"Mee töihin"-huutelijoille helppo 500 euron haaste
Kun töihin kuulemma pääsee ihan tuosta vaan kunhan kyselee ja menee paikan päälle, niin annan 500 euroa jos löydät paikan (saa olla ihan mitä tahansa hanttihommaa ihan millä tahansa palkalla) 7 päivässä.
Kun työsopimus on allekirjoitettu, saat 500 euroa.
CV:llähän ei pitäisi olla väliä, mutta olen tuotantotalouden maisteri. Työkokemusta on paristakymmenestä firmasta ja muutamasta palkattomasta työharjoittelusta.
Rahat laitetaan kummankin toimesta Nordean escrow-tilille josta vain virkailija voi ehtojen täyttyessä sen vapauttaa.
Jos kyseistä paikkaa ei löydy, pidennän aikaa vielä 7 päivällä. Jos et edelleenkään löydä tällaista paikkaa ja referoi sitä minulle, menetät itse 500 euroa ja saan pitää ne.
Olen myös valmis siihen että itse riskeeraan 500 euroa ja sinä vain 250 euroa.
Kelpaako ilmainen raha? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua kotisohvalla ja osoittaa tällaisen paikan olemassaolo, ja sitten haen sinne.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Meillä voisi olla sulle hommia. Ei ihmeellistä, mutta lähinnä tuotantotilojen siivousta, järjestelyä ja inventaariota. Välillä joutuu kirvesmiehen apulaisiksi kantamaan asioita.
Toi olis ihannepaikka yhdelle tutulle. Hän on vähän erityinen, mutta hemmetin ahkera. On ollut kiinteistöhommissa yms. työllistettynä. Erityisyyden takia ei oikein saa töitä ja näyttää etelä- Eurooppalaiselta vaikka on täysin suomalainen.
Mediapex Oy
Ottivat ilman koulupapereita tai työkokemusta alaikäisetkin töihin
Aikakauslehtien puhelinmyyntiä
Tämä ketju osoittaa myös sen, että työssä on tavattoman tyhmää porukkaa. Toki näkeehän sen työelämässä. Joika nyt näiden kahden lauseen perusteella ajatteli minun olevan työtön, kuulut siihen tavattoman tyhmään porukkaan - minulla on nimittäin kaksikin työtä. Toinen kokoaikainen päivätyö ja toinen harrastusluontoinen työ, josta saa palkkaa.
Mutta joka niputtaa kaikki työttömät samaan ryhmään, on todella tyhmä. Joka ei tiedä, että työttömien joukosta suurin osa on vaihtuvaa, on käsittämättömän tyhmä. Joka ei tiedä, että työttömänä on ihmisiä, joilla on pitkäkin työura takanaan, miten kukaan niin typerä voi osata tehdä edes mitään yksinkertaistakaan työtä? Joka ei tiedä, että entisiä työttömiä on työelämässä pilvin pimein, osaako sellainen edes jauhaa purkkaa ja kävellä samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mediapex Oy
Suomeksi: Kotirauhan häirintää. Jos joutuisin työttömäksi, kahta asiaa en tekisi ikinä, puhelintyrkyttäminen ja hoitoala. Ennemmin kuolisin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Olette oikeassa. Työpaikkoja ei enää ole missään, eikä myöskään synny koskaan mihinkään. Työllistyminen on aivan täysin mahdotonta jokaiselle työttömälle, vaikka tekisi mitä tahansa. Pahoittelut kaikesta. Osoititte loistavalla argumentaatiollanne, kuten "paskapää"-termillä, että minä olen väärässä. Jokaisessa yhteiskunnassa on vain vakiomäärä työpaikkoja. Kouluttautuminen tai oma vainvannäkö ei hyödytä mitään. M.O.T.
Minä kouluttautuisin, koska olen kurkkua myöten täynnä tätä pätkätyöelämää. Mutta kun ei se kouluttautuminen oikein onnistu ilman rahaa. Opintotukea en enää saa, ne on käytetty. Oppisopimusta ei haluamalleni alalle oikein ole. Työkkäri toki ehkä maksais sen 2 vuotta, mutta kun opiskelu veis sen 4 vuotta. 2 vuotta pitäis opiskella rahatta. Sosiaaliala olis suunnitelmissa, mutta kun tää yhteiskunta ei halua sinne lisää työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mediapex Oy
Ihan oikeesti nyt, sillä työllä pitäis elää.
En ole huutelija, mutta terveydenhuollon koulutuksellani ja kokemuksellani saan töitä todella helposti. Tiedän myös, että kaikilla ei ole asiat näin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisi. Saisin heti 0-tuntisopparipaikan kaupan alalta, sijaisuuksia hoitoalalta, siivoustyötä varmasti koska on runsaasti kokemusta. Olen sosiaalisesti taitava ja tehnyt kaikenlaista hanttihommista perus toimistohommiin, en epäile ettenkö töitä saisi.
Yhden työpaikkani sain pelkällä puhelinsoitolla. Naapurini vinkkasi että heidän tiimiin etsitään yhtä työntekijää, soitin hänen pomolle ja samantien laittoi pomo s-postiin työsopparin.
Eli sait työpaikan suhteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mediapex Oy
Just.
Vierailija kirjoitti:
En ole huutelija, mutta terveydenhuollon koulutuksellani ja kokemuksellani saan töitä todella helposti. Tiedän myös, että kaikilla ei ole asiat näin hyvin.
Sadannen kerran, nyt ei kysytty, mistä juuri sinä saisit töitä. Eikö täällä kukaan lue aloituksia yhtä lausetta pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee heti. Entä bussinkuljettajan työ? Olisiko rekrykoulutusta?
Rekrykoulutukseen pääsee vain murto-osa hakijoista ja koulutuksen läpikäyneistäkään ei välttis työllisty kaikki. Rekrykoulutus ei ole työpaikka.
Eli parempi siis vain maata kotona ja imuroida veronmaksajien rahoja yhteiskunnan kukkarosta. Kaikki on paskaa ja mahdotonta suomalaisen työttömän silmissä.
Ei toki, mutta tässä kysyttiin työpaikkaa, johon voi vaan kävellä sisään. Tuskin tuohon bussikuskikoulutukseen otetaan ajokortittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Olette oikeassa. Työpaikkoja ei enää ole missään, eikä myöskään synny koskaan mihinkään. Työllistyminen on aivan täysin mahdotonta jokaiselle työttömälle, vaikka tekisi mitä tahansa. Pahoittelut kaikesta. Osoititte loistavalla argumentaatiollanne, kuten "paskapää"-termillä, että minä olen väärässä. Jokaisessa yhteiskunnassa on vain vakiomäärä työpaikkoja. Kouluttautuminen tai oma vainvannäkö ei hyödytä mitään. M.O.T.
Minä kouluttautuisin, koska olen kurkkua myöten täynnä tätä pätkätyöelämää. Mutta kun ei se kouluttautuminen oikein onnistu ilman rahaa. Opintotukea en enää saa, ne on käytetty. Oppisopimusta ei haluamalleni alalle oikein ole. Työkkäri toki ehkä maksais sen 2 vuotta, mutta kun opiskelu veis sen 4 vuotta. 2 vuotta pitäis opiskella rahatta. Sosiaaliala olis suunnitelmissa, mutta kun tää yhteiskunta ei halua sinne lisää työnteki
Kahden vuoden opiskelun jälkeen todennäköisesti pystyisit tekemään jo opiskelemasi alan töitä opiskelun ohessa, jos aikataulut antaa myöten.
Pääset minun luokseni töihin samantein, paikallisella sopimuksella sovitaan, että kk palkkasi on 250 euroa/kk. Annatko 500€ heti vai nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi irtisanomissuojan heikkeneminen on niin paha asia, tai määräaikaisuuksien lisääntyminen? Eihän osaajille ole mitään hätää.
Miksi teillä on ongelma palkata osaajia jo nyt? Miksi teille tulee vaan surkimuksia, joista pitää päästä nopeasti eroon?
Vilkaise peiliin.
En minä ole palkkaamassa ketään eikä meillä ole tarvetta uusille työntekijöille. Olen tavallinen toimihenkilö. Peilissä näkyy suht. tavis, jolla on ollut tuuria päästä oman alan töihin.
Aha,näitä mee töihin-jankkaajia ei saa sitten yhtään ihmetellä saati paheksua.Omituista.