Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppifirma konkurssiin!

Vierailija
14.03.2024 |

Onko kyseessä tuote, joka ostetaan kerran ja sitten se on "ikuinen".

Eli ei palaavia asiakkaita?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hauskaa että miehet on miehiä ja pojat poikia, mutta naiset menstruoivia 🙄

Jouti mennäkin konkkaan.

Menstruoida. 😂  Puhutko myös preservatiivista?

En puhu, mutta Lunette puhuu.

Vierailija
82/94 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graalin malja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/94 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ostanut kuukuppia, kun mulla on kuukautiset vain 4-5 kertaa vuodessa, kun mulla on e-pillerit. Toki ostaisin sen jos olisi kuukautiset joka kuukausi.

Vierailija
84/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tänne rustaatte omia näkemyksiä yrittämisestä.teillä ei ole koskaan edes ollut yritystä.ehkä olette kuulleet että jollain on ollut.teillä ei yritys pyörisi edes hyvinä aikoina vuotta pitempään.menkään jonnekin muille sivuille arvioimaan toisten epäonnea tai menestystä.

Vierailija
85/94 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että 2019 tulos oli voitollinen, mutta heti yritysmyynnin jälkeen 2020 alkoi tehdä rankkaa tappiota. Mitä tapahtui?

Vierailija
86/94 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pitää muutaman vuoden paussin ja aloittaa uudelleen! Verkkokauppa on myyty jo loppuun, ja tarvitsen uuden kupin arviolta 2030.

Vierailija
87/94 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen, enkä ole tuollaista koskaan kokeillut, enkä kokeile. Toivottavasti kertakäyttötuotteita on saatavilla niin kauan kun niitä tarvitsen. Vaihdevuosiini ei nyt enää niin kauaa edes ole niin varmasti tämä toive toteutuu. Voin helposti vähentää tuottamani roskan määrää ja elää ekologisemmin kun vain kiinnitän siihen huomiota. Kertakäyttöisistä helppokäyttöisistä ja oikeasti hygieenisistä hygieeniatuotteista en kuitenkaan luovu. Näitä tuotteita ei nyt ole edes ollut niin kauaa saatavilla ja naiset olivat vuotojensa kanssa pulassa yrittäen selviytyä kuka mitenkin kunnon tuotteiden puuttuessa. Vaikea ymmärtää, miksi muka ekologisuuden nimissä joku haluaa palata tällaiseen aikaan ja kieltää kunnon tuotteet. Joidenkin pitää myös yrittää salata vuotonsa ja mahdollisimman huomaamaton, eikä mahdollisuuksia joidenkin kuukuppien tai vuodon imevien alushousujen vaatimaan hygieniaan ja hoitoon ole. Paljon on siis tapauksia, joissa kertakäy

Kyllä huomaa ettet ole koittanut kuukuppia, sen verran kujalla olet! 😂 Kuukuppi nimenomaan helpottaa kuukautisista selviytymistä. Itselläni kuppi pitää tyhjentää 2krt/vrk. Eli kuukautiset voi melkein unohtaa sen viikon aikana! Siteet polttaa ihon kirveleväksi. Tampoonit kuivattaa ja kirvelee emätintä. Kertakäyttötuotteille joutuu olemaan koko kuukautisviikon jatkuvasti tekemisissä ällöttävän veren kanssa.

Vierailija
88/94 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen tämä uutinen. Minulla on toinen kotimainen kuppi, Nomai, joka on todella hyvä myös. Toivottavasti se firma jatkaa edelleen. Suosittelen, mielestäni siinä on kupiksi todella hyvä design. Olen kokeillut myös Divacupia ja Fleurcupia. Nomai on näistä paras.

Vierailija
89/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia lukenut, mutta eikös konkurssin syy ollut persuissa, Purrassa?

Tietenkin on persujen syytä tämä.

Vierailija
90/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hauskaa että miehet on miehiä ja pojat poikia, mutta naiset menstruoivia 🙄

Jouti mennäkin konkkaan.

Menstruoida. 😂  Puhutko myös preservatiivista?

En puhu, mutta Lunette puhuu.

En minä ainakaan halua pilluuni mitään puhuvaa :-O

Vierailija
91/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän olisi kannattanut tehdä näitä eri väreissä ja teema yms. speciaali versioita joita olisi sitten voitu kerätä.

Vierailija
92/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillinen tämä uutinen. Minulla on toinen kotimainen kuppi, Nomai, joka on todella hyvä myös. Toivottavasti se firma jatkaa edelleen. Suosittelen, mielestäni siinä on kupiksi todella hyvä design. Olen kokeillut myös Divacupia ja Fleurcupia. Nomai on näistä paras.

Nomaissa ihmettelen, miksi kupin ulkopintaan on tehty limakalvoja raapiva iso kohoteksti.

Vierailija
93/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiä olisi lisännyt kun olisi lanseerattu miesten kuukuppi. Erilaisilla värivaihtoehdoilla, myös kokoa L.  Eihän sillä ole väliä mihin sen olisivat laittaneet. Vaikka hyllyyn koristeeksi. Kunhan olisivat saaneet ostaessaan tunteen tasa-arvosta.

Vrt. Miesten tamponi. 

Vierailija
94/94 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla noit on kuka haluaa ostaa

https://vuokkoset.fi/tuotteet/kuukuppi/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwMqv…

Valittavana koot S ja M. Ymmärrän, että kokoa L ei ole, etteivät naiset saa käsitystä, että heillä on väljä.

Huumorintajua minulta kyllä löytyy, mutta sanonpa tämän: L-kokoinen kuppi tarkoittaa runsaampaan vuotoon tarkoitettua kuukautiskuppia. Minulla on tällainen runsaampaan vuotoon tarkoitettu kuukautiskuppi, joka on isompi kuin tavalliseen tai niukkaan vuotoon tarkoitetut kuukautiskupit. Kyllä sen isomman kuukautiskupin saa sinne omaan, pieneen mahtumaan vaikka ensikertalaisena kauhistutti että miten se laitetaan ja poistetaan. Annan ehdottomasti suositukseni muuten Nomaille, jonka materiaali tuntuu miellyttävältä, ja tämähän on ensimmäinen käyttämäni kuukautiskuppimerkki. Nomaita myy täällä ainakin Ruohonjuuri. Onneksi en koskaan Lunetteen päätynyt ja enemmänkin syitä tuli olla ostamatta Lunettea: mies mainostamassa kuukautistarvikkeita ja puhutaan menstruoivista henkilöistä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan