Nyt tiedän mitä on vahingossa pettäminen. Petin näköjään miestäni.
Mukavassa illanvietossa yhtäkkiä saunan pukuhuoneessa 10 sekunnin pikayhdyntä vieraan miehen kanssa takaapäin, ilman mitään etukäteisflirttiä, ilman suudelmia, ilman halausta, ilman puhetta, ilman mitään.
Se vaan tapahtui, mies käveli pyyhe päällä ohi, pysähtyi taakseni, tuli liki, kerkesin ehkä 5 sekuntia miettiä kieltäydynkö kun tajusin mitä on tulossa, mutten kieltäytynyt enkä estellyt. Suoraan sisään ja 10 sek kuluttua koko homma ohi, ja hän lähti takaisin muiden pariin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, minä hetken päästä perässä.
Emme siis todellakaan edes suudelleet tai halanneet, emmekä puhuneet mitään.
Epätodellinen olo. Miten tällaista voi tapahtua mulle. Huom. en syytä miestä mistään, en estellyt enkä kieltänyt vaikka olisin voinut.
En tiedä mitä ajatella. En halua enkä uskalla kertoa miehelleni mutta mietin pitäisikö. Emme käyttäneet mitään ehkäisyä. Raskaaksi en voi tulla mutten tiedä miehestä tai mahdollisista taudeistaan mitään.
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Provo, koska nainen on kuiva ilman esileikkiä ja silloin se olisi rikos ja oikeasti sattuisi aivan stanasti ja veri lentäisi.
Ei kaikki ole noin kuivia luonnostaan.
Esim. Minä pystyisin tuohon tällä sekunnilla. Ei satu, ei lennä veri, ja hyvin luistaa. Tosin eihän tuossa 10 sekunnissa kerkeäisi koko miestä edes huomata,nautinnosta puhumattakaan
Kyllähän sekasaunassa miehillä kulli kovettuu ja naisilla pillu kostuu joten helppohan se on pikapanokin suorittaa.
Yksiselitteinen raiskaus.
Kertoisin miehelleni ja tekisin rikosilmoituksen sekä tautitestit. Ei vaikuta siltä, että kyseinen pikapanija oli ensi kertaa liikkeellä.
Toivon totisesti, että tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaisit miehellesi jos hän tuupaisi vahingossa jotain pimatsua?
Ei mitään. Mieshän on silloin raiskattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen sekuntia??
No en ottanut aikaa mutta oikeasti tosi nopea juttu, valehtelematta muutama työntö ja mies tuli.
Ap
Olit liukkaana jo valmiiksi?
Yhteissauna ei ollenkaan ole epätavallinen, varsinkaan kun irrotellaan ja ollaan viihteellä. Ihan tavallista on myös, että naiset ovat kosteina ja miehiltä valuu kiihotusglöttyä. Sehän on yhteissaunan suola, mutta puheissa niin salainen, että monet luulevat vain minulla itselläni klöttyyntyvän. Asiat tulee suhteuttaa sen mukaan, mikä on tavallista todellisuudessa, eikä sen mukaan, mitä joku piintynyt moralisti toivoo.
Kahedorgat taliaivoiset miehet ovat tasonsa mukaan erehtyneet pilkkaamaan tai mieheksi luulemaan ap:täkin, mutta enimmät ovat tässä keskustelussa pilkanneet kireäpipoisia. Niin tulee ollakin. Pilkka opettaa ottamaan rennosti. Ap, mitään kamaloittavaa ei ole tapahtunut. Eikä tarvitse kertoa, eikä rääkätä omista.
Jälleen kerran siis käynyt ilmi, tullut koetuksi, todetuksi ja todistetuksi, että
VIINA EI OLE VIISASTEN JUOMA
- ei ole koskaan ollut
-ei ole
-eikä tule koskaan olemaankaan.
No en ottanut aikaa mutta oikeasti tosi nopea juttu, valehtelematta muutama työntö ja mies tuli.
Ap
Oletteko ottaneet uusiksi?
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna ei ollenkaan ole epätavallinen, varsinkaan kun irrotellaan ja ollaan viihteellä. Ihan tavallista on myös, että naiset ovat kosteina ja miehiltä valuu kiihotusglöttyä. Sehän on yhteissaunan suola, mutta puheissa niin salainen, että monet luulevat vain minulla itselläni klöttyyntyvän. Asiat tulee suhteuttaa sen mukaan, mikä on tavallista todellisuudessa, eikä sen mukaan, mitä joku piintynyt moralisti toivoo.
Kahedorgat taliaivoiset miehet ovat tasonsa mukaan erehtyneet pilkkaamaan tai mieheksi luulemaan ap:täkin, mutta enimmät ovat tässä keskustelussa pilkanneet kireäpipoisia. Niin tulee ollakin. Pilkka opettaa ottamaan rennosti. Ap, mitään kamaloittavaa ei ole tapahtunut. Eikä tarvitse kertoa, eikä rääkätä omista.
Niinhän ne r ais kaajat aina sanovat, mitään kammottavaa ei tapahtunut. Sehän oli vaan yhteistä mukavaa yhdessäoloa. Juu, ei ollut.
Huh, tekispä joku komea mies mulle noin.
Niin
Ja
Tätä ei sitten poisteta 🙈😡
Komea muna on suora💕, ruma muna on vasemmalle tai oikealle käyrä 🤢🤮
Vaikka palstan käyrämunaiset luuserit vastailevat naisena - mitä he melkein ovat
Käyrä muna on ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin miehestä, eiköhän tuossa tullut selväksi että liitossa ei ole rakkautta.
Höpöhöpö. Rakastan kyllä omaa miestäni, pitkä liitto, ja takana yhteiseloa miltei 25 vuotta.
Ap
Eli sä oot joku 45 ja 30 pojankloppi kävi nussimassa sua?
🍯
Tää "keskustelu" pitäs kyllä julkasta kaikelle kansalle näkyviin. Mielellään joku lakityyppi kertomaan, miten lain lukennut tämmöseen suhtautuu.
Ei tää voi mennä näin, että lapset ja miehet nauraa naisiin kohdistuvalle väkivallalle ja se on ok. Mutta se on vain mun mielipide, kaipaan jotain virallista näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää "keskustelu" pitäs kyllä julkasta kaikelle kansalle näkyviin. Mielellään joku lakityyppi kertomaan, miten lain lukennut tämmöseen suhtautuu.
Ei tää voi mennä näin, että lapset ja miehet nauraa naisiin kohdistuvalle väkivallalle ja se on ok. Mutta se on vain mun mielipide, kaipaan jotain virallista näkökulmaa.
Mullon kyllä semmonen epäilys, että sillä miehellä oli kyl miellyttävää näkökulmaa niiku aapeelläki, mut ei se kai virallist ollu, niet sei tuu kirjoihin eikä kansiin.
Oisko sillei, et täällon kaiken enämpi telaketjuväkee, pikkupimusii ja muuten tosikkoi?
Eikö tuo ole rai.skaus? Minulle jäisi paska maku ihan koko touhusta, mieshän käytännössä r.u.nkkasi sinuun.
En ikinä alentuisi moiseen.
Tosin jonkun fantasia tämä taisi ollakin