Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirvittävän ruma nainen. Miten opin hyväksymään itseni?

Vierailija
11.03.2024 |

Millaisen prosessin olette läpikäyneet te, jotka olette oppineet hyväksymään itsenne? 

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailmassa on tosi paljon rumia mutta voi mennä kauneusleikkaukseen tai meikata.      Muista että et ole ainoa.  se lohduttaa.                  Ja rumia ei ahdistella paljoa.      kauniille ollaan tosi kateellisia-

Minua on ahdisteltu sekä käytetty hyväksi teininä, vaikka olin finninaamainen ja susiruma. - ohis

Vierailija
62/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailmassa on tosi paljon rumia mutta voi mennä kauneusleikkaukseen tai meikata.      Muista että et ole ainoa.  se lohduttaa.                  Ja rumia ei ahdistella paljoa.      kauniille ollaan tosi kateellisia-

Kyllä rumia ja tavallisiakin ahdistellaan. Kun ei siinä ahdistelussa ole kyse kiinnostuksesta tai ihailusta, vaan vihasta ja halusta aiheuttaa pahaa mieltä. Tämä olisi hyvä kaikkien ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivoisin, että naisilla olisi sellaista täysin sisäsyntyistä itsevarmuutta ja kyky itsepetokseen, kuin miehillä on. Miehet pitävät pääsääntöisesti itsejään komeina, vaikka eivät ole."

Mistä päättelet, että miehet pitävät itseään komeana? Oletko elänyt joskus miehenä?

Todellakin pitävät. Jos eivät pitäisi, palstalla ei olisi yhtäkään tasoteoriamiestä pilkkaamassa naisia. Se on tutkittuakin, että miehet ovat mielestään komeita, naiset taas aliarvioivat itsensä. 

Vierailija
64/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä, miksi tuota alapeukutetaan. Ehkä siksi, koska tavalliset ja rumat ihmiset jäävät huomaamatta. Ihmiset huomaavat ja muistavat vain poikkeuksellisen kauniit tai rumat ihmiset. Tai sitten jos käytös on erikoista tai tyyli on erottuva. Olen toki nähnyt rumia ihmisiä, mutta nyt puhutaan ihan epämuodostumista, sellainen on surullista ja rajoittaa elämää. 

Uskon että osa tässä ketjussa naisina esiintyvistä ("tekoripset rahoitetaan Onlyfansilla") ovat miehiä, joille tämäkin ketju on oiva tilaisuus kiusata naisia.

Toivoisin, että naisilla olisi sellaista täysin sisäsyntyistä itsevarmuutta ja kyky itsepetokseen, kuin miehillä on. Miehet pitävät pääsääntöisesti itsejään komeina, vaikka eivät ole. Naiset on lytistetty jo lapsina ja ihan tavallinen nainen luulee itseään rumaksi. "

Minkä näköinen se sinun tietämäsi komea mies tarkalleen ottaen on? Vai luettelenko kahdeksan preferenssiä?

Mikä on todistettu, arvasin että olet tässäkin ketjussa sylkemässä myrkkyäsi. Taidat olla tuo Onlyfansista puhunut, se oli niin selkeästi miehen tekstiä. 

Vierailija
65/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivoisin, että naisilla olisi sellaista täysin sisäsyntyistä itsevarmuutta ja kyky itsepetokseen, kuin miehillä on. Miehet pitävät pääsääntöisesti itsejään komeina, vaikka eivät ole."

Mistä päättelet, että miehet pitävät itseään komeana? Oletko elänyt joskus miehenä?

Todellakin pitävät. Jos eivät pitäisi, palstalla ei olisi yhtäkään tasoteoriamiestä pilkkaamassa naisia. Se on tutkittuakin, että miehet ovat mielestään komeita, naiset taas aliarvioivat itsensä. 

Eli minkä näköinen miehen pitää olla, että on komea? Vai laitanko kahdeksan kohdan listan puolestasi?

Vierailija
66/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on todistettu, arvasin että olet tässäkin ketjussa sylkemässä myrkkyäsi. Taidat olla tuo Onlyfansista puhunut, se oli niin selkeästi miehen tekstiä. "

Tuolla joku nainen tiesi kertoa, että miehet yliarvioivat ulkonäkönsä, vaikka eivät ole komeita. Vastaustahan tähän emme tänäänkään varmasti saa, minkä näköinen se optimaalisen komea mies on. Eikö vain?

Vierailija
67/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minkä näköinen miehen pitää olla, että on komea? Vai laitanko kahdeksan kohdan listan puolestasi?

Sinä olet mielisairas. 

Vierailija
68/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki miehet, jotka yliarvioitte ulkonäkönne. Tässä on komea mies, oletko sinä tätä?

http://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQbMw1meGSH8ICAOVZG…

Vierailija
69/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mielisairas. 

Älä tule selittämään, että miehet yliarvioivat ulkonäkönsä. Minä voin selventää sen kaikille, mikä se komea mies on, jos joku ei vielä tiedä naisten ihannemiehen kriteerejä.

Vierailija
70/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kirjan nimeltä "The Courage to be Disliked" eli suurin piirtein "Uskalla olla epäsuosittu". Se perustuu Adlerin psykologiaan, ja kannustaa pyrkimään kohti autenttisia päämääriä välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat. Silloin ei myöskään tarvitse välittää, onko ruma tai kaunis, koska kaikki eivät kuitenkaan pidä kaikista.

Vierailija
71/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon rumia ihmisiä joten kannattaa hankkiutua heidän seuraan.

Vierailija
72/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että oikeasti olisit ruma. Itse kiinnitän huomiota vain jos joku on oikein huolittelemattoman näköinen. Tukka sekaisin, resuiset vaatteet, oikein pahat silmäpussit jne. Yleensä tuollainen olemus on lähinnä pahasti päihde-tai mielenterveysongelmaisilla. Vaikka kasvonpiirteet eivät olisi mitenkään kauniit niin huoliteltu ulkonäkö tekee ihmisestä hyvinkin katseenkestävän.

No jopas. Minua on sanottu epäsiistin näköiseksi, vaikka olisin käynyt suihkussa ja pukeutunut ihan normaaleihin vaatteisiin. Kaipa sitten näytän päihdeongelmaiselta, vaikka en käytä mitään päihteitä. 

- ap

Se kertoo siitä, että tyylitajuisi ei ehkä ole paras mahdollinen. Käytkö kampaajalla ja laitatko hiuksiasi yleensä? 

Nyt en ymmärrä. Kirjoitat tänne otsikolla Olen hirvittävän ruma nainen. Miten opin hyväksymään itseni?, mutta mielestäsi toisten ulkonäön kommentointi on sivistymätöntä. Siis mitä oikein haluat? Mainitset ulkonäkösi, mutta sitä ei saisi kommentoida?

Vierailija
73/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa kauneusoperaatioissa, tekoripsissä sun muissa vippaskonsteissa on se ansa, että niihin jää koukkuun. Sitten menee kaikki rahat niihin eikä riitäkään. Seuraavaksi löydät ittes jostain onlyfansista tai vastaavasti hooraamasta, jotta saat lisää massia ulkonäköösi.

Siksi en uskalla kokeilla mitään sellaisia, en edes niitä ripsiä. Kaverini työkseen laittaa ripsiä ja sanoo, että niihin jää koukkuun, ei kestä enää nähdä itseään ilman niitä.

Parempi köyhän vain hyväksyä tosiasiat.

Tässäpä on vedetty kunnolla mutkia suoriksi. Ettäkö ripsipidennykset johtavat Only Fansiin? 

Minä en ole köyhä. Minulla on rahaa sen verran, että muutaman pienen toimenpiteen voisin teettää. Ripsipidennykset eivät minua kiinnosta,&

Terapia?

Vierailija
74/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://iradio.ie/men-think-theyre-better-looking-than-they-are/

Sieltä voi lukea tutkimustuloksia. Yksittäisen miehen yksittäinen mielipide omasta itsestään on asia erikseen.

Vierailija
75/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri kirjan nimeltä "The Courage to be Disliked" eli suurin piirtein "Uskalla olla epäsuosittu". Se perustuu Adlerin psykologiaan, ja kannustaa pyrkimään kohti autenttisia päämääriä välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat. Silloin ei myöskään tarvitse välittää, onko ruma tai kaunis, koska kaikki eivät kuitenkaan pidä kaikista.

Kiitos! Etsin tämän. 

- ap

Vierailija
76/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://iradio.ie/men-think-theyre-better-looking-than-they-are/

Sieltä voi lukea tutkimustuloksia. Yksittäisen miehen yksittäinen mielipide omasta itsestään on asia erikseen.

Miksi tämäkään tutkimus ei kerro, mihin miestyyppiin verrataan näitä miehiä, jotka luulevat itseään komeaksi? Jollain muullakin kuin minulla täytyy olla tieto, mikä on komea mies. Ja millä perustein naiset aliarvioivat itsensä? Mihin verrataan?

Vierailija
77/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut mitenkään nätti, mutta olen opetellut laittamaan itseäni. Kroppaani olen treenannut, eli teen töitä sen eteen että näytän vähän paremmalle kuin luonnon luomana. YouTubesta olen katsellut tuhansia videoita ja opetellut meikkaamaan niiden avulla. Kopioin vaatetyylejä netistä aina kun näen jotain, joka silmää miellyttää. 

Hiukseni ovat pitkät. Sanoisin että yleisilmeeni on huoliteltu. Myös normaalipainoisuus erottaa minut muista kanssasisarista. Syön terveellisesti ja yritän pitää vain yhden karkkipäivän viikossa. 

Niin paljon voi ihminen tehdä itse omaksi hyväkseen. Puhumattakaan nykyajan vippaskonsteista, botoksista, täyteaineista, profilosta yms ihon heleyttäjistä.

Uskon että jokaisella on mahdollisuus tehdä itsestään 2.0 -versio, mutta se vaatii vähän viitseliäisyyttä.

Mikä on sinun tekosyysi olla tekemättä?

No mun tekosyy on rahan puute. Pitäis tehdä ihonsiirto naamaan, leukaleikkaus, nenäleikkaus jne.

Vierailija
78/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti äärimmäisen harva ihminen on ruma, vaikka niin luulee. Pelkästään iloinen olemus tekee mun mielestä ihmisestä kauniin.

Vierailija
79/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti äärimmäisen harva ihminen on ruma, vaikka niin luulee. Pelkästään iloinen olemus tekee mun mielestä ihmisestä kauniin.

Mutta miehet yliarvioivat ulkonäkönsä. Miten tämä ongelma sitten on selitettävissä?

Vierailija
80/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita kuulostaa tylyltä mutta uskon että se auttaa jos ajattelet siltä kantilta, että ihminen ei yleensä vanhetessaan ainakaan ulkoisesti kaunistu, joten nauti siitä mitä sinulla nyt on. 

Lisäksi, sisäinen hyvinvointi myös tekee ihmisestä kauniin, eli myötätuntoisuus, iloisuus, se olo kun on auttanut jotain apua tarvitsevaa, sisäinen rauha, yms. Samoin geometrisesti kauniista ihmisestä tulee ruma, jos sisäinen hyvinvointi ja myötätunto ovat täysin poissa. Muutamia sellaisia näkyy aina välillä TV:ssä, ja ihmettelen mikä heidät TV:ssä pitää, ellei sitten raha, suhteet ja ylisuuret silarit.