Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei luopunutkaan naispuolisesta sydänystävästään.

Vierailija
17.03.2024 |

Hän tunsi naisen jo ennen minua ja olivat läheisiä ystäviä vuosia. Tukivat toisiaan tarvittaessa ja puhuivat välillä pitkiä puheluita keskenään. Sanoin miehelleni, että en ihan kauheasti tykkää kun hänellä on niin läheiset välit toiseen naiseen ja mieheni otti myöhemmin puheeksi itse, että on nyt päättänyt luopua naispuolisesta ystävästä, kun totesi ettei tarvitse tätä ja miespuoliset kaverit riittää hänelle. Tässä luulossa olin 6v,enkä asiaa enää miettinyt ollenkaan. Tässä lähipäivänä lainasin mieheni puhelinta, kun omasta oli akku loppu ja laturi jossain. Sähläsin jotain puhelimella ja sitten vahingossa huomasin viesteissä tämän naisen nimen ja luin viestit, kun mies ja ystävätär avautuvat toisilleen. Lopuksi mies laittaa tsemppi sydämen myötätunnosta ystävälle. En mitään seksi suhdetta epäile, mutta mies sanoi ettei pidä naiseen enää yhteyttä,koska ei halua riskeerata suhdettamme. 

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo epäluottamuksen osositus. Mies on valehdellut ja tehnyt selän takana asioita salaa. En kyllä alunperin tajua miksi se ystävyys piti katkaista. Jos se menee parisuhteen ja ajan edelle, niin niiden molempien pitäisi tajuta sitä vähentää. 

Itseäni kiukuttaisi jos minulle ei olisi henkistä yhteyttä.mueheemi ja toisella on. Ja se että mies harrastaa tuollaista salaa. Se antaa viitteen, ettei se ole ihan viatonta. 

Mammat toki uskoo sinisilmäisenä viattomaan ystävyyteen, mutta oikeasti kuka tahansa kenellä on päässä edes yhtään järjen hiventä tietää, että tuossa ystävyydessä on pakko olla jotakin kiellettyä, kun sitä tuolla tavalla peitellään. 

Minäkin uskoin sokeasti eksäni ystävyyteen naispuolisen kaverinsa kanssa ja lopulta meidän suhde päätyi siihen, että löysin eksäni ystävänsä kanssa pedistä. Pitivät juuri tuolla tavalla päivittäin yhteyttä ja soittelivat pitkiä puheluita jne. Enää en olisi niin sinisilmäinen mitä joskus olin. Elämä opettaa.

Vierailija
62/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti  hän on  enempi  puhunut  tämän  ystävän kanssa, kun  sinun.  Tuollainen  henkinen  yhteys  loukkaa  joskus  enempi,   kun  yhden  yön  juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo epäluottamuksen osositus. Mies on valehdellut ja tehnyt selän takana asioita salaa. En kyllä alunperin tajua miksi se ystävyys piti katkaista. Jos se menee parisuhteen ja ajan edelle, niin niiden molempien pitäisi tajuta sitä vähentää. 

Itseäni kiukuttaisi jos minulle ei olisi henkistä yhteyttä.mueheemi ja toisella on. Ja se että mies harrastaa tuollaista salaa. Se antaa viitteen, ettei se ole ihan viatonta. 

Mammat toki uskoo sinisilmäisenä viattomaan ystävyyteen, mutta oikeasti kuka tahansa kenellä on päässä edes yhtään järjen hiventä tietää, että tuossa ystävyydessä on pakko olla jotakin kiellettyä, kun sitä tuolla tavalla peitellään. 

Minäkin uskoin sokeasti eksäni ystävyyteen naispuolisen kaverinsa kanssa ja lopulta meidän suhde päätyi siihen, että löysin eksäni ystävänsä kanssa pedistä. Pitivät

Minä en myöskään usko platoniseen ystävyyteen ennen myöhäisemmän keski-iän tuomaa libidon laskua pl tietysti seksuaalisesti täysin eri genrestä kiinnostuneet.  Senkään jälkeen en oikein arvostaisi parisuhdetta, jossa toinen haluaisi tilittää sielunelämäänsä jollekin muulle - se loukkaisi ehkä vielä enemmän. Kaverit tajuan kyllä; niiden kanssa touhutaan.

Vierailija
64/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävistä ei pidä luopua joten jos olet mustasukkainen niin kannattaa erota. 

On sanonta, et ystävät ennen kaikkea.

Mutta toisaalta, ystäviinkin voi yhtälailla lukeutua myrkyllisin tarkoitusperin olevia ihmisiä, samoin kuin myrkyllisissä parisuhteissa. Eli aina ei automaattisesti ole niin, että ystävä haluaisi varmasti parastasi ja toimisi sen mukaisesti. 

Ja avaan vielä, että exälläni oli naispuolinen ystävä. Pitivät tiukasti yhtä, ja meidän parisuhteen heikoissa kohdissa kävi suhteen asioita läpi tämän ystävän kanssa, joka toi sitten näkökulmia siihen, miksi pitäisi erota. Siinä se syvempi yhteyskin sitten lopulta syttyi, ja ero vireille jotta pääsisi viettämään uutta elämää uudessa suhteessa. No, tämä ystävä sitten jätti exäni aika alkuunsa. Että sellainen ystävyys oli sitten.

Vierailija
65/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, täällä kaikki päivittelevät sinua koska he itse soisivat kaikenlaiset sydänystävät ja ties mitkä miehilleen.. ja paskat. Naisena, viehättävänä sellaisena olen nähnyt miten mustasukkaisia ja petollisia ovat.Täällä on toki hyvä arvostella muita mustasukkaisuudesta ja ties mistä.

Luota omiin tunteisiisi ja reaktioihisi,sinun elämästäsi on tässä kyse.Kaikkea hyvää sinulle.

Sivu

Vierailija
66/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano muuta kuin että tuo ei ole aitoa rakkautta sinulta miestäsi kohtaan. Jos toista rakastaa ihan tosissaan, ei häntä silloin yritä omistaa. Miksi ikinä rakkailtaan haluaisi katkaista tärkeän ystävyyssuhteen? Enkä kyllä hetkeäkään usko että vahingossa olet viesteihin päätynyt. Ja kuten itsekin totesit, kun näit naisen viestit, päätit lukea. Se ei ole vahinko, rikos kylläkin.

Olen itsekin nainen, naimisissa.

Ihmettele miksi et tunne empatiaa apta kohtaan. On inhimillistä olla mustasukkainen, epävarma, pettynyt, peloissaan ja myös tehdä virheitä. Mikään noista ei sulje pois rakkautta. Empatiakyvyttömyys sen sijaan kertoo jotain muuta, ja tarve tuomita toinen kun hän osoittaa heikkoutta. Rumaa.

Tunge sun empatiat anneliin j

Rumasieluinen on empatiaan kyvytön. Joskus näyttelee sellaisia mutta totuus tulee aina naamioiden takaa esiin.

Vierailija
67/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että eri sukupuolta olevat voivat olla hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista? 

Vierailija
68/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että eri sukupuolta olevat voivat olla hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista? 

Missä noin on sanottu? Luitko vain otsikon?

Vierailija
69/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että mies on puhunut sinusta tälle naiselle siinä vaiheessa, kun tapailitte. Ilman tämän naisen kannustusta mennä parisuhteeseen sinun kanssa tuskin olisitte edes yhdessä. 

Vierailija
70/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumien puhetta.

Vierailija
71/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tätä. Nää on niitä fwb suhteita mitkä hyllytetään aina parisuhteen ajaks. Sit kun ero tulee puolin tai toisin niin on lohtu lähellä. Nää naiset on tässä mukana ihan yhtälailla.

Älä jauha paskaa. Minulla on useampi hyvä ystävyyssuhde miesten kanssa emmekä ole kertakaan harrastaneet seksiä. Emme ollessamme jonkun toisen kanssa parisuhteessa emmekä silloin, kun olemme olleet sinkkuja. Säälin sinua, jos et kykene ystävyyssuhteisiin miesten kanssa. 

Vierailija
72/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano muuta kuin että tuo ei ole aitoa rakkautta sinulta miestäsi kohtaan. Jos toista rakastaa ihan tosissaan, ei häntä silloin yritä omistaa. Miksi ikinä rakkailtaan haluaisi katkaista tärkeän ystävyyssuhteen? Enkä kyllä hetkeäkään usko että vahingossa olet viesteihin päätynyt. Ja kuten itsekin totesit, kun näit naisen viestit, päätit lukea. Se ei ole vahinko, rikos kylläkin.

Olen itsekin nainen, naimisissa.

Puolustelet  pettäjää, oletko itsekin sellainen ?

Missä kohtaa APn mies on pertänyt? Ei missään. Salannut sen, että pitää yhteyttä ystäväänsä, koska yhteydenpito satuttaa ap:n kaltaista herkkää ja haurasta mimosaa. Olisi ehkä ollut hyvä,  että mies olisi sanonut että ei aio luopua ystävästään. Mutta ap:n haatimus oli lähtökohtaisesti täysin kohtuuton. 

Vierailija
73/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti  hän on  enempi  puhunut  tämän  ystävän kanssa, kun  sinun.  Tuollainen  henkinen  yhteys  loukkaa  joskus  enempi,   kun  yhden  yön  juttu.

Millä tavalla tämä henkinen yhteys ystävyyssuhteessa on enemmän väärin, jos toisella osapuolella on eri värkit haarojen välissä? Ystävyyssuhde on ystävyyssuhde. 

Vierailija
74/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien puhetta.

Olen ollut mm. valokuvamalli. Joten olet väärässä. 

Vierailija
75/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäisi, että kumppani kertoisi sydänystävälleen suhteemme ja ehkä minunkin henk.koht. asiat. "Mirkku on hermona, kun haki uutta työtä." "No miten siinä kävi?" "Joo ei se saanut sitä paikkaa. On nyt aika romuna siitä." Tai jotkut terveysasiani, tai vaikka ehkäisy tai yrityksemme saada lapsi tai raha-asiamme tai haave omakotitalosta jne. Olisi kamala ajatus, että joku "sydänystävä" tietäisi meistä kaikkea tällaista. 

Vierailija
76/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä henkinen yhteys ystävyyssuhteessa on enemmän väärin, jos toisella osapuolella on eri värkit haarojen välissä? Ystävyyssuhde on ystävyyssuhde. 

Siihen saakka kun eroottinen lataus ilmestyy. 

Vierailija
77/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien puhetta.

Olen ollut mm. valokuvamalli. Joten olet väärässä. 

Jokainenhan kun vaan someen postaa kuviaan voi sanoa tuon.

Vierailija
78/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko itse enemmän jonkun läheisen ystäväsi kanssa kuin miehesi / vaimosi kanssa?

Todennäköisesti. Ystävän kanssa myös puhutaan eri tavalla. 

Miten itse toimisit jos seurustelukumppani/ puoliso vaatisi sinua katkaisemaan välisi ystävääsi? 

Vierailija
79/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että mies on puhunut sinusta tälle naiselle siinä vaiheessa, kun tapailitte. Ilman tämän naisen kannustusta mennä parisuhteeseen sinun kanssa tuskin olisitte edes yhdessä. 

Nytkö siis naisystävälle pitäisi toimittaa sinun logiikkasi mukaan mitali? Ap kelpasi besulle?

Vierailija
80/117 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkäisi, että kumppani kertoisi sydänystävälleen suhteemme ja ehkä minunkin henk.koht. asiat. "Mirkku on hermona, kun haki uutta työtä." "No miten siinä kävi?" "Joo ei se saanut sitä paikkaa. On nyt aika romuna siitä." Tai jotkut terveysasiani, tai vaikka ehkäisy tai yrityksemme saada lapsi tai raha-asiamme tai haave omakotitalosta jne. Olisi kamala ajatus, että joku "sydänystävä" tietäisi meistä kaikkea tällaista. 

Juoruatko itse tuollaisia omille ystävillesi miehestäsi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän