Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mee töihin"-huutelijoille helppo 500 euron haaste

Vierailija
14.03.2024 |

Kun töihin kuulemma pääsee ihan tuosta vaan kunhan kyselee ja menee paikan päälle, niin annan 500 euroa jos löydät paikan (saa olla ihan mitä tahansa hanttihommaa ihan millä tahansa palkalla) 7 päivässä.

Kun työsopimus on allekirjoitettu, saat 500 euroa.

CV:llähän ei pitäisi olla väliä, mutta olen tuotantotalouden maisteri. Työkokemusta on paristakymmenestä firmasta ja muutamasta palkattomasta työharjoittelusta.

Rahat laitetaan kummankin toimesta Nordean escrow-tilille josta vain virkailija voi ehtojen täyttyessä sen vapauttaa.

Jos kyseistä paikkaa ei löydy, pidennän aikaa vielä 7 päivällä. Jos et edelleenkään löydä tällaista paikkaa ja referoi sitä minulle, menetät itse 500 euroa ja saan pitää ne.

Olen myös valmis siihen että itse riskeeraan 500 euroa ja sinä vain 250 euroa.

Kelpaako ilmainen raha? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua kotisohvalla ja osoittaa tällaisen paikan olemassaolo, ja sitten haen sinne.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi irtisanomissuojan heikkeneminen on niin paha asia, tai määräaikaisuuksien lisääntyminen? Eihän osaajille ole mitään hätää. Eikä ansiosidonnaisen kestolla ole osaajille - sitä ei muuten todellakaan kateta kassan maksuilla vaan valtaosa tulee veronmaksajilta - mitään merkitystä, ei he koskaan sitä tule nostamaan.

Periaatteessa itselläni ei ole mitään hätää kun toinen työni on sellainen että enemmänkin laman aikana työt lisääntyy, mutta toinen on hyvin suhdanneherkkä. Aina voi poistua maasta. Mutta silti en ole mitenkään varma siitä että töitä aina löytyy. Kukaan ei ole jäänyt työttömäksi ennen kuin jää ensimmäisen kerran, sillä kukaan ei työttömäksi synny. Suurimmalla osalla työttömistä on jotain työkokemusta. Sellaisia jotka eivät koskaan ole olleet töissä on lähinnä keskustelupalstoilla trolleina, oikeassa elämässäkin  heitä on, mutta aika vähän. 

Vierailija
82/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Meillä voisi olla sulle hommia. Ei ihmeellistä, mutta lähinnä tuotantotilojen siivousta, järjestelyä ja inventaariota. Välillä joutuu kirvesmiehen apulaisiksi kantamaan asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan sinne työpaikkaan ja tarjoat 500 euroa työnantajalle, jotta voisitte tehdä jonkunlaisen sopimuksen työtehtävistä. Kyllä heille ilmainen raha kelpaa ja työpanoksesi.

Tällä palstallahan on kauheasti työnantajia, jotka kertovat kuinka kukaan ei hae heille töhin, vaikka palkka on hyvä eikä kokemusta tarvita. Joku heistä voisi ilmoittautua nyt ap:lle. 

Saisivat sen 500 euroa ja työntekijän kaupan päälle!

Vierailija
84/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.

Ei tarvitse kokemusta eikä koulutusta ja työt voi aloittaa tällä viikolla.

Mikä kaupunki mikä työ? Paljonko viikkotunnit? Tuntipalkka?

Vierailija
85/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsen woltille töihin vaikka tänään iltapävällä

Shhh, älä sano ääneen. Työttömien makoilu häiriintyy.

Vierailija
86/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut? Meillä voisi olla sulle hommia. Ei ihmeellistä, mutta lähinnä tuotantotilojen siivousta, järjestelyä ja inventaariota. Välillä joutuu kirvesmiehen apulaisiksi kantamaan asioita. 

Ei kun kerro sinä ensin teidän sijainti, koska veikkaanpa, että olet trolli, ja minkä tahansa paikkakunnan ap ilmoittaakaan, sinä väität olevasi toisella puolella maata etkä sen takia usko, että ap teille kuitenkaan tulee. 

Reippaasti nyt vaan pitäjän nimi tänne!

Vierailija
87/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa suomalaiselle kermapersetyöttömälle.

Vierailija
88/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee heti. Entä bussinkuljettajan työ? Olisiko rekrykoulutusta?

Rekrykoulutukseen pääsee vain murto-osa hakijoista ja koulutuksen läpikäyneistäkään ei välttis työllisty kaikki. Rekrykoulutus ei ole työpaikka.

Vierailija
89/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi irtisanomissuojan heikkeneminen on niin paha asia, tai määräaikaisuuksien lisääntyminen? Eihän osaajille ole mitään hätää.

Miksi teillä on ongelma palkata osaajia jo nyt? Miksi teille tulee vaan surkimuksia, joista pitää päästä nopeasti eroon?

Vilkaise peiliin. 

Vierailija
90/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Olette oikeassa. Työpaikkoja ei enää ole missään, eikä myöskään synny koskaan mihinkään. Työllistyminen on aivan täysin mahdotonta jokaiselle työttömälle, vaikka tekisi mitä tahansa. Pahoittelut kaikesta. Osoititte loistavalla argumentaatiollanne, kuten "paskapää"-termillä, että minä olen väärässä. Jokaisessa yhteiskunnassa on vain vakiomäärä työpaikkoja. Kouluttautuminen tai oma vainvannäkö ei hyödytä mitään. M.O.T.

Juuri näin. Ja työpaikkaa ei missään nimessä voi hakea yli tunnin matkan päästä siitä missä kotisohva tällä hetkellä sijaitsee.

Vierailija
91/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee heti. Entä bussinkuljettajan työ? Olisiko rekrykoulutusta?

Rekrykoulutukseen pääsee vain murto-osa hakijoista ja koulutuksen läpikäyneistäkään ei välttis työllisty kaikki. Rekrykoulutus ei ole työpaikka.

Eli parempi siis vain maata kotona ja imuroida veronmaksajien rahoja yhteiskunnan kukkarosta. Kaikki on paskaa ja mahdotonta suomalaisen työttömän silmissä.

Vierailija
92/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan maksa!! Itse olen elämän aikana hankkinut tietotaitoa, kokemusta, kelpuutuksia ja tärkeimpänä suhteita että töitä saa vaikka päivän varoitusajalla. Etkö itse ole hankkinut edellä mainittuja asioita vaikka ole korkeakoulutettu? Jopa tämmöinen perus Amis duunari tietää että noita on hankittava elämän aikana

Vierailija
93/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voisi olla hyvä lapselleni. Jos se ei ole julkisten yhteyksien päässä kodistamme, niin pitäisi muuttaa. Mutta ei se mitään, eihän nuorella ole mitään esteitä. Ajokorttia ei tosin ole, joten uusi asunto pitäisi olla joko pyöräily/kävelymatkan tai julkisten yhteyksien päässä. Ja olisi hyvä, että palkkaa saisi sen verran, ettei vanhempien tarvitse maksaa vuokraa ja ruokaa. Joten kertoisitko sijainnin ja yhteystiedot, niin välitän vinkin eteenpäin?

Vierailija
94/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotalouden maisteri, +20 firmaa sekä päälle harjoittelupaikat. Eipä suakaan ole missään kauaa katseltu.

Vierailija
95/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis Hämeenlinnassa yksi kiinnostunut. - ei ap

Vierailija
96/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin sinulle heti paikan, se vaan, että sattuuko ko työpaikka olemaan asuinkaupungissasi on asia erikseen.

Ei tarvitse kokemusta eikä koulutusta ja työt voi aloittaa tällä viikolla.

Mikä kaupunki mikä työ? Paljonko viikkotunnit? Tuntipalkka?

Ilmoitti jo että Forssa mutta kieltäytyi kertomasta enempää kun "ketään ei kuitenkaan kiinnosta". 🙄

Vierailija
97/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaste on typerä, koska et rajannut lainkaan hakijan ominaisuuksia.

Miksi pitäisi rajata, kun niitä "mene töihin" -huutelujakin osoitetaan ihan kelle vaan, ominaisuuksista piittaamatta?

Itse olen ollut sahalla töissä kohta 35 vuotta ja edelleen noin joka kolmas viesti minkä kirjoitan millekään suomalaiselle palstalle johtaa siihen että joku perskokkare kehottaa minua menemään töihin.

Vierailija
98/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä. Kaikki kyseiset työtehtävät sopivat. Palkaksi riittää kun se on siinä kympin tienoilla per tunti. Ei sillä elä, mutta riittää työtehtävien motivoituneeseen suorittamiseen.

Vierailija
99/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirmojen kautta saattaa olla mahdollista päästä nopeasti töihin. Itse sain vakituisen paikan eräästä pesulasta, kun olin muutaman kuukauden ollut ensin vuokrafirman kautta. Tästä tosin kymmenisen vuotta aikaa.

Vierailija
100/116 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaste on typerä, koska et rajannut lainkaan hakijan ominaisuuksia.

Miksi pitäisi rajata, kun niitä "mene töihin" -huutelujakin osoitetaan ihan kelle vaan, ominaisuuksista piittaamatta?

Itse olen ollut sahalla töissä kohta 35 vuotta ja edelleen noin joka kolmas viesti minkä kirjoitan millekään suomalaiselle palstalle johtaa siihen että joku perskokkare kehottaa minua menemään töihin.

Sun viestit sitten vaikuttaa työttömän sohvallamakaajan viesteiltä.