumaan sekä jakamaan ajatuksia sen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Käyn mä parilla muullakin keskustelupalstalla mm. Futisforumilla ja Jatkoajalla. Nuo kyseiset palstat vain ovat melko miesvoittoisia, joten kivaa vaihtelua tulla välillä tänne Vauvallekin. Eikä mun koko elämä tietenkään missään keskustelupalstoilla kulu, kyllä mä niitä naisiakin kerkiän lämmittämään in real life ;)
Se on kyllä jännä juttu, että joka kerta kun kirjoitan täällä Vauvalla omasta naismenestyksestä, niin saan lukuisia vastauksia naisilta, missä kiistetään etten millään voi olla chad, koska kirjoitan täällä. Miksi se olisi niin ihmeellinen asia, jos komea mies kirjoittaa Vauvalle?
"Tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei nämä silti ole toisensa poissulkevia asioita."
Kertoo kuitenkin sen että ei jokainen nainen näiden syliin ihan vain kiljuen heittäydy vaan siellä takana on paljon myös manipulointia ja ihan raakaa painostustakin. Kun on riittävän röyhkeä niin hieman suojattomammassa asemassa olevia naisia saa myös manipuloitua asioihin joihin he eivät muuten ryhtyisi.
Varsin monen kuuluisan palyboyn historiasta löytyy hyväksikäyttö- ja raiskaussyytteitä joka kertoo kyllä sen ette ne kaikki metodit eivät aina kestä päivänvaloa eikä se miehen vetovoima ole aina ihan niin pitkälle riittänyt kuin hän on antanut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että erottelet seksin ja parisuhteen. Parisuhteessa saa seksiä kuitenkin aika paljon enemmän kuin sinkkuna. Mieheni ja minun parisuhteessa seksiä on 3 kertaa viikossa.
Ihan hyvä kysymys miksi näin teen. Molemmissa on omat hyvät puolensa, niin parisuhdeseksissä kuin satunnaisessa seksissäkin. Jotenkin koen ne melko erilaiseksi asiaksi, joten tästä syystä erottelen nämä mun kirjoituksissa. En mä niitä kuitenkaan arvota paremmaksi tai huonommaksi, ne vain ovat erilaisia (yleensä, toki poikkeuksiakin on jossain määrin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs täällä on ollessa :) Iso ja suosittu suomalainen keskustelupalsta, mistä löytyy naisenemmistö ja pääsee tutustumaan sekä jakamaan ajatuksia sen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Käyn mä parilla muullakin keskustelupalstalla mm. Futisforumilla ja Jatkoajalla. Nuo kyseiset palstat vain ovat melko miesvoittoisia, joten kivaa vaihtelua tulla välillä tänne Vauvallekin. Eikä mun koko elämä tietenkään missään keskustelupalstoilla kulu, kyllä mä niitä naisiakin kerkiän lämmittämään in real life ;)
Se on kyllä jännä juttu, että joka kerta kun kirjoitan täällä Vauvalla omasta naismenestyksestä, niin saan lukuisia vastauksia naisilta, missä kiistetään etten millään voi olla chad, koska kirjoitan täällä.
Heh heh, "joka kerta kun kirjoitan täällä omasta naismenestyksestäni".
Voi pientä, ei ne oikeasti naisia saavat kehuskele asialla, heidän ei tarvitse. Paljastat vaan ikineitsyytesi. Toivottavasti olet hyvin nuori, tuollainen valehtelu ja kehuskelu on ihan ok 13-vuotiaalle pojalle. Joskaan ei sitten enää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
"Tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei nämä silti ole toisensa poissulkevia asioita."
Kertoo kuitenkin sen että ei jokainen nainen näiden syliin ihan vain kiljuen heittäydy vaan siellä takana on paljon myös manipulointia ja ihan raakaa painostustakin. Kun on riittävän röyhkeä niin hieman suojattomammassa asemassa olevia naisia saa myös manipuloitua asioihin joihin he eivät muuten ryhtyisi.
Varsin monen kuuluisan palyboyn historiasta löytyy hyväksikäyttö- ja raiskaussyytteitä joka kertoo kyllä sen ette ne kaikki metodit eivät aina kestä päivänvaloa eikä se miehen vetovoima ole aina ihan niin pitkälle riittänyt kuin hän on antanut ymmärtää.
En tiedä löytyykö maailmanhistoriasta sellaista miestä, joka olisi saanut ihan kenet tahansa naisen pelkkiä sormia napsauttamalla. Mutta kyllä tietyt miehet nyt vain saa helpommin naisia kuin toiset. Ei tuossa pitäisi olla mitään yllättävää tietoa aikuisille. Uskon myös, että monilla playboy-tyyppisillä miehillä on voinut ajoittain tulla eteen tilanteita, missä nainen ei olekaan ollut myötämielinen tämän miehen lähentelyille, mutta mies on jatkanut lähentelyään koska on "sokaistunut" aiemmalle naismenestykselleen. Tuomittavaa toki tuollainen käytös ehdottomasti, sillä ei on aina ei.
Tervehdys kaikille, kertoilen tässä vielä hieman omakohtaisista kokemuksistani naisista. Mulla on ollut kyllä naisia elämässäni ja pitkiä parisuhteitakin löytyy, joten sinällään minun on ollut helpohko naisseuraa saada. Ongelmana on kuitenkin muutamassa suhteessa ollut, että olen huomannut naisystävissäni tiettyä opportunismia eli ovat vaihtaneet tilaisuuden tullen "alfempaan" itsevarmempaan kaveriin. Mulla on itselläni ollut itsetunnon kanssa ongelmia nuoruudesta lähtien, vaikka tiedänkin olevani ihan hyvä jätkä ja tarvittaessa aika kovakin kaveri niin fyysisesti kuin mentaalisestikin. Tiedän kyllä mitä on masennus ja elämän vastoinkäymisistäkin olen saanut osani. Masennus on kyllä tehnyt minusta myös toisen huomioonottavan ja herkän ja hellänkin. Ei se ole aina huono juttu, että on kokenut koviakin.
Kysynkin siis arvon naisilta vielä sitäkin, että miksi niin usein kyllästytte siihen ihan kivaan, luotettavaan ja huomioivaan herrasmieheen, kun tuleekin uusi "jännämies" suurine lupauksineen teitä "kusettamaan"? Nämä playerit vielä usein ovat naimisissa ja vievät teitä kuin litran mittaa. Haetteko heiltä huomiota, jota oma mies ei enää anna? Puhukaa siitä asiasta omalle miehellenne. Kyllä itse ainakin joka päivä huomioin naiseni kauneutta. Jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan ja sitä pitää naiselle muistaa kertoilla. Miksi ette läheskään aina pidä kiinni miehestä, joka teitä pyyteettömästi rakastaa? Onko se ruoho siellä aidan toisella puolella sitten teidän mielestänne ja kokemuksestanne vihreämpää? Miksi ette keskustele miehenne kanssa ja sitoudu suhteeseen ja rakkaaseen ihmiseen? Mitä ideaa on parin vuoden välein vaihdella ukkoa, kun aina tuppaa ne elämän realiteetit tulla vastaan jokaisen kanssa? Miksi teille ei ole kunnia asia olla hyviä kumppaneja kunnes kuolema erottaa? Olenko teistä liian vanhanaikainen ajatuksieni kanssa? Minusta ei se kumppani vaihtamalla parane, useammin vaihtaa huonompaan. Keski-iässä eronneet ihmiset ovat toinen toistaan rikkinäisempiä, joten voi olla turhaa ladata liikaa toiveita, että vaihtamalla paranisi. Miksi siis nainen eroaa useimmin kuin mies? Mistä se johtuu? Mies kyllä pettää, mutta ei eroa. Valaiskaa minua ja saa haukkuakin, jos helpottaa!
Älkää nyt kuitenkaan liiaksi loukkaantuko mielipiteistäni. Toivottavasti siis en nyt kirjoittanut mitään naisia halventavaa, kun se ei varmasti ole tarkoitukseni. haluan vain ymmärtää teitä naisia paremmin. Naisen sielunelämän ymmärtäminen on elämän kestävä projekti ja haluaisin siinä kehittyä, vaikka en maaliin koskaan pääsisikään... Tämä vain minun omaa näkemystä noin äkkiseltään ja keskustellaan toki lisää asiasta. Varaan oikeuden muuttaa mieliiteitäni sen mukaan miten mua valaisette. Kaikkea hyvää teille päiväänne sekä elämäänne ja kiitos vieläkin mielenkiintoisista kommenteista kaikille!
ap
". En mä niitä kuitenkaan arvota paremmaksi tai huonommaksi, ne vain ovat erilaisia "
No on se jonkinlaista arvottamista kun kovasti hehkuttaa miten on kova "chad" jos on saanut vaihtelevan tasoista seksiä vaikka kymmeneltä eri naiselta vuodessa kun se naapurin perus-Jarkko on kuitenkin samaan aikaan saanut vaimoltaan sata kertaa hyvää seksiä.
Ja se perus-Jarkko ei ole esittelemässä sitä suurta onnistumistaan tällä palstalla mutta sinä olet.
Heh heh, "joka kerta kun kirjoitan täällä omasta naismenestyksestäni".
Voi pientä, ei ne oikeasti naisia saavat kehuskele asialla, heidän ei tarvitse. Paljastat vaan ikineitsyytesi. Toivottavasti olet hyvin nuori, tuollainen valehtelu ja kehuskelu on ihan ok 13-vuotiaalle pojalle. Joskaan ei sitten enää myöhemmin.
Tämä on anonyymi keskustelupalsta ja tämän ketjun aiheena on deittimarkkinat. Minä täällä vain kerroin, että olen sellainen chad, joka tarkoittaa komeaa ja naisia saavaa miestä. En mä tuota missään livenä tai omalla nimellä netissä mainitse tietenkään, sillä se olisi moukkamaista käytöstä. Ihan samasta syystä vaikkapa oman varallisuuden, statuksen tai muun menestyksen kehuskelu omalla naamalla on junttimaista, mutta sitten täälläkin Vauvalla löytyy paljon ketjuja, missä näistä asioista voidaan anonyyminä keskusteluun liittyen kertoa.
Enkä edes oikein tiedä miksi vaivauduin sinulle vastaamaan. Tyylisi oli aika ala-arvoinen.
"Mutta kyllä tietyt miehet nyt vain saa helpommin naisia kuin toiset. "
Kyllä mutta se ei yleensä perustu vain sen miehen komeuteen vaan heillä on myös omat tapansa saada se nainen sitten suostumaan seksiin. Ja se perustuu valitettavasti joskus myös hyvin sinnikkääseen pehmittämiseen jota joku voisi myös kutsua jollain tasolla manipuloinniksi. Hyvin harva mies saa paljon naisia vain olemalla hiljaa vaan kyllä siinä on myös keinoja joita se mies sen komeutensa lisäksi joutuu käyttämään eivätkä niistä kaikki ole aina ihan moraalisestikaan ongelmattomia.
En toki halua kaikkia naistenmiehiä leimata mutta vain muistuttaa että joukossa on myös niitä joiden keinot ovat vähemmän mukavia. Juuri nämä kaikki "pelimiesoippaat" ja niiden neuvot perustuvat osittain myös manipulointiin.
Minulla on nyt paras mies mitä voin ikinä toivoa.
Jokainen varmaan etsii rakkautta ja sitä meillä on ja yritämme tehdä toisemme onnellisiksi.
Siinä suhdetta etsiessä näkee noita tasoeroja. Itse näin miehillä niitä.
Mutta jos jaksaa etsiä niin löytää itselleen sopivan ja itselleen parhaan ja tasoerot häviävät.