Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele silmälääkäriä/ketjua jossa hoidat silmälasiasiasi?

Vierailija
17.03.2024 |

Tuntuu olevan ajat ns kiven alla mitä plärännyt esim.Instrun ja Silmäaseman aikoja silmälääkärille, ainakin jos on mitään toiveita ajankohdalle tai lääkärille jolle ajan varaisi.

Ikänäköä pukkaa, tartteis varata aika kai ihan silmälääkärille sen vuoksi, ja sitten varautua maksamaan se n.150-200€ siitä+uusista laseista n.900-1200€ mitä katsoin esim.Instrun hintoja monitehoille...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen fenno-optiikka. Katso googlesta. Ovat yksityisiä optikkoja ja näöntarkastuksen saa melkein seuraavalle päivälle. Silmälasit valmiina viikossa ja usein antavat hyvät alennukset kokonaishinnasta. Mulla pelkät plussalinssit ja kun olen vanhoihin kehyksiin uusinut linssit hyvillä ominaisuuksilla niin 100€/linssi tullut hinnaksi 👍

Vierailija
2/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan uudesta pitkäaikaisesta sopimuksesta .Ruotsissa eräs nainen kertoi että sopimuksen mukaan on halpaa vaihtaa rillejä milloin on tarve.

Lasku 1000 euroa eka laseista eikä pääse eroon sopimuksesta. Synsam? Onko Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
4/7 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen fenno-optiikka. Katso googlesta. Ovat yksityisiä optikkoja ja näöntarkastuksen saa melkein seuraavalle päivälle. Silmälasit valmiina viikossa ja usein antavat hyvät alennukset kokonaishinnasta. Mulla pelkät plussalinssit ja kun olen vanhoihin kehyksiin uusinut linssit hyvillä ominaisuuksilla niin 100€/linssi tullut hinnaksi 👍

Jep, kannattaa tutkia. Katso onko lähipaikkakunnalla ketjun optikkoliike.

https://fennooptiikka.fi/

Vierailija
5/7 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä välttämättä Specsav. Ehkä kokeilisin Nissen.

Vierailija
6/7 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikänäön takia tarvitse silmälääkäriä. Ihan optikko riittää.

Vierailija
7/7 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astut vaan optikkoliikkeeseen ja valitset lasit sieltä missä on paras palvelu ja mistä löydät kivat kehykset. Myymälät ja työntekijät on kaikki erilaisia, yhden kokemuksen takia ei voi kokonaista ketjua ylistää tai lytätä.

Minä en ole ollut ketju-uskollinen ja aina olen saanut hyvää palvelua. Joskus ei ole budjetti riittänyt mieleisiin, ja on ollut pakko hakea muualta. Joskus jotain ongelmia ollut tilauksessa mutta ne on korjattu ja korvattu mielestäni suorastaan ruhtinaallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi