"Mee töihin"-huutelijoille helppo 500 euron haaste
Kun töihin kuulemma pääsee ihan tuosta vaan kunhan kyselee ja menee paikan päälle, niin annan 500 euroa jos löydät paikan (saa olla ihan mitä tahansa hanttihommaa ihan millä tahansa palkalla) 7 päivässä.
Kun työsopimus on allekirjoitettu, saat 500 euroa.
CV:llähän ei pitäisi olla väliä, mutta olen tuotantotalouden maisteri. Työkokemusta on paristakymmenestä firmasta ja muutamasta palkattomasta työharjoittelusta.
Rahat laitetaan kummankin toimesta Nordean escrow-tilille josta vain virkailija voi ehtojen täyttyessä sen vapauttaa.
Jos kyseistä paikkaa ei löydy, pidennän aikaa vielä 7 päivällä. Jos et edelleenkään löydä tällaista paikkaa ja referoi sitä minulle, menetät itse 500 euroa ja saan pitää ne.
Olen myös valmis siihen että itse riskeeraan 500 euroa ja sinä vain 250 euroa.
Kelpaako ilmainen raha? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua kotisohvalla ja osoittaa tällaisen paikan olemassaolo, ja sitten haen sinne.
Kommentit (116)
Kokkareet tietävät että näitä paikkoja EI OLE. Tuo huutelu on silkkaa agonisointia ja terrorismia jolla pyritään mm. madaltamaan palkkoja ja osoittamaan että itse ollaan maailman erinomaisimpia ihmisiä, ja ne muut "huonoja loisia".
Moni näistä oman elämänsä Satosista on myös perinyt omaisuutensa, eli ei ole tehnyt mitään itse sen eteen.
Rekryprosessit on niin hitaita ettei 7 tai 14 päivässä tapahdu vielä mitään.
Onnistuisi. Saisin heti 0-tuntisopparipaikan kaupan alalta, sijaisuuksia hoitoalalta, siivoustyötä varmasti koska on runsaasti kokemusta. Olen sosiaalisesti taitava ja tehnyt kaikenlaista hanttihommista perus toimistohommiin, en epäile ettenkö töitä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisi. Saisin heti 0-tuntisopparipaikan kaupan alalta, sijaisuuksia hoitoalalta, siivoustyötä varmasti koska on runsaasti kokemusta. Olen sosiaalisesti taitava ja tehnyt kaikenlaista hanttihommista perus toimistohommiin, en epäile ettenkö töitä saisi.
miltä vuosikymmeneltä tietosi ovat? siivoojaksi on nykyään satoja halukkaita per työpaikka.
lyön satasesta vetoa ettet saisi "heti" työtä yhdeltäkään noilta aloilta, ja olisin valmis laittamaan tuon rahan pöytään tältä istumalta. vaikka olisit entinen presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Yhden työpaikkani sain pelkällä puhelinsoitolla. Naapurini vinkkasi että heidän tiimiin etsitään yhtä työntekijää, soitin hänen pomolle ja samantien laittoi pomo s-postiin työsopparin.
Vierailija kirjoitti:
pääsen woltille töihin vaikka tänään iltapävällä
Wolt ei ole työpaikka, ja uusille kuriireille on Woltin verkkosivuston mukaan noin 8-12 kuukauden jonotusaika koska hakijoita on liikaa (hakemusmäärää on pitänyt porrastaa).
Eiköhän "Mene töihin" ole vastaava vakiofraasi kuin "Jätä se sika". Menee samaan sarjaan kuin huudella keikalla "Soittakaa Paranoid".
Työnantajani maksoi minulle juuri tonnin rekrytointipalkkiona kun vihjasin meille hyvän työntekijän, joten en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suurin osa näistä huutelijoista ovat mielenterveyskuntoutujia ja eläkeläisiä jotka eivät ole työpaikkaa nähneet 40 vuoteen. ei heillä ole mitään ratkaisuja, ovat vain elämään katkeroituneita paskahousuja joiden on pakko löytää joku vielä heitäkin kurjempi jota potkia alaspäin, ja tässä maailmantilanteessa he ovat keksineet että se on työttömät, yksinhuoltajat jne.
Eivät nuo kaikki eläkeläisiä ole. Suurin huutelijatyyppi on impotentti, kaljuuntunut, hieman ylipainoinen 45-50v kokoomusmies joka ei saa enää naisseuraa ja vihaa naisia silmittömästi sen seurauksena.
Tämä raivo purkautuu oikeastaan kaikkia mahdollisia ihmisryhmiä kohtaan paitsi samassa tilanteessa olevia muita valkoisia 45-50v pulskia kokoomusmiehiä kohtaan.
Tuo on sitä samaa porukkaa joka yt-neuvotteluiden tullen tekevät perhesurmia tai vakavaa väkivaltaa lähiomaisiaa
Dimitri Medvedev on juuri tuollainen vanha impotentti raivokokoomuslainen. Oli vielä nuorempana leppoisa ja mukava mies, nyt lähinnä latoo táppouhkauksia eri ihmisille ja uhkailee ydinpommeilla.
Aloitan 2.5 uudessa työssä. Vakituinen työsuhde ja 8h tunnityöpäivät.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden työpaikkani sain pelkällä puhelinsoitolla. Naapurini vinkkasi että heidän tiimiin etsitään yhtä työntekijää, soitin hänen pomolle ja samantien laittoi pomo s-postiin työsopparin.
Jokaisella suomalaisellahan on tällainen mystinen "naapuri" joka vain vinkkaa vakituisia työpaikkoja täysin sivullisille. Uskottavaa.
Mutta eikös nyt uusin trendi ole, että helpotetaan irtisanomista ja saadaan ne "minun mielestä huonot" työntekijät potkittua pois, eli huudellaan ennemminkin "menkää työttömäksi".
Ja huudetaanko näitä pois potkittuja sitten takasin sinne töihin ja miksi? Juuri kun saatiin lakia muuttamalla pois?
Heippa, nyt ei ehdi. Lomautus muutosneuvottelut menossa ja pyysin lappua vapaaehtoisena ja lähden ulkomaille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ajattelit jätrjestää tuotantotalouden maisterille sijaisuuden hoitoalalta? Järjestätkö mullekin? Mitään alan koulutusta ei toki ole.
Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.
Ei tarvitse kokemusta eikä koulutusta ja työt voi aloittaa tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarkoitus oli kai mennä sellaisiin töihin, joilla voi elättää itsensä?
Sain minäkin aika helposti nollatuntisopparin syrjäisen hotellin siivoukseen, minne ei sijainnin takia ollut paljon hakijoita. Silti en saanut työtunteja muutaman kuukauden aikana kuin 10. Elätä itsesi nyt sillä satasella sitten puoli vuotta.
suurin osa näistä huutelijoista ovat mielenterveyskuntoutujia ja eläkeläisiä jotka eivät ole työpaikkaa nähneet 40 vuoteen. ei heillä ole mitään ratkaisuja, ovat vain elämään katkeroituneita paskahousuja joiden on pakko löytää joku vielä heitäkin kurjempi jota potkia alaspäin, ja tässä maailmantilanteessa he ovat keksineet että se on työttömät, yksinhuoltajat jne.