Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mee töihin"-huutelijoille helppo 500 euron haaste

Vierailija
14.03.2024 |

Kun töihin kuulemma pääsee ihan tuosta vaan kunhan kyselee ja menee paikan päälle, niin annan 500 euroa jos löydät paikan (saa olla ihan mitä tahansa hanttihommaa ihan millä tahansa palkalla) 7 päivässä.

Kun työsopimus on allekirjoitettu, saat 500 euroa.

CV:llähän ei pitäisi olla väliä, mutta olen tuotantotalouden maisteri. Työkokemusta on paristakymmenestä firmasta ja muutamasta palkattomasta työharjoittelusta.

Rahat laitetaan kummankin toimesta Nordean escrow-tilille josta vain virkailija voi ehtojen täyttyessä sen vapauttaa.

Jos kyseistä paikkaa ei löydy, pidennän aikaa vielä 7 päivällä. Jos et edelleenkään löydä tällaista paikkaa ja referoi sitä minulle, menetät itse 500 euroa ja saan pitää ne.

Olen myös valmis siihen että itse riskeeraan 500 euroa ja sinä vain 250 euroa.

Kelpaako ilmainen raha? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua kotisohvalla ja osoittaa tällaisen paikan olemassaolo, ja sitten haen sinne.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo taas jotain keskivertopalstailijan älystä kun ap haastaa etsimään hänelle työtä ja yks sun toinen vastaa ilmoittamalla, miten helposti itse saisi työtä. 

Vierailija
22/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt siivoojan hommia. Eli soittaisin vapaavalintaiseen vuokrafirmaan ja kysyisin alan töitä. Tuskin tarvitsisi kovin moneen soittaa kun joku kysyisi koska voin aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuotantotalouden maisteri? Sellaista maisteria ei ole, enkä ole koskaan kuullut tuossa yhteydessä kenenkään tutan dippainssin kutsuvan itseään tutan maisteriksi.

Vierailija
24/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisi. Saisin heti 0-tuntisopparipaikan kaupan alalta, sijaisuuksia hoitoalalta, siivoustyötä varmasti koska on runsaasti kokemusta. Olen sosiaalisesti taitava ja tehnyt kaikenlaista hanttihommista perus toimistohommiin, en epäile ettenkö töitä saisi. 

Juurikin näin, itse olen aloittanut kaupan alalla ja nyt olen hoitotyössä. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Parhaimman tilivuoden olen tehnyt parjatulla nollasopimuksella vuokratyössä ja opiskelin samalla uuden ammatin. Kyse on siitä ettei ole kranttu vaan tekee sitä työtä mitä saa hyvällä asenteella. Ja kolme työpaikkaa olen saanut ihan astelemalla sisään ja kysymällä onko mahdollista päästä töihin. Sitä kautta pikkuhiljaa etenin päällikön tehtäviin, jokaisella työpaikan vaihdolla vähän parempaan. 

Vierailija
25/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.

Ei tarvitse kokemusta eikä koulutusta ja työt voi aloittaa tällä viikolla.

Nyt jäi epäselväksi, että etsisinkö sitä työtä itse vai etsisinkö sinulle, mutta itse saisin 7 päivän sisällä kahdesta paikasta varmasti töitä, en vain hae, kun olen jo töissä.

Vierailija
26/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee heti. Entä bussinkuljettajan työ? Olisiko rekrykoulutusta?

Vierailija
27/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkareet tietävät että näitä paikkoja EI OLE. Tuo huutelu on silkkaa agonisointia ja terrorismia jolla pyritään mm. madaltamaan palkkoja ja osoittamaan että itse ollaan maailman erinomaisimpia ihmisiä, ja ne muut "huonoja loisia".

Moni näistä oman elämänsä Satosista on myös perinyt omaisuutensa, eli ei ole tehnyt mitään itse sen eteen.

Satonen itsekin on perinyt kauppiasvanhempansa. Hän ei ole mikään "menestynyt yrittäjä". Hän on sijoittanut perinnöksi saamaansa rahaa Vammalassa sijaitseviin asuntoihin.

Perintörahan sijoittaminen asuntoihin ei vaadi mitään Einsteinin aivoja tai liikemiehen lahjoja.

Vierailija
28/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.

Mikset kerro, missä työpaikka sijaitsee? Vois kiinnostaa muitakin. Tasaisin väliajoin joku tulee näihin ketjuihin tällaisia vihjailemaan, mutta tarkempia tietoja ei irtoa sitten millään. Minkähän takia? 

Vierailija
29/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisi. Saisin heti 0-tuntisopparipaikan kaupan alalta, sijaisuuksia hoitoalalta, siivoustyötä varmasti koska on runsaasti kokemusta. Olen sosiaalisesti taitava ja tehnyt kaikenlaista hanttihommista perus toimistohommiin, en epäile ettenkö töitä saisi. 

Juurikin näin, itse olen aloittanut kaupan alalla ja nyt olen hoitotyössä. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Parhaimman tilivuoden olen tehnyt parjatulla nollasopimuksella vuokratyössä ja opiskelin samalla uuden ammatin. Kyse on siitä ettei ole kranttu vaan tekee sitä työtä mitä saa hyvällä asenteella. Ja kolme työpaikkaa olen saanut ihan astelemalla sisään ja kysymällä onko mahdollista päästä töihin. Sitä kautta pikkuhiljaa etenin päällikön tehtäviin, jokaisella työpaikan vaihdolla vähän parempaan. 

Aloitit kaupan alalla milloin? Joskus 90-luvulla? Jätit aika olennaisen tiedon pois, koska tuon ajan työmarkkinoilla (joissa itsekin aloitin työurani) ei ole enää mitään tekemistä nykyajan työmarkkinoiden kanssa.

Tuohon maailmanaikaan sain töitä kirjaimellisesti vain soittamalla tavarataloon ja kysymällä, olisiko työpaikkoja joissa voisi aloittaa heti. Respassa oli.

Nykyään (2024) leffateatterin kassallekin on 800 hakijaa.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010262320.html

Vierailija
30/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva stoori, boomer. 

Vierailija
31/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro, missä työpaikka sijaitsee? Vois kiinnostaa muitakin. Tasaisin väliajoin joku tulee näihin ketjuihin tällaisia vihjailemaan, mutta tarkempia tietoja ei irtoa sitten millään. Minkähän takia? 

Forssassa on ko. työpaikka

Vierailija
32/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ihmeessä. Tai jos et halua julkisesti laittaa, niin sähköpostilla.

Maksan Mobilepayllä, tilisiirrolla tai bitcoinilla 50€ tuosta tiedosta. Voi sopia esim. siten että työsopparia ei allekirjoiteta ennenkuin suosittelumaksu on suoritettu, niin tiedät saavasi rahat varmasti

kuisma.tuomas@pp.inet.fi

Tosin trollin viestiltähän tuo taas vaikutti, mutta toivossa saa elää.

Vierailija
33/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on siitä, että ihmiset, jotka eivät ole valmiita tekemään juuri mitään työllistymisensä eteen, valittavat täällä, että työpaikkoja ei ole. Ja jos onkin, niihin on mahdotonta päästä. Näin nämä ihmiset suggeroivat itsensä uskomaan, että työllistyminen on mahdotonta ja se on kaikkien muiden vika.

Aina voi yrittää kouluttautua uudelle alalle, hankkia oppisopimuspaikan, muuttaa toiselle paikkakunnalle tai ruveta yrittäjäksi. En sano, että se on helppoa, mutta se on aikuisen, terveen ihmeen velvollisuus itseään ja yhteiskuntaa kohtaan. Parhaista työpaikoista on kova kilpailu, mutta se ei tarkoita, että voi olla tekemättä mitään, jos ei pärjää kilpailussa. 

Olen itse ollut työttömänä, mutta ei olisi tullut mielenkään jäädä pitkäaikaistyöttömäksi tai lakata yrittämästä. Suomi on pahassa jamassa, koska kaikki eivät tee omaa osaansa ja sairaille tarkoitetut rahat ryövätään työhaluttomien taskuun.

Vierailija
34/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sopia työnantajan kanssa*

Vierailija
35/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee heti. Entä bussinkuljettajan työ? Olisiko rekrykoulutusta?

Tehtävä oli etsiä sitä työtä johon pääsee noin vain, sen kun menee. Bussinkuljettajan rekrykoulutys ei siis ole vastaus. 

Vierailija
36/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekryprosessit on niin hitaita ettei  7 tai 14 päivässä tapahdu vielä mitään.

Töitähän saa heti kun käy vaan reippaasti kysymässä paikan päällä. 

Vierailija
37/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demolaattori kirjoitti:

Tiedän mistä saat töitä, mutta sinun täytyy muuttaa ulkomaille.

No kerro missä tämä paikka on. En ole ap mutta Suomesta voisin muuttaa aivan hyvin.

Vai onko salainen piilotyöpaikka niin kuin nämä "tiedän paikan jonne pääsee kuka tahansa" yleensä ovat.

Vierailija
38/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Suomi on pahassa jamassa, koska kaikki eivät tee omaa osaansa ja sairaille tarkoitetut rahat ryövätään työhaluttomien taskuun.

toimeentulotukiin menee ihan olematon osa valtion budjetista (alle 0,8%). pelkästään yritystukiin menee liki 11% suomen bkt:stä (pieni osa suoraan valtion budjetista, osa finnveran ja business finlandin kautta).

terveydenhuoltokuluihin menee liki 30% valtion budjetista ja sitä käyttävät valtaosin ikäihmiset, eivät nuoret työttömät.

Vierailija
39/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä mussutat, mee töihin.

Vierailija
40/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti. Miksi sitten minä en saa mitään työtä vaikka on töitä takana 22v, useita koulutuksia jne.