Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-kympp. M mistä seksiseuraa?

Vierailija
14.03.2024 |

Mistä 6- kymppinen mies voi löytää itselleen seksiseuraa? Täällä ihmiset kirjoittavat niin paljon heillä olevista seksikumppaneistaan, että tunnen itse oloni vähän oudoksi. Kun ei ole ketään kenen kanssa rakastella. Olen yrittänyt Tinderit, löytää harrastusten kautta, mutta ei löydy. Tunnen olevani seksuaalisesti halukas, joten tilanteeni rasittaa minua paljon.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lavatansseihin.

Vierailija
2/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti M isolla kirjoittaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku: seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka

Vierailija
4/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki varallisuutta niin tuo ei ole mikään ongelma.

Vierailija
5/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia raha kiinnosta. Kattokaa vaikka Harkimoa. Niin on komea mies, että nuoria naisia riittää. Eli ottakaa mallia Hjalliksesta. 

Vierailija
6/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen taikaseinästä eli kansainvälisiltä sijoittajilta?

Vierailija
7/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tuon ikäistä seksiseuraksi halua.

Vierailija
8/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee lavatansseihin.

Ensinnäkin, ikäisistäsi naisista hyvin harvaa enää kiinnostaa seksi ylipäätään kenenkään kanssa, olipa sitten parisuhteessa oleva nainen tai sinkku. Mahdollisuus löytää ikäisesi sinkku nainen joka on vielä oikeasti halukas seksiin on enää murto- osa siitä mitä se oli vielä kaksi- kolmekymmentä vuotta sitten.

Toiseksi, lavatanssit jos mitkä ovat erittäin ylimainostettu areena seksin kannalta. Silloin kolmekymmentä vuotta sitten tansseissa oli paljon naisia joilla oli haku päällä, seksi mukaanluettuna. Ei ole enää. Pariskuntia, ja sitten niitä "tanssin harrastajia". Nämä tunnistaa tanssikengistä, ja siitä että tanssivat vain omissa porukoissaan, vain ja ainoastaan tanssivat. Nämä friikit kiertää kolmet lavatanssit viikonlopussa, viikolla katsovat "Tanssii tähtien kanssa" ohjelman eri tuotantokausia uusintoina, lankkaavat tanssikenkiään ja suunnittelevat toisien tanssihullujen kanssa seuraavan viikonlopun lavatanssikiertuetta. Muutaman kerran kesässään olen käynyt lavatansseissa, ja edelläkerrotun olen todennut joka kerta uudestaan.

Vierailija
9/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee lavatansseihin.

Ensinnäkin, ikäisistäsi naisista hyvin harvaa enää kiinnostaa seksi ylipäätään kenenkään kanssa, olipa sitten parisuhteessa oleva nainen tai sinkku. Mahdollisuus löytää ikäisesi sinkku nainen joka on vielä oikeasti halukas seksiin on enää murto- osa siitä mitä se oli vielä kaksi- kolmekymmentä vuotta sitten.

Toiseksi, lavatanssit jos mitkä ovat erittäin ylimainostettu areena seksin kannalta. Silloin kolmekymmentä vuotta sitten tansseissa oli paljon naisia joilla oli haku päällä, seksi mukaanluettuna. Ei ole enää. Pariskuntia, ja sitten niitä "tanssin harrastajia". Nämä tunnistaa tanssikengistä, ja siitä että tanssivat vain omissa porukoissaan, vain ja ainoastaan tanssivat. Nämä friikit kiertää kolmet lavatanssit viikonlopussa, viikolla katsovat "Tanssii tähtien kanssa" ohjelman eri tuotantokausia uusintoina, lankkaavat tanssikenkiään j

Tunnen muutaman tuollaisen ja allekirjoitan näkemyksesi tanssinharrastajista täysin. Jos tuollaista erehtyy tavan tallaaja edes hakemaan joutuu jälkeenpäin noiden porukassa sellaisen arvostelun ja analysoinnin kohteeksi, että jos saisi tietää ei menisi enää ikinä lähellekkään mitään lavaa. 

Mitä tulee seksinseuran löytymiseen lavatansseista siinäkin näkemyksesi on oikea.  Isollakin lavalla seksiseuraa etsiviä naisia on vain muutamia. Sinne tullaan nykyään liikunta tarkoituksessa. Voisi verrata kuntosaliin. Seksuaalisesta käytöksestä saat vain pervon maineen etkä mitään muuta.

Vierailija
10/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit seksuaalisesti puoleensavetävä niin seuraa olisi varmaan löytynyt. Harva kuusikymppinen on.

Vierailija
11/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy tumputteleen

Vierailija
12/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melkein kuusikymppinen ikisinkku ja ennätysselibaatissa oleva, jolle seksi kyllä kelpaisi. Miehen kyllä pitäisi sitten olla parisuhteeseen valmis. Oma koti kummallakin, koska yhteisasuminen ei kiehdo.

Miehen pitäisi mielellään olla pitkä (minäkin olen) ja mieluummin tukeva kuin hoikka. Mukava pitää ehdottomasti olla. Mutta mitäpä tässä luettelemaan, kun olet vain seksiseuraa vailla. :)

Vierailija
13/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit seksuaalisesti puoleensavetävä niin seuraa olisi varmaan löytynyt. Harva kuusikymppinen on.

Totta tuokin. Kuusikymppisenä suurinta osaa naisista ei enää kiinnosta. Isoa osaa miehistäkään ei enää kiinnosta. Se onkin mahdotonta parinmuodotuksen mylläkkää kun haluttomat pariutuvat kyvyttömien kanssa. Nuorena parit muodostui kuin kahden magneetin yhteenvetäminä. Kuusikymppisenä muuten sama, mutta napaisuudet toisinpäin, jolloin kappaleet hylkii toisiaan...

Vierailija
14/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse nelivitosesta vanhempiin sitten. Mene suosituimpaan (aikuisten) yökerhoon tai menopaikkaan ja etsi vapaa nainen. Mutta jos haluat vain vaihtuvaa seksiseuraa, niin saatat pettyä, ellet ole joko satumaisen komea tai rikas. Aika moni nainen haluaa kuitenkin jotain vakautta ja pysyvyyttä ja vanhemmat naiset tietävät jo, että yhden yön jutut harvemmin paljonkaan antavat.

Vierailija
15/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä aika toivotonta on! Kun naisia ei kiinnosta seksi tässä iässä. Nuorempia on katseltava vaan siinä on omat haasteensa ja ehkä mahdoton tehtävä. Ne laivat, sieltä voisi löytyä jos ei maissa käy baareissa tai yökerhoissa. Harrastusteni parista en ole löytänyt. Yritystä olen viime aikoina laittanut kehiin. Itse olen rehellisesti sanoen niin hyvässä kunnossa, että ylipainoiset ei kiinnosta. Sopivasti pyöreä saa olla. Muuten ei rajoituksia. Saa nähdä

Vierailija
16/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikä aika toivotonta on! Kun naisia ei kiinnosta seksi tässä iässä. Nuorempia on katseltava vaan siinä on omat haasteensa ja ehkä mahdoton tehtävä. Ne laivat, sieltä voisi löytyä jos ei maissa käy baareissa tai yökerhoissa. Harrastusteni parista en ole löytänyt. Yritystä olen viime aikoina laittanut kehiin. Itse olen rehellisesti sanoen niin hyvässä kunnossa, että ylipainoiset ei kiinnosta. Sopivasti pyöreä saa olla. Muuten ei rajoituksia. Saa nähdä

Niin, kannattaa varautua siihen että hiljainen on kylätie...

Jottei menisi liian pessimistiseksi, tiedetään kyllä tapauksia joissa elämä on yllättänyt. Ei se vallan tavatonta ole niinkään päin.

Vaikka kuinka hehkutetaan kuinka nuoremmat naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä, niin ei se kiinnostus käytännön tasolla näy. Ei alle vaihtari- ikäinen nainen halua kuusikymppistä ukkoa.

Vierailija
17/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajaatko siis ikäisesi pois ja uhraudut katselemaan vain nuorempia?

Vierailija
18/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuu ja ulisee. Rasittavaa.  

Vierailija
19/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä, yhteyttä Messengerillä kaikkiin naispuolisiin fb-kavereihin. Siellähän on pian työuransa päättäviä vanhoja koulukavereita treffattavaksi vaikka kuinka. Ei ne kaikki ole varattuja, ja ole aina valmis kommanneksi pyöräksi kun pelkkää seksiä haet. 

Vierailija
20/43 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajaatko siis ikäisesi pois ja uhraudut katselemaan vain nuorempia?

En vaan ne ylipainoiset ei oikein sytytä. Jos kemiat kohtaa, niin aika pitkällä ollaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme