Nyt tiedän mitä on vahingossa pettäminen. Petin näköjään miestäni.
Mukavassa illanvietossa yhtäkkiä saunan pukuhuoneessa 10 sekunnin pikayhdyntä vieraan miehen kanssa takaapäin, ilman mitään etukäteisflirttiä, ilman suudelmia, ilman halausta, ilman puhetta, ilman mitään.
Se vaan tapahtui, mies käveli pyyhe päällä ohi, pysähtyi taakseni, tuli liki, kerkesin ehkä 5 sekuntia miettiä kieltäydynkö kun tajusin mitä on tulossa, mutten kieltäytynyt enkä estellyt. Suoraan sisään ja 10 sek kuluttua koko homma ohi, ja hän lähti takaisin muiden pariin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, minä hetken päästä perässä.
Emme siis todellakaan edes suudelleet tai halanneet, emmekä puhuneet mitään.
Epätodellinen olo. Miten tällaista voi tapahtua mulle. Huom. en syytä miestä mistään, en estellyt enkä kieltänyt vaikka olisin voinut.
En tiedä mitä ajatella. En halua enkä uskalla kertoa miehelleni mutta mietin pitäisikö. Emme käyttäneet mitään ehkäisyä. Raskaaksi en voi tulla mutten tiedä miehestä tai mahdollisista taudeistaan mitään.
Kommentit (300)
Ei tämä mikään vahinko ollut, se että sinä kieltäydyt vastuusta ei muuta sitä vahingoks.
Vituiks meni se liitto, tee asiat ens kerralla tahalteen ja tosissaan.
No kerroitko miehellesi? Vaikka ei uskaltaisi eikä haluaisi, niin tuollaiset asiat täytyy kertoa kumppanille, hänellä on oikeus tietää.
Vierailija kirjoitti:
No kerroitko miehellesi? Vaikka ei uskaltaisi eikä haluaisi, niin tuollaiset asiat täytyy kertoa kumppanille, hänellä on oikeus tietää.
Onpas tullut vastauksia. Välissä joku muka vastaili minuna, mutta luultavasti kaikki tajusivat etten se ollut minä.
En ole kertonut miehelleni, en todennäköisesti koskaan kerrokaan. Enkä edelleenkään kyllä koe tulleeni raiskatuksi. Enkä vähättele, uskon että moni kokisi varmaan tilanteessani niin ja ihan oikeutetusti, mutta jotenkin, minulla ei jostain syystä ole niin voimakasta reaktiota tähän, vieläkään.
En ole tosin koskaan edes jaksanut loukkaantua esim. pyllylle taputtelijoille. Ei ne ns. tunnu missään. (ehkä olen outo tässä kohtaa, mutta näin ollut aina). En tiedä tekeekö ammattinikin tämän, olen hoitaja ja "tottunut" siihen että kehooni kosketaan miltei päivittäin ilman lupaa, on minua usein satutettukin töissäni: lyöty, läpsitty, revitty tukasta, purtu. Sekään ei enää tunnu missään.
Koko homma oli niin nopea ja outo että se tuntuu nyt ~viikon jälkeen ihan siltä niinkuin koko asiaa ei olisi tapahtunutkaan. Aion siis myös ottaa asian niin, unohdan, ja olen kuin sitä ei olisi koskaan tapahtunutkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaha inselin aamufantasiat poistoon
Eipä tainneet mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tullut vastauksia. Välissä joku muka vastaili minuna, mutta luultavasti kaikki tajusivat etten se ollut minä.
En ole kertonut miehelleni, en todennäköisesti koskaan kerrokaan. Enkä edelleenkään kyllä koe tulleeni raiskatuksi. Enkä vähättele, uskon että moni kokisi varmaan tilanteessani niin ja ihan oikeutetusti, mutta jotenkin, minulla ei jostain syystä ole niin voimakasta reaktiota tähän, vieläkään.
En ole tosin koskaan edes jaksanut loukkaantua esim. pyllylle taputtelijoille. Ei ne ns. tunnu missään. (ehkä olen outo tässä kohtaa, mutta näin ollut aina). En tiedä tekeekö ammattinikin tämän, olen hoitaja ja "tottunut" siihen että kehooni kosketaan miltei päivittäin ilman
Pitkään olet jaksanut trollata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna ei ollenkaan ole epätavallinen, varsinkaan kun irrotellaan ja ollaan viihteellä. Ihan tavallista on myös, että naiset ovat kosteina ja miehiltä valuu kiihotusglöttyä. Sehän on yhteissaunan suola, mutta puheissa niin salainen, että monet luulevat vain minulla itselläni klöttyyntyvän. Asiat tulee suhteuttaa sen mukaan, mikä on tavallista todellisuudessa, eikä sen mukaan, mitä joku piintynyt moralisti toivoo.
Kahedorgat taliaivoiset miehet ovat tasonsa mukaan erehtyneet pilkkaamaan tai mieheksi luulemaan ap:täkin, mutta enimmät ovat tässä keskustelussa pilkanneet kireäpipoisia. Niin tulee ollakin. Pilkka opettaa ottamaan rennosti. Ap, mitään kamaloittavaa ei ole tapahtunut. Eikä tarvitse kertoa, eikä rääkätä omista.
Niinhän ne r ais kaajat aina sanovat, mitään kammottavaa ei tapahtunut. Sehän oli vaan yhteistä mukavaa yhdessäoloa. Juu, ei ollut.
En tiennytkään, että muutuin raiskaajaksi, kun sanoin, ettei mitään vakavaa ole tapahtunut. Mitenhän kävisi oikeudessa, jos näin perustein syyttäisit minua raiskauksesta?
Ap. On ihan mahdollista, ettet tunne mitään, koska olet dissosiaatiossa ja mielesi kieltää tapahtuneen. Jos on niin, alat jossain vaiheessa menettää toimintakykyä tai elinvoimaa. Muista silloin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna ei ollenkaan ole epätavallinen, varsinkaan kun irrotellaan ja ollaan viihteellä. Ihan tavallista on myös, että naiset ovat kosteina ja miehiltä valuu kiihotusglöttyä. Sehän on yhteissaunan suola, mutta puheissa niin salainen, että monet luulevat vain minulla itselläni klöttyyntyvän. Asiat tulee suhteuttaa sen mukaan, mikä on tavallista todellisuudessa, eikä sen mukaan, mitä joku piintynyt moralisti toivoo.
Kahedorgat taliaivoiset miehet ovat tasonsa mukaan erehtyneet pilkkaamaan tai mieheksi luulemaan ap:täkin, mutta enimmät ovat tässä keskustelussa pilkanneet kireäpipoisia. Niin tulee ollakin. Pilkka opettaa ottamaan rennosti. Ap, mitään kamaloittavaa ei ole tapahtunut. Eikä tarvitse kertoa, eikä rääkätä omista.
Niinhän ne r ais kaajat aina sanovat, mitään kammottavaa ei tapahtunut. Sehän oli vaa
En tiennytkään, että muutuin raiskaajaksi, kun sanoin, ettei mitään vakavaa ole tapahtunut. Mitenhän kävisi oikeudessa, jos näin perustein syyttäisit minua raiskauksesta?
Ai sillä perusteella, että kävelet luokseni ja penetroidut mitään kysymättä?
Jos täysikäinen nainen ei pidä tapahtumaa raiskauksena, kuten ei pidä aapeekään, asia EI VOI OLLA RAISKAUS, vaikka kuohuksissaan kolmas henkilö väittäisi vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mun nyt pitäisi teidän mielestä miettiä tai tehdä, mä en tiedä jotenkin yhtään. Vai tarviiko miettiä edes mitään, olenko niinkuin asiaa ei olisi ikinä tapahtunutkaan.
Humalassa oltiin molemmat, sen nyt varmaan arvasikin.
Ap
Sinä nyt vaan omet white trash -osastoa. Pitäisi ymmärtää olla olematta niin humalassa ettei tuollaista pääse tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mun nyt pitäisi teidän mielestä miettiä tai tehdä, mä en tiedä jotenkin yhtään. Vai tarviiko miettiä edes mitään, olenko niinkuin asiaa ei olisi ikinä tapahtunutkaan.
Humalassa oltiin molemmat, sen nyt varmaan arvasikin.
Ap
Sinä nyt vaan omet white trash -osastoa. Pitäisi ymmärtää olla olematta niin humalassa ettei tuollaista pääse tapahtumaan.
Tuskin voit olla miettimättä tapahtunutta, mutta sinun ei tarvitse. Heti, jos kerrot, olet jo paisuttanut asian suuremmaksi, mitä tapahtui. Mutta siitähän saat materiaalia sormettamiseen. Ajattelet, miten vieras työntää ihanoittavan kalunsa sisällesi ja herttailee kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran siis käynyt ilmi, tullut koetuksi, todetuksi ja todistetuksi, että
VIINA EI OLE VIISASTEN JUOMA
- ei ole koskaan ollut
-ei ole
-eikä tule koskaan olemaankaan.
Sä tulkitset ihan väärin. Viisas juo viinaa fiksuksi eikä sille käy tällaisia juttuja, mitä typeryksille käy. Viina nimenomaan on viisasten juoma.
Ei pidä mennä saunaan. En ole moneen vuoteen käynyt saunassa, vaikka asun yksin ja minulla on asunnossani oma sauna.
On siis tosikko, jos ei halua tulla rais katuksi?