Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirvittävän ruma nainen. Miten opin hyväksymään itseni?

Vierailija
11.03.2024 |

Millaisen prosessin olette läpikäyneet te, jotka olette oppineet hyväksymään itsenne? 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vartalosi on? Ylipainoa?

Vierailija
2/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole käynyt läpi mitään prosessia. Olen hyvin realistinen ihminen. Peiliin katsominen paljasti tosiasian, siinä se. Ei kärsimystä eikä "hyväksymistä", eteenpäin niin kuin mummo lumessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sitä oppinut hyväksymään. Vältän peilejä ja kameroita. Sillä oon pärjännyt. 

Vierailija
4/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päähän ja perse pystyyn - kyllä jostain löytyy kyntömies suohirviönkin itsetuntoa parantamaan.

Vierailija
5/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussi päähän ja perse pystyyn - kyllä jostain löytyy kyntömies suohirviönkin itsetuntoa parantamaan.

Todennäköisesti se mies on samanlainen suohirviö kuin sinäkin joka et kenellekään normaalin näköiselle kelpaa.

Vierailija
6/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ylipainoa. Naamani on ruma. 

- ap

Vierailija
7/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on minunkin mutta harjoittelin meikkaamista sillä tekee paljon . Opette meikkaamaan

Vierailija
8/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sitä oppinut hyväksymään. Vältän peilejä ja kameroita. Sillä oon pärjännyt. 

Näin itsekin olen aina tehnyt. En vaan katso itseäni, välttelen kameroita kuin ruttoa ja olen keskittynyt omiin puuhasteluihini, mihin ei liity mikään itsensä katsominen ja meikkaaminen tms, kun ei ne mun tapauksessa auta mitään. Korostuu vaan oma rumuus jos vielä meikkaankin.

Eli keskity omiin harrastuksiisi, unohda seurustelu kokonaan koska ei kukaan kuitenkaan sua aidosti halua. Ei sitä iän kertyessä tuu enää ajateltua. Nuorena se oli vaikeampaa hyväksyä.

9/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet tyytyväinen olemuksessasi? Onko sinulla kauniit kädet?

Vierailija
10/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meikkaan, ehkä en. Meikattuna olen vain ruma nainen, jolla on meikkiä. 

Tämä aloitus käsitteli oman itsen hyväksymistä eikä kauneusvinkkejä. 

- ap

Vierailija
11/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eli onko tää nyt taas joku sellainen että ei ole ihan oikeasti mitään vikaa mutta tyyliin "nenä liian iso" tai jotain muuta tuubaa aloittajan mielestä?

Vierailija
12/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut mitenkään nätti, mutta olen opetellut laittamaan itseäni. Kroppaani olen treenannut, eli teen töitä sen eteen että näytän vähän paremmalle kuin luonnon luomana. YouTubesta olen katsellut tuhansia videoita ja opetellut meikkaamaan niiden avulla. Kopioin vaatetyylejä netistä aina kun näen jotain, joka silmää miellyttää. 

Hiukseni ovat pitkät. Sanoisin että yleisilmeeni on huoliteltu. Myös normaalipainoisuus erottaa minut muista kanssasisarista. Syön terveellisesti ja yritän pitää vain yhden karkkipäivän viikossa. 

Niin paljon voi ihminen tehdä itse omaksi hyväkseen. Puhumattakaan nykyajan vippaskonsteista, botoksista, täyteaineista, profilosta yms ihon heleyttäjistä.

Uskon että jokaisella on mahdollisuus tehdä itsestään 2.0 -versio, mutta se vaatii vähän viitseliäisyyttä.

Mikä on sinun tekosyysi olla tekemättä?

Vierailija
13/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tinder profiili, tykkää kaikista miehistä, anna jokaiselle mätsille. 

Vierailija
14/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tähän asti pärjännyt, ikää kai jo on?

Vierailija
15/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kiitos. Eiköhän siinä puuhassa menisi ne loputkin itsekunnioituksen rippeet. Vai noinko tekemällä olet oman itsetuntosi parantanut? Joillekin ehkä sopii..

Vierailija
16/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eli onko tää nyt taas joku sellainen että ei ole ihan oikeasti mitään vikaa mutta tyyliin "nenä liian iso" tai jotain muuta tuubaa aloittajan mielestä?

Olenpahan vain kertakaikkisen ruma. 

Tämä ketju käsitteli hyväksymistä. Jos sinulla ei ole aiheeseen mitään sanomista, voit poistua. 

- ap

Vierailija
17/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kartoittaa voisiko joku kauneuskirurginen tai veitsetön kosmeettinen hoito kuten pistoshoito auttaa. Monen elämä on parantunut edes siedettävälle tasolle operaation kautta. Arviointikäynti ei edes maksa mitään ja kaiketi osamaksusopimuksiakin tehdään. Kannattaa panostaa omaan hyvinvointiin, olet sen arvoinen. 

Vierailija
18/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet tähän asti pärjännyt, ikää kai jo on?

Olen 35-vuotias. Olen pärjännyt vaihtelevasti.

- ap

Vierailija
19/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelemalla että muissa on puutteita myös tai kaikilla omat ongelmansa. Joita on vaikea korjata, ellei ole rahaa korjata. Vaikkapa ihoa tai hampaat. Ja harva on mallin näköinen.

Vierailija
20/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa kulkeeko kumarassa pälyillen ympärille, mitä muut ajattelee. Vai kuljetko päättäväisenä muiden reaktioista piittaamatta. Sinulla on oikeus elää täällä, kuten muillakin.