Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirvittävän ruma nainen. Miten opin hyväksymään itseni?

Vierailija
11.03.2024 |

Millaisen prosessin olette läpikäyneet te, jotka olette oppineet hyväksymään itsenne? 

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin jossain teini-iän lopulla. Teini-iän alussa se rumuus iski päin näköä oikein tosissaan, kun muista pojat alkoi kiinnostua, minua taas ällöteltiin. Tajusinhan minä sen itsekin peiliin katsomalla, että ruma olen. Yritin meikkejä, hiusvärejä yms, mutta kun naama on ihan kummallisen näköinen viutilo niin ei siinä mitkään sellaiset auta. Oikeastaan lisävärit naamaan vaan korostaa rumuutta, vetää huomion siihen rumaan naamaan.

Lopulta totesin, että ei auta, ruma olen ja rumana tulen pysymään. Että mun täytyy keskittyä elämässäni muihin asioihin kuin sellaisiin, joiden saavuttamisessa ulkonäöllä on merkitystä. Menin yliopistoon opiskelemaan ja opiskelin itselleni tutkinnon. Siellä ei ollut pärställä väliä. Löysinpä sieltä ensimmäisen miesystävänikin, siellä oli miehiä joita kiinnosti äly enemmän kuin ulkonäkö. Sitten työelämään, siinäpä tekemistä onkin kun vaativalla asiantuntija-alalla vakiinnuttaa asemansa j

Olet siis pick me girl? 

Vierailija
102/107 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti ruma nainen vai koetko vain olevasi nainen miehen vartalossa? 

??? 

Ruma nainen olen, ihan oikea. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa on niin eihän se ole mikään ongelma. Plastiikkakirurgille ym. sitten vaan.

Vierailija
104/107 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tee ulkonäöllesi se, minkä voit helposti: pidä itsestäsi huolta, meikkaa kevyesti, jos se parantaa omaa oloasi jne.

- Mutta ennen kaikkea: keskity elämään! Älä suuntaa ajatuksiasi ja katsettasi niin paljon itseesi: tämä pätee kaikkiin ihmisiin. Sitä paremmin me voimme, mitä enemmän elämme täysillä, keskitymme asioihin ympärillämme, läheisiin ihmisiin, teemme asioita, jotka kiinnnstavat, tutkimme asioita jotka innostavat jne. Mitä enemmän tuijotamme ja keskitymme itseemme, ulkonäköömme, ajatuksiimme, ongelmiimme jne., sitä huonommin voimme. Toki vaikeudet tulee kohdata ja käsitellä rehellisesti.

- Luota, että olet arvokas ja hyvä sellaisena kuin olet. Se on paljon tärkeämpää kuin pintamme.

- Opettele katsomaan itseäsi hyväksyvästi. Katso peiliin ja ajattele, että olet omana itsenäsi kaunis, hyvä ja arvokas. Älä katso itseäsi kriittisesti ja arvostellen. Sano nuo asiat itsellesi mielessäsi tai vaikka ääneen, sano, vaikket vielä edes uskoisi niihin.

Vierailija
105/107 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rumuus vielä lisääntyy.

Vierailija
106/107 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pakkohan se on hyväksyä... Onko vaihtoehtoja?

Vierailija
107/107 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luonnostaan, mutta olen terve ja on vain yksi elämä. Pyrin tekemään siitä mahdollisimman hyvän.  Liikun tavoilla, joista tykkään, pyöräily, uinti, jumppa ,kävely, pysyttelen normaalipainossa. Ostan itselleni sopivia vaatteita, panostan meikkiin, hiuksiin j kasvoihin sopiviin silmälaseihin. Näytän mielestäni ihan kivalle loppujen lopuksi ja ulkonäkö ei ole tärkeun asia kuitenkaan elämässäni.