Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
21/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu nyt se perusymmärrys että parisuhde on ensisijassa tunnesuhde, ei suhde joka perustuu johonkin toisen ominaisuuksiin. Toinen voi olla ominaisuuksiltaan juuri kaikkien toivedesi mukainen mutta ei siltä vain lähde. Jotain puuttuu. Ja joskus toinen on ihan muuta kuin oli ajatellut haluavansa mutta silti on sitä vetovoimaa.

Ihmiset ovat hyviä selittämään jälkikäteen omia valintojaan rationaalisesti sillä miten joku oli sitä tai tätä. Mutta oikeasti pariutumisessa on kyse ensisijassa intuitiosta, siitä että joku vain tuntuu oikealta.

Ja tämä ei tietenkään tarkoita että millään muulla ei olisi väliä. Fiksu ihminen tietenkin katsoo sen "kolahduksen" jälkeen että onko tuo toinen sellainen tyyppi jonka kanssa myös muuten olisi kohtuullisen helppo olla yhdessä. Mutta se tehdään siis jälkikäteen, ei ensimmäisenä.

Vierailija
22/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista. 

Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä. 

Tämä olikin lohduttavaa kuulla! Kiitos! Jos asia olisi näin, niin sitten mä saisin itselleni varmasti kullan kainalooni. Olen kiltti ja ihan älykäskin tissiposki ja naisestani pidän aina hyvää huolta. Vähän olen kömpelö ja u

Minä olen älykäs, kiltti, ja tissiposkinen nainen. Mieheni on samanlainen. Nörttejä siis kummatkin. Hän ei kelpaisi jollekin Instagram-mallille, enkä minä kelpaisi jollekkin NHL-pelaajalle. :D Mutta toisillemme ollaan täydellisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet aina valitsevat sen kauniimman? Jos siis on kaksi, joista voi valita.

Jos osaat miehenä vastata tuohon niin osaat vastata myös omaan kysymykseesi. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.

No nuoret miehet tekee näin. Se on miehillä niin kova se intuitiivinen seksivietti matelijan aivoissaan. Mutta me 40+ tissiposket jo osataan arvostaa naisessa sellaista hyväsydämisyyttä ja tasapainoisuuttakin. Hyvä pointti kyllä sulla. Onhan se totta, että heti ekana huomio kiinnittyy monesti siihen ulkoiseen habitukseen ja vasta sitten henkisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
24/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän olen kömpelö ja ujokin, mutta...haittaako se naisia?"

Ei sinällään mutta kyllä sinun pitää saada suusi auki minunkin seurassani. Ei se suhde oikein ala jos sinua pitää väkisin kannatella siinä että saa sinusta jotain irti.

Mutta ei siis tarvitse olle mikään lipevä lirkuttelija. Ihan kun vain osaat fiksusti ja luontevasti keskustella, myös muusta kuin autoista ja jääkiekosta.

Vierailija
25/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi.

Vierailija
26/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä ap kuulostat hieman ärsyttävältä. Vähän sellainen jankkaava ja omasta mielestäsi muita nokkelampi. Esität kivaa, mutta lopulta menee niin, että läpällä vaan tässä vähän...

Vierailija
27/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta puuttuu nyt se perusymmärrys että parisuhde on ensisijassa tunnesuhde, ei suhde joka perustuu johonkin toisen ominaisuuksiin. Toinen voi olla ominaisuuksiltaan juuri kaikkien toivedesi mukainen mutta ei siltä vain lähde. Jotain puuttuu. Ja joskus toinen on ihan muuta kuin oli ajatellut haluavansa mutta silti on sitä vetovoimaa.

Ihmiset ovat hyviä selittämään jälkikäteen omia valintojaan rationaalisesti sillä miten joku oli sitä tai tätä. Mutta oikeasti pariutumisessa on kyse ensisijassa intuitiosta, siitä että joku vain tuntuu oikealta.

Ja tämä ei tietenkään tarkoita että millään muulla ei olisi väliä. Fiksu ihminen tietenkin katsoo sen "kolahduksen" jälkeen että onko tuo toinen sellainen tyyppi jonka kanssa myös muuten olisi kohtuullisen helppo olla yhdessä. Mutta se tehdään siis jälkikäteen, ei ensimmäisenä.

Kiitos! Tämä on kyllä aivan loisto kommentti, jonka aion lukea vielä uudelleen oikein ajatuksella. Kiitos sinulle ja lisää näitä fiksuja näkemyksiä fiksuilta naisilta. Näitä on ihana lukea ja oppia näistä.

Vierailija
28/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista. 

Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä. 

Tämä olikin lohduttavaa kuulla! Kiitos! Jos asia olisi näin, niin sitten mä saisin itselleni varmasti kullan kainalooni. Olen kiltti ja ihan älykäskin tissiposki ja naisestani pidän aina hyvää huolta. Vähän olen kömpelö ja u

Joitain naisia haittaa ja joitain ei. Kas kun naisetkin on keskenään erilaisia ja arvostaa vähän eri juttuja. Yleisesti ottaen olisi kuitenkin syytä olla suht hyvät sosiaaliset taidot että pystyy tutustumaan, eli jos ujous tekee sinusta tuppisuun niin voi olla vaikeampaa löytää sopivaa kumppania. 

Vierailija
29/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tyytyy esittämään ja vetämään roolia. Liikaa suhteet perustuu valheille ja mielikuville. Rehellisyyttä pitäisi arvostaa enemmän.

Tästä en voi olla enempää samaa mieltä. Oma miehenkin kiinnitti aikanaan huomioni juuri sillä, että toisin kuin useimmat miehet, hän ei yrittänyt ollenkaan tehdä minuun vaikutusta millään vaan oli vain oma itsensä. Ja oli nimenomaan kiinnostunut siitä millainen minä olen ja mitä minä ajattelen.

Vierailija
30/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Et ole plussapallo

-Terapia-ja lääkärimyönteinen

- Osaat siistiä takamuksesi,pestä pytyn ja muutenkin pitää kotisi siistinä

-Käyt töissä elämänhallinnan takia,etkä naisten

- Ihmis-ja eläinystävällinen

-Joko siistit tukan kotona tai poikkeat säännöllisesti parturissa

-Katot ite ruokavaliosi sekä jumpat.Et oleta naisen tekevän tätä

Vierailija
31/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta heittäkää nyt naiset jotain asiallista kommenttia ihan yleisesti, että minkäläisiä lähinnä henkisiä ominaisuuksia miehessä arvostatte ja mitä taas vieroksutte? Varmasti miehen on hyvä olla turvallinen, huomaavainen, helläkin. Mutta millaisia rajoja toivoisitte miehen vetävän ja milloin taas näette rajat miehen tarpeena kontrolloida? Tahtoo oppia paremmaksi mieheksi tässä...

Luotettavuus. Hauskuus ja huumorintaju. Että kestää mua, mussa on kestämistä. Anteeksiantava. Suutun ja räjähdän ja voin sanoa mitä vain. Mutta osaan pyytää anteeksi. Jos toinen ei osaa antaa anteeksi niin ei tule mitään. 

Rajoja varmaan siinä, että kunnioitan miestä. Että en ala alistaa. 

Vierailija
32/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Tärkeintä sun on ymmärtää, että "Alfa" on miesten ihannekäsitys miehestä, ei naisten. Naisia koko alfa-homma naurattaa. Me ei katsota maailmaa miesten tavoin hierarkisena toisten alentamiseen pyrkivänä pyramidina. Itse laittaisin miehen räkänaurun saattelemana suoraan liuskaan, jos sanoisi olevansa alfa tai muuten osoittaisi alfa-mieheen liitettyjä ominaisuuksia, kuten pakonomaista dominointia, muiden alentamista, väkivaltaisuutta tai naistennaurattamista.

Alfa-mies on miesten miesihanne. Älä kuuntele muita miehiä, ne ei halua että sulla käy hyvä mäihä naismarkkinoilla. Kuuntele naisia jos haluat menestyä naisten kanssa, ja kuuntele etenkin sitä, joka sinulla on sillä hetkellä "työn alla".

Vierailija
33/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika pehmo ja kilttimies, en ole alfa koska en ole väkivaltainen,jännittävä,alistava enkä myöskään kunnianhimoinen uraohjus.

Olen liian kiltti koska kunnioitan muita,teen kotitöitä enkä alista naisia. 

Olen ikisinkku enkä kelpaa naisille.

Vierailija
34/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä kumppanin luulet löytäväsi?

En mistään, kun en harrasta tinderiä, eikä kiinnosta koko asia ollenkaan

Vierailija
35/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vähän olen kömpelö ja ujokin, mutta...haittaako se naisia?"

Ei sinällään mutta kyllä sinun pitää saada suusi auki minunkin seurassani. Ei se suhde oikein ala jos sinua pitää väkisin kannatella siinä että saa sinusta jotain irti.

Mutta ei siis tarvitse olle mikään lipevä lirkuttelija. Ihan kun vain osaat fiksusti ja luontevasti keskustella, myös muusta kuin autoista ja jääkiekosta.

Kiitos hyvästä vastauksestasi! Juu varmasti miehelläkin pitää olla oma-aloitteellisuutta ja jotain kiinnostavaa jutunjuurtakin. Otetaan oppia tästäkin...

Vierailija
36/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan pojan äidin näkökulmasta. Joku alfaksi tai betaksi itsensä luokitteleva mies ominaisuuksineen on surkea miehen malli pojalle ja siltä tulee huonot geenit. Älykäs, rauhallinen, empaattinen kunnollinen mies on parasta materiaalia parisuhteeseen ja lapsen isäksi. Ja lapset perii hänen mahtavat ominaisuutensa. Isä joka lässyttäisi pojalleen jotain että me ollaan beta-miehiä?! Hyi helv. 

Vierailija
37/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta heittäkää nyt naiset jotain asiallista kommenttia ihan yleisesti, että minkäläisiä lähinnä henkisiä ominaisuuksia miehessä arvostatte ja mitä taas vieroksutte? Varmasti miehen on hyvä olla turvallinen, huomaavainen, helläkin. Mutta millaisia rajoja toivoisitte miehen vetävän ja milloin taas näette rajat miehen tarpeena kontrolloida? Tahtoo oppia paremmaksi mieheksi tässä...

Luotettavuus. Hauskuus ja huumorintaju. Että kestää mua, mussa on kestämistä. Anteeksiantava. Suutun ja räjähdän ja voin sanoa mitä vain. Mutta osaan pyytää anteeksi. Jos toinen ei osaa antaa anteeksi niin ei tule mitään. 

Rajoja varmaan siinä, että kunnioitan miestä. Että en ala alistaa. 

Tomppa ei sitten voinut olla leikkimättä naista.Mikk hommasikin jo peruukin.Milloin sinä? 

Vierailija
38/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleisesti ottaen olisi kuitenkin syytä olla suht hyvät sosiaaliset taidot että pystyy tutustumaan, eli jos ujous tekee sinusta tuppisuun niin voi olla vaikeampaa löytää sopivaa kumppania. "

Kyllä. Ja nimenomaan siitä syystä että jos on kovin hiljainen niin silloin ei pysty oikein tuomaan esiin sitä omaa persoonaansa ja omia ajatuksiaa, ei siis siksi että miehen pitäisi jotenkin sitä naista viihdyttää puheillaan.

Parinvalinnassa olennaista on se että saa toiselle välitettyä sen tunteen että on ihan hyvä ja kiinnostava tyyppi. Ja se pitää pystyä jotenkin välittämään vaikka olisikin perusluonteeltaan ujo.

Vierailija
39/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, mikä on alfa.

Vierailija
40/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta sä ap kuulostat hieman ärsyttävältä. Vähän sellainen jankkaava ja omasta mielestäsi muita nokkelampi. Esität kivaa, mutta lopulta menee niin, että läpällä vaan tässä vähän...

Ai niinkö? Kiitos tästäkin ja otan tämän arvokkaana vihjeenä. Kyllä mä ihan tosissani olen ja yritän oppia paremmaksi ihmiseksi. Anteeksi, jos jotenkin loukkasin tai ärsytin. Valaise mua toki lisää, jos haluat. Aurinkoa ja kaikkea hyvää päivääsi sinne jonnekin!