Mies ei enää viestittele
Olen tuntenut tämän miehen nyt 1.5 kk. Tunteet ovat tulleet peliin. Aluksi ihastuimme ja nyt olemme rakastuneet. Olemme myös sanoneet toisillemme rakastan sinua. Eilen kerroin miehelle, että haluan olla hänen kanssaan. Aiemmin mies sanoi, että hän haluaa minut ja parisuhteen kanssani. Nyt tähän viestiin hän vastasi, että se olisi liian vaikeaa, koska olen juuri eronnut ja eron käsittely on vielä kesken.
Tänään laitoin hänelle viestiä, että kyllä tilanne on vaikea ja että haluaako hän menettää minut. Tähän hän vastasi ei. Sen jälkeen laitoin hänelle viestiä ja kysyin mitä hän todella haluaa ja mitkä hänen tunteensa ovat. Hän ei ole nyt nähnyt viestiä kuuteen tuntiin. Mies on kertonut olevansa hyvin kiireinen ja elävänsä aktiivista elämää, mutta eikö edes jossain välissä ole aikaa tsekata viesti.
Mielessäni olisi myös ystävyyssuhde hänen kanssaan, mutta en tiedä miten se toimisi.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Onko hän ghostannut minut? Tämä on vaikeaa, koska olen rakastunut tähän mieheen ja unohtaminen vaikeaa.
Kommentit (10)
Viestittelette tuollaisista asioista?! Niistä puhutaan kasvokkain.
Onneksi olkoon. Olet koukussa mieheen, jolla ei ole syviä tunteita sinua kohtaan. Voit toki jäädä roikkumaan ja toivomaan ihmettä.
Viesti, viesti, viesti. Ettekö te jumalauta puhu noista asioista!!
Kannatan puhumista myös minä. Kauanko erosta on? Ymmärrän, että hän ei halua olla mikään laastari.
Onko mies ulkomaalainen? Ette puhu samaa kieltä, vaan käytätte viesteissä Google-kääntäjää? Jotenkin tää aloitus nyt taas haiskahtaa!
Onko tämä taas niitä italialainen mies -jankkauksia?
Mies on juuri eronnut vai sinä olet juuri eronnut? Oikeastaan ihan sama kumpi on juuri eronnut, koska eron jälkeen ei olla valmiita heti uuteen suhteeseen.
Lisäksi lähettämällä jotain kerjäämis viestejä "haluatko menettää minut" ajoit miehen viimeistään pois.
Lopeta aikasi tuhlaaminen ja etsi tasapainoista seuraa tai käsittele se erosi (?) ensin.
Ei jatkoon.
Rakastunut kuudessa viikossa???