"Mee töihin"-huutelijoille helppo 500 euron haaste
Kun töihin kuulemma pääsee ihan tuosta vaan kunhan kyselee ja menee paikan päälle, niin annan 500 euroa jos löydät paikan (saa olla ihan mitä tahansa hanttihommaa ihan millä tahansa palkalla) 7 päivässä.
Kun työsopimus on allekirjoitettu, saat 500 euroa.
CV:llähän ei pitäisi olla väliä, mutta olen tuotantotalouden maisteri. Työkokemusta on paristakymmenestä firmasta ja muutamasta palkattomasta työharjoittelusta.
Rahat laitetaan kummankin toimesta Nordean escrow-tilille josta vain virkailija voi ehtojen täyttyessä sen vapauttaa.
Jos kyseistä paikkaa ei löydy, pidennän aikaa vielä 7 päivällä. Jos et edelleenkään löydä tällaista paikkaa ja referoi sitä minulle, menetät itse 500 euroa ja saan pitää ne.
Olen myös valmis siihen että itse riskeeraan 500 euroa ja sinä vain 250 euroa.
Kelpaako ilmainen raha? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua kotisohvalla ja osoittaa tällaisen paikan olemassaolo, ja sitten haen sinne.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.
Ei tarvitse kokemusta eikä koulutusta ja työt voi aloittaa tällä viikolla.
Mikset kerro, missä työpaikka sijaitsee? Vois kiinnostaa muitakin. Tasaisin väliajoin joku tulee näihin ketjuihin tällaisia vihjailemaan, mutta tarkempia tietoja ei irtoa sitten millään. Minkähän takia?
Forssassa on ko. työpaikka
Hienoa. Menen heti Forssan torille huutamaan et tulin töihin. Kiitos tästä hyvästä vinkistä.
Normaali paskahousutrolli taas.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan 2.5 uudessa työssä. Vakituinen työsuhde ja 8h tunnityöpäivät.
N53
Vai aloitat ihan kahdessa ja puolessa työpaikassa? Siinä kolmannessa ilmeisesti 4 tuntia päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.
Mikset kerro, missä työpaikka sijaitsee? Vois kiinnostaa muitakin. Tasaisin väliajoin joku tulee näihin ketjuihin tällaisia vihjailemaan, mutta tarkempia tietoja ei irtoa sitten millään. Minkähän takia?
Oiksko mitään tarkempaa tietoa? En voi soittaa sentään jokaista Forssan yritystä, yhdistystä ja julkisorganisaatiota läpi.
Vierailija kirjoitti:
toimeentulotukiin menee ihan olematon osa valtion budjetista (alle 0,8%). pelkästään yritystukiin menee liki 11% suomen bkt:stä (pieni osa suoraan valtion budjetista, osa finnveran ja business finlandin kautta).
terveydenhuoltokuluihin menee liki 30% valtion budjetista ja sitä käyttävät valtaosin ikäihmiset, eivät nuoret työttömät.
Älä viitsi. Yritystukiin ei varmasti mene 11 prosenttia Suomen bkt:stä eli yli 30 miljardia euroa vuodessa.
Työttömyydellä on kaksi eri hintaa: välittömät kustannukset ja välilliset kustannukset. Jälkimmäiset syntyvät siitä, kun ihmiset alkoholisoituvat, masentuvat ja sairastuvat sen seurauksena, kun elämässä ei ole mitään säännöllistä tarkoitusta tai pakkoa.
Koko ajatus siitä, että jossain pitäisi olla työpaikkoja, joihin voi "mennä" on pelkkä vitsi. Se työpaikka pitäisi kaivaa itse vaivannäöllä, eikä niin että se annetaan ilmaiseksi ilman mitään omaa panosta. Valtiolla on ihan oikeita laskelmia siitä, kuinka paljon työttömien elämän hankaloittaminen lisää työllisyyttä. Näitä inhottavia keinoja on pakko käyttää, koska tarpeeksi moni ei näe tarpeelliseksi tehdä itse kaikkea työllistymisen eteen, vaan tyytyy tilanteeseen.
Ymmärrän täysin että tuntuu pahalta ja arvottomalta jne jne. Yhteiskunta ei kuitenkaan voi enää pyöriä samaan tapaan kuin tähän asti. Ei voi olla oma valinta, haluaako tehdä töitä vai ei.
mielenkiintoinen ketju lukea. näkee miten kokoomuslaisten koko maailmankuva perustuu väärään tietoon, ylimielisyyteen ja ylipäätään tietämättömyyteen nykypäivän objektiivisesta todellisuudesta joka työnhalussa vallitsee.
en pidätä happeani että seuraava sukupolvi on tästä parempi, kun siirtävät rahansa penskoilleen ja nämä jatkavat samojen hokemien lausumista vaikkeivät itse ole tehneet päivääkään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toimeentulotukiin menee ihan olematon osa valtion budjetista (alle 0,8%). pelkästään yritystukiin menee liki 11% suomen bkt:stä (pieni osa suoraan valtion budjetista, osa finnveran ja business finlandin kautta).
terveydenhuoltokuluihin menee liki 30% valtion budjetista ja sitä käyttävät valtaosin ikäihmiset, eivät nuoret työttömät.
Älä viitsi. Yritystukiin ei varmasti mene 11 prosenttia Suomen bkt:stä eli yli 30 miljardia euroa vuodessa.
Työttömyydellä on kaksi eri hintaa: välittömät kustannukset ja välilliset kustannukset. Jälkimmäiset syntyvät siitä, kun ihmiset alkoholisoituvat, masentuvat ja sairastuvat sen seurauksena, kun elämässä ei ole mitään säännöllistä tarkoitusta tai pakkoa.
Koko ajatus siitä, että jossain pitäisi olla työpaikkoja, joihin voi "mennä" on pelkkä vitsi. Se työpaikka pitäisi kaivaa itse vaivannäöllä, eikä
Tajuatko sinä paskapää, että se ei ole valinta 99,9%:lle. Liki jokainen työtön joka ei ole joku sillan alla asuva pultsari, haluaa työpaikan josta saa rahaa jolla voi rakentaa elämää.
Niitä työpaikkoja ei ole jokaiselle halukkaalle. Miten rautalangasta tämä pitää teroittaa, vai onko ÄO:si kengännumeron luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla oma valinta, haluaako tehdä töitä vai ei.
Häh, tässähän ap kirjaimellisesti tarjosi puolta tonnia siitä että pääsee töihin.
Eli kaikesta ulinastasi päätellen hän oli oikeassa. Ei niitä paikkoja vain ole. Ihan turha yrittää kehystää tätä siten, että "hän ei halua töihin". Naurettavaa projektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajatus siitä, että jossain pitäisi olla työpaikkoja, joihin voi "mennä" on pelkkä vitsi. Se työpaikka pitäisi kaivaa itse vaivannäöllä, eikä
Noin paljon tekstiä ja mitään järkevää et silti onnistunut tästä aiheesta sanomaan, varsinkaan mitään sellaista joka liittyisi jotenkin aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Menen heti Forssan torille huutamaan et tulin töihin. Kiitos tästä hyvästä vinkistä.
Kysyttiin, että missä työpaikka sijaitsee ja kerroin paikkakunnan. En usko, että kauheasti on jonossa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, että missä työpaikka sijaitsee ja kerroin paikkakunnan. En usko, että
Kyllä varmasti löytyy. Itseasiassa tuplaan tuon yllä mainitun rahan. Saat anonyyminä minulta sata euroa haluamallasi maksutavalla, voi olla myös kryptovaluutta jos haluat etten saa nimeäsi tietoon, tai ostan esim. 100€ lahjakortin mihin tahansa ja annan koodin sinule.
Linkkariprofiilini löytyy googlaamalla samalla nimellä. Voit sopia työnantajan kanssa että vasta kun 100€ maksu näkyy sinulla niin hän sopii kanssani työsopimuksen solmimisesta.
-Tuomas K.
(En pidätä henkeäni, kuulostaa juuri tyypilliseltä boomeritrollilta joka keksii päästään näitä työpaikkoja)
Anteeksi. Olette oikeassa. Työpaikkoja ei enää ole missään, eikä myöskään synny koskaan mihinkään. Työllistyminen on aivan täysin mahdotonta jokaiselle työttömälle, vaikka tekisi mitä tahansa. Pahoittelut kaikesta. Osoititte loistavalla argumentaatiollanne, kuten "paskapää"-termillä, että minä olen väärässä. Jokaisessa yhteiskunnassa on vain vakiomäärä työpaikkoja. Kouluttautuminen tai oma vainvannäkö ei hyödytä mitään. M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, että missä työpaikka sijaitsee ja kerroin paikkakunnan. En usko, että
Päätit sitten kuitenkin vihjailla tällaisen piilotyöpaikan olemassaololla, mutta et halua edes pyydettäessä kertoa siitä mitään, syynä että ketään ei varmaankaan kiinnosta. Miten valtavan hyödyllinen panos keskusteluun. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 20-vuotias valokuvamalli ja kauheasti kaipaisin miesseuraa ihan minkälaisista miehistä vain. En nyt kuitenkaan kerro tämän enempää kun en usko että olisi kauheasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Olette oikeassa. Työpaikkoja ei enää ole missään, eikä myöskään synny koskaan mihinkään. Työllistyminen on aivan täysin mahdotonta jokaiselle työttömälle, vaikka tekisi mitä tahansa. Pahoittelut kaikesta. Osoititte loistavalla argumentaatiollanne, kuten "paskapää"-termillä, että minä olen väärässä. Jokaisessa yhteiskunnassa on vain vakiomäärä työpaikkoja. Kouluttautuminen tai oma vainvannäkö ei hyödytä mitään. M.O.T.
sinä itse annoit ymmärtää että työttömyys on valinta. olen itse etsinyt työtä (edes osa-aikaista) 2 vuotta yt-neuvotteluiden jälkeen, ja MITÄÄN ei ole tarjolla, ei edes nollatuntisopimuksia.
kokemuksella ei tee mitään, kun yrityksillä ei ole varaa palkata. edes rakennusalalta ei enää saa "varmoja töitä" kun firma toisensa jälkeen menee konkurssiin tai painii talousvaikeuksissa.
on melkoisessa konfliktissa sen kokoomus-narratiivin kanssa, että sinne töihin vain "mennään". minäkin voisin vaikka maksaa siitä että saan tällaisen vakituisen työpaikan. tarjoajia ei silti ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan sanonut, ettei vois vähempää kiinnostaa jonkun random internet-tsättääjän kohtalo; sen sijaan aloit valuttamaan tuota perus passiivisaggressiivista kokoomusmantraa.
Menet vaan sinne työpaikkaan ja tarjoat 500 euroa työnantajalle, jotta voisitte tehdä jonkunlaisen sopimuksen työtehtävistä. Kyllä heille ilmainen raha kelpaa ja työpanoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, että missä työpaikk
No ei siellä nyt kaikille Suomen työttömille ole töitä, mutta yksi varmasti paikan saisi. Sitten jos tähän laittaisin jo.työpaikan tiedot ja useampi oikeasti soittaisi ja kysyisi ko.työtä niin naristaisiin, että ei saanut
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa että sanon työnantajan tavatessani ettei minulla ole siihen työhön paskaakaan motivaatiota ja teen kaiken erittäin suuren vastenmielisyyden ja inhon alaisena?
Mene töihin. Tienaa omat rahasi äläkä roiku meidän ventovieraiden taskuilla. Laillistettua rosvoutta.
Miten väärässä voikaan ihminen olla. Olen työtön ope (varhaiskasvatus) ja hakenut jokaiseen siivousfirmaan pk-seudulla. Ainoastaan yksi vaivautui edes vastaamaan ja sanoi, ettei tällä hetkellä ole tarvetta työntekijöille. Hakemukset on laitettu loppuvuodesta 2023 ja alkuvuodesta 2024.