Eikö tupakoitsijat älyä kuinka pahalta haisevat?
Kommentit (13)
Eihän pullokaupalla äklöjä hajuvesiä käyttäväkään tajua kuinka kamalalle haisevat jättäen vielä pitkäksi ajaksi sen löyhkän muitten riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pullokaupalla äklöjä hajuvesiä käyttäväkään tajua kuinka kamalalle haisevat jättäen vielä pitkäksi ajaksi sen löyhkän muitten riesaksi.
Tupakoitsija ei enää erota hyvää tuoksua ja pahaa hajua. Minä tuoksun hyvältä, tupakoitsija löyhkää.
Ilmeisesti ei, itsekkin poltin aikaisemmin, mutta nyt olen ollut polttamatta yli 10 vuotta ja kyllä haisee oksettavalta jos esim. joku tupakoitsija mennyt hissillä hetki sitten.
Mitä sitten? Maailmaan hajuja riittää.
Se savun haju ei ole edes pahinta, vaan se miltä tupakoitsijan hengitys haisee. Hyi hele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsija ei enää erota hyvää tuoksua ja pahaa hajua. Minä tuoksun hyvältä, tupakoitsija löyhkää.
Tai sitten vaan itse kuvittelet näin, hajuvedet löyhkäävät karmeilta ja tulee pää kipeäsi siitä lemusta.
Muutama vuosi niin ollaan ja asutaan savuttomassa maassa,Suomessa.
Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei, itsekkin poltin aikaisemmin, mutta nyt olen ollut polttamatta yli 10 vuotta ja kyllä haisee oksettavalta jos esim. joku tupakoitsija mennyt hissillä hetki sitten.
Minäkin tupakoin ennen mutta mieluummin tupakanhaju kui hajuvedet.
sovitaanko kuule, että sinä pidät huolesi omista asioistasi, ja me muut, me pidääme huolen meidän asioista, eiks jee?
Blaa blaa