Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tiedän mitä on vahingossa pettäminen. Petin näköjään miestäni.

Vierailija
17.03.2024 |

Mukavassa illanvietossa yhtäkkiä saunan pukuhuoneessa 10 sekunnin pikayhdyntä vieraan miehen kanssa takaapäin, ilman mitään etukäteisflirttiä, ilman suudelmia, ilman halausta, ilman puhetta, ilman mitään.

Se vaan tapahtui, mies käveli pyyhe päällä ohi, pysähtyi taakseni, tuli liki, kerkesin ehkä 5 sekuntia miettiä kieltäydynkö kun tajusin mitä on tulossa, mutten kieltäytynyt enkä estellyt. Suoraan sisään ja 10 sek kuluttua koko homma ohi, ja hän lähti takaisin muiden pariin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, minä hetken päästä perässä. 

Emme siis todellakaan edes suudelleet tai halanneet, emmekä puhuneet mitään. 

Epätodellinen olo. Miten tällaista voi tapahtua mulle. Huom. en syytä miestä mistään, en estellyt enkä kieltänyt vaikka olisin voinut. 

En tiedä mitä ajatella. En halua enkä uskalla kertoa miehelleni mutta mietin pitäisikö. Emme käyttäneet mitään ehkäisyä. Raskaaksi en voi tulla mutten tiedä miehestä tai mahdollisista taudeistaan mitään.

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon ihan kahedorgaa ajatella, et kaikes muus vois tapahtuu fiboi, mut seksissä niitei tapahtuis, vaan ne ois etukäteen suuniteltu, ne kertois paheelisesta luonteesta ja niistois niiku vastuussa.

Vierailija
282/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä mennä saunaan. En ole moneen vuoteen käynyt saunassa, vaikka asun yksin ja minulla on asunnossani oma sauna.

Emmääkään saunehdi, kun meijän sauna on ihan turvoksis pojan perheen tavaroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään vaimon kanssa saunomaan alasti. Mitä tahansa voi sattua.

Vierailija
284/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroitko miehellesi? Vaikka ei uskaltaisi eikä haluaisi, niin tuollaiset asiat täytyy kertoa kumppanille, hänellä on oikeus tietää.

Onpas tullut vastauksia. Välissä joku muka vastaili minuna, mutta luultavasti kaikki tajusivat etten se ollut minä. 

En ole kertonut miehelleni, en todennäköisesti koskaan kerrokaan. Enkä edelleenkään kyllä koe tulleeni raiskatuksi. Enkä vähättele, uskon että moni kokisi varmaan tilanteessani niin ja ihan oikeutetusti, mutta jotenkin, minulla ei jostain syystä ole niin voimakasta reaktiota tähän, vieläkään.

En ole tosin koskaan edes jaksanut loukkaantua esim. pyllylle taputtelijoille. Ei ne ns. tunnu missään. (ehkä olen outo tässä kohtaa, mutta näin ollut aina). En tiedä tekeekö ammattinikin tämän, olen hoitaja ja "tottunut" siihen että kehooni kosketaan miltei päivittäin ilman

Entäpä jos tämä toinen osapuoli kertoo miehellesi tai jollekin muulle, joka juoruaa eteenpäin ja täten tulee miehesi tietoon. varmastihan tämä joskus tulee miehesi tietoon jotenkin. Olisko kuitenkin parempi kertoa itse. En tykkäisi ainakaan itse, ettei minulle tuollaista kerrottaisi. 

Vierailija
285/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että Suomen oikeuslaitos on tukossa. Jos tuostakin tapauksesta joku keksisi tehdä raiskauksen ja rikosilmoituksen. 

Eiköhän ole ihan oikeitakin rikoksia jonossa riittävästi ja hoitamatta. 

Vierailija
286/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroitko miehellesi? Vaikka ei uskaltaisi eikä haluaisi, niin tuollaiset asiat täytyy kertoa kumppanille, hänellä on oikeus tietää.

Onpas tullut vastauksia. Välissä joku muka vastaili minuna, mutta luultavasti kaikki tajusivat etten se ollut minä. 

En ole kertonut miehelleni, en todennäköisesti koskaan kerrokaan. Enkä edelleenkään kyllä koe tulleeni raiskatuksi. Enkä vähättele, uskon että moni kokisi varmaan tilanteessani niin ja ihan oikeutetusti, mutta jotenkin, minulla ei jostain syystä ole niin voimakasta reaktiota tähän, vieläkään.

En ole tosin koskaan edes jaksanut loukkaantua esim. pyllylle taputtelijoille. Ei ne ns. tunnu missään. (ehkä olen outo tässä kohtaa, mutta näin ollut aina). En tiedä tekeekö ammattinikin tämän, olen hoitaja ja "tottunut" siihen että kehooni kosketaan miltei päivittäin ilman

Sut on raiskattu. Se on väärin. Noi pyllylle taputtelutkin tms on väärin ja sulla on ihan hyvä syy loukkaantua niistä. Tuntuu vähän siltä, että  sä olet tottunut siihen että sua kohdellaan huonosti, tai totutellut väkisin siihen koska asia on helpompi olla käsittelemättä niin. Mutta usko pois, sä et ansaitse tollasta kohtelua eikä sun pidä eikä kannata hyväksyä tuollaista.

Vierailija
287/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko päissäsi kun et huomannut miehen touhuja? Vai olitko kauhusta lamaantunut? Kyse on silloin raiskauksesta.

Jos joku tekisi mulle tollai niin kuvittelisin potkasevani äijää munille. Olen tosin kuullut, että jotkut lamaantuvat kauhusta eivätkä kykene toimimaan.

Jos miehellä ei ollut sinun suostumustasi, kyseessä on rikos ja sinun pitää ottaa yhteyttä kriisikeskukseen jotta saat ammattiapua. Jos olet uhri, niin syy ei ole sinun. Itse olisin nostanut älläkän! Olisin tehnyt kaikille läsnäolijoille selväksi mitä mies teki ja vaatinut poliisia paikalle. 

Vierailija
288/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olitko päissäsi kun et huomannut miehen touhuja? Vai olitko kauhusta lamaantunut? Kyse on silloin raiskauksesta.

Jos joku tekisi mulle tollai niin kuvittelisin potkasevani äijää munille. Olen tosin kuullut, että jotkut lamaantuvat kauhusta eivätkä kykene toimimaan.

Jos miehellä ei ollut sinun suostumustasi, kyseessä on rikos ja sinun pitää ottaa yhteyttä kriisikeskukseen jotta saat ammattiapua. Jos olet uhri, niin syy ei ole sinun. Itse olisin nostanut älläkän! Olisin tehnyt kaikille läsnäolijoille selväksi mitä mies teki ja vaatinut poliisia paikalle. 

Sä olet vahva nainen!

Mä olisin tossa tilanteessa vajonnut maan rakoon ja paennut paikan päältä vaivihkaa häpeän vuoksi, vaikka tietäisinkin olevani uhri. Olisinpa enemmän kaltaisesi.

Vierailija
289/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vahva nainen!

Mä olisin tossa tilanteessa vajonnut maan rakoon ja paennut paikan päältä vaivihkaa häpeän vuoksi, vaikka tietäisinkin olevani uhri. Olisinpa enemmän kaltaisesi.

Koska ap ei pidä asiaa raiskauksena, ei voi voi johtaa oikeudenkäyntiin, vaikka kuinka vaatisit. 

Vierailija
290/300 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vahva nainen!

Koska ap ei pidä asiaa raiskauksena, ei voi voi johtaa oikeudenkäyntiin, vaikka kuinka vaatisit. 

Ap ei pidä sitä raiskauksena, koska on tottunut että hän lääpitään ja ahdistellaan muutenkin ja se on muka normaalia. Anna kun mä kerron sullekin, se EI OLE NORMAALIA eikä ok eikä hyväksyttävää vaan väärin.

Vierailija
291/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei pidä sitä raiskauksena, koska on tottunut että hän lääpitään ja ahdistellaan muutenkin ja se on muka normaalia. Anna kun mä kerron sullekin, se EI OLE NORMAALIA eikä ok eikä hyväksyttävää vaan väärin.

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka vänkäät, että haluaisit ap:n 'tiedostavan' asian samoin kuin sinä, et pääse mihinkään siitä, että hänellä on OIKEUS olla asiasta sitä mieltä, mitä hän on. Sinulla ei ole oikeutta vaatia, että muut ovat samaa mieltä kuin sinä. Ap kertoi vielä, että viimeisteli miellyttävän ja vapaaehtoisen kanssakäymisen sormettamalla.

Vierailija
292/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka nainen on pettäjä

Vierailija
293/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka vänkäät, että haluaisit ap:n 'tiedostavan' asian samoin kuin sinä, et pääse mihinkään siitä, että hänellä on OIKEUS olla asiasta sitä mieltä, mitä hän on. Sinulla ei ole oikeutta vaatia, että muut ovat samaa mieltä kuin sinä. Ap kertoi vielä, että viimeisteli miellyttävän ja vapaaehtoisen kanssakäymisen sormettamalla.

Olen eri. Raiskaushan tuo silti oli, vaikka sinä ja ap olisi siitä mitä mieltä tahansa. Ei kissakaan ole koira, vaikka joku luulisi sitä koiraksi.

Huolestuttaa, että osa miehistä ei tunnista tuon olevan raiskaus. 

Vierailija
294/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, halusitko, että yhdyntä tapahtuu? Kun mies painautui sinua vasten ja tiesit, mitä kohta tapahtuu, halusitko niin tapahtuvan? Tämä on mielestäni olennaista. Teitkö siis päätöksen, että olet sukupuoliyhteydessä tuon miehen kanssa? Jos hän olisi kysynyt sinulta sopiiko yhdyntä sinulle, olisitko vastannut kyllä. Jos yhdyntä tapahtui sinulta kysymättä ja et halunnut sitä etkä nauttinut siitä, se oli raiskaus. Huolimatta siitä vastustelitko vai et.

Vierailija
295/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, halusitko, että yhdyntä tapahtuu? Kun mies painautui sinua vasten ja tiesit, mitä kohta tapahtuu, halusitko niin tapahtuvan? Tämä on mielestäni olennaista. Teitkö siis päätöksen, että olet sukupuoliyhteydessä tuon miehen kanssa? Jos hän olisi kysynyt sinulta sopiiko yhdyntä sinulle, olisitko vastannut kyllä. Jos yhdyntä tapahtui sinulta kysymättä ja et halunnut sitä etkä nauttinut siitä, se oli raiskaus. Huolimatta siitä vastustelitko vai et.

Ei ole mitään merkitystä nautinnolla. Keho voi toimia täysin toisin kuin mieli.

Vierailija
296/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi mukaan kyseessä on siis AINA raiskaus, nauttiipa nainen seksistä tai ei. 

Vierailija
297/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi mukaan kyseessä on siis AINA raiskaus, nauttiipa nainen seksistä tai ei. 

Aina silloin, kun suostumusta ei ole.

Vierailija
298/300 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panoa ei edes huomaa, niinsitä ei ole tapahtunutkaan. Joten se siitä.

Vierailija
299/300 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vahva nainen!

Ihminen ei välttämättä tositilanteessa toimi, kuten etukäteen kuvittelisi. Syy siihen on siinä, että toiminta menee täysin aivojen ja hermoston hälytystilan puolelle. Hösöttäjä voi olla yllättävän rauhallinen, toimija jäätyä, arka osatakin toimia jne. 

Vierailija
300/300 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä oletteko viellö yhdessö miehenne kanssa?