Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirvittävän ruma nainen. Miten opin hyväksymään itseni?

Vierailija
11.03.2024 |

Millaisen prosessin olette läpikäyneet te, jotka olette oppineet hyväksymään itsenne? 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin jossain teini-iän lopulla. Teini-iän alussa se rumuus iski päin näköä oikein tosissaan, kun muista pojat alkoi kiinnostua, minua taas ällöteltiin. Tajusinhan minä sen itsekin peiliin katsomalla, että ruma olen. Yritin meikkejä, hiusvärejä yms, mutta kun naama on ihan kummallisen näköinen viutilo niin ei siinä mitkään sellaiset auta. Oikeastaan lisävärit naamaan vaan korostaa rumuutta, vetää huomion siihen rumaan naamaan.

Lopulta totesin, että ei auta, ruma olen ja rumana tulen pysymään. Että mun täytyy keskittyä elämässäni muihin asioihin kuin sellaisiin, joiden saavuttamisessa ulkonäöllä on merkitystä. Menin yliopistoon opiskelemaan ja opiskelin itselleni tutkinnon. Siellä ei ollut pärställä väliä. Löysinpä sieltä ensimmäisen miesystävänikin, siellä oli miehiä joita kiinnosti äly enemmän kuin ulkonäkö. Sitten työelämään, siinäpä tekemistä onkin kun vaativalla asiantuntija-alalla vakiinnuttaa asemansa ja uraa rakentaa. Aviopuolisokin löytyi sitten työpaikalta jossain vaiheessa. 

En minä oikeastaan ole kärsinyt rumuudestani mitenkään muuten, kuin että teini-ikä varmaan olisi ollut hauskempi jos olisi ollut sellainen poikien suosiossa oleva nätti tyttö. Varmaan olisi käynyt bileissä, diskoissa, baareissa täysi-ikäisenä. Rumana ja varsinkin känniläisten pilkkaamana pysyin kotona. Mutta toisaalta, se semmoinen bileikä on muutenkin useimmilla aika lyhyt, ja useimmat vakiintuu sellaiseen työ-koti-harrastukset -elämään mihin minä aloin jo nuorena. Töissä mennyt hyvin, mieskin on löytynyt ja 2 lasta saatu. Ei haittaa rumuus mitenkään.

Vierailija
22/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kartoittaa voisiko joku kauneuskirurginen tai veitsetön kosmeettinen hoito kuten pistoshoito auttaa. Monen elämä on parantunut edes siedettävälle tasolle operaation kautta. Arviointikäynti ei edes maksa mitään ja kaiketi osamaksusopimuksiakin tehdään. Kannattaa panostaa omaan hyvinvointiin, olet sen arvoinen. 

Olen harkinnut plastiikkakirurgiaa. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidu kaunottareksi, niin muiden on kohdeltava sinua sellaisena. Muuten ovat nazzeja!

Minuus on fiilis! Olet sitä mitä kuvittelet olevasi!

Vierailija
24/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kartoittaa voisiko joku kauneuskirurginen tai veitsetön kosmeettinen hoito kuten pistoshoito auttaa. Monen elämä on parantunut edes siedettävälle tasolle operaation kautta. Arviointikäynti ei edes maksa mitään ja kaiketi osamaksusopimuksiakin tehdään. Kannattaa panostaa omaan hyvinvointiin, olet sen arvoinen. 

Niin kannattaa. Oma ulkonäkö vaikuttaa niin paljon omaan olotilaan. Kauneuskirurgia on hyvä vaihtoehto. Kaveriani kiusattiin koko kouluaika hörökorvista. Aikuisena leikkautti ne ja elämä aukesi ihan uudella tavalla.

itseensä kannattaa sijoittaa ja panostaa.

Vierailija
25/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kauneusoperaatioissa, tekoripsissä sun muissa vippaskonsteissa on se ansa, että niihin jää koukkuun. Sitten menee kaikki rahat niihin eikä riitäkään. Seuraavaksi löydät ittes jostain onlyfansista tai vastaavasti hooraamasta, jotta saat lisää massia ulkonäköösi.

Siksi en uskalla kokeilla mitään sellaisia, en edes niitä ripsiä. Kaverini työkseen laittaa ripsiä ja sanoo, että niihin jää koukkuun, ei kestä enää nähdä itseään ilman niitä.

Parempi köyhän vain hyväksyä tosiasiat.

Vierailija
26/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala muunsukupuoliseksi. Ulkonäköpaineet naisena ei koske sinua

Vierailija
27/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Identifioidu kaunottareksi, niin muiden on kohdeltava sinua sellaisena. Muuten ovat nazzeja!

Minuus on fiilis! Olet sitä mitä kuvittelet olevasi!

Ei kaikille mene läpi tuollaiset typerät manifestoinnit ja bodyposit sun muut hömpät. Totuus on totta ja siinä se.

Vierailija
28/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että oikeasti olisit ruma. Itse kiinnitän huomiota vain jos joku on oikein huolittelemattoman näköinen. Tukka sekaisin, resuiset vaatteet, oikein pahat silmäpussit jne. Yleensä tuollainen olemus on lähinnä pahasti päihde-tai mielenterveysongelmaisilla. Vaikka kasvonpiirteet eivät olisi mitenkään kauniit niin huoliteltu ulkonäkö tekee ihmisestä hyvinkin katseenkestävän.

Vierailija
29/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kauneusoperaatioissa, tekoripsissä sun muissa vippaskonsteissa on se ansa, että niihin jää koukkuun. Sitten menee kaikki rahat niihin eikä riitäkään. Seuraavaksi löydät ittes jostain onlyfansista tai vastaavasti hooraamasta, jotta saat lisää massia ulkonäköösi.

Siksi en uskalla kokeilla mitään sellaisia, en edes niitä ripsiä. Kaverini työkseen laittaa ripsiä ja sanoo, että niihin jää koukkuun, ei kestä enää nähdä itseään ilman niitä.

Ai kamala. Tuossa esimerkki mistä kannattaa pysyä kaukana. Nämä hyväksy kohtalosi- tyypit kannattaa kiertää kaukaa. 

itse olen kokeillut lähes kaikkia mahdollisia vippaskonsteja ulkonäkööni, mutta onlyfansiin en ikinä menisi. Ehkä siksi, että haen kivalla ulkonäöllä hyvää mieltä ja oloa ainoastaan itselleni. En kaipaa tuntemattomien huomiota ja tykkäilyjä onlyfansissa tai somessa.

Vierailija
30/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on nätti naama mutta rumat rinnat, tubulaariset. Teinistä tonne 30v asti häpesin ja harkitsin kirurgiaa kun lapset on tehty. Nyt sitten ei enää kiinnosta kun olisi sen aika, nyt 35v. Eli hyväksyntä tuli itsestään jostain viime 5v aikana. Ehkä muut elämän asiat sen verran pinnalla ettei riitä kiinnostus ulkonäköön. Ehkä sit 50v keski-iän kriisissä leikkautan ne :D

Vierailija
31/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että oikeasti olisit ruma. Itse kiinnitän huomiota vain jos joku on oikein huolittelemattoman näköinen. Tukka sekaisin, resuiset vaatteet, oikein pahat silmäpussit jne. Yleensä tuollainen olemus on lähinnä pahasti päihde-tai mielenterveysongelmaisilla. Vaikka kasvonpiirteet eivät olisi mitenkään kauniit niin huoliteltu ulkonäkö tekee ihmisestä hyvinkin katseenkestävän.

No jopas. Minua on sanottu epäsiistin näköiseksi, vaikka olisin käynyt suihkussa ja pukeutunut ihan normaaleihin vaatteisiin. Kaipa sitten näytän päihdeongelmaiselta, vaikka en käytä mitään päihteitä. 

- ap

Vierailija
32/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla millä tavalla olet ruma? Voin omasta puolestani kertoa, että mulla on sellainen noidan nenä ja eripari silmät. En tarkoita erin väriset silmät, sehän olisi vain coolia ja erikoista, vaan mulla on toinen silmä pyöreä ja toinen sellainen kiinalaisten viiru. 

Sitten mulla on jäätävän korkea otsa ja ohuet maantienväriset liru-hiukset joita ei voi kasvattaa pitkiksi. Yritin, mutta näytin entistä enemmän noita-akalta. 

Tässä nyt ensialkuun. Löytyy lisää, mutta nää nyt on ne näkyvimmät, en edes aloita kertomaan kroppani kauheuksista.

Vierailija
33/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hävetä yhtään vähätellä ap:ta noin?

Vierailija
34/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas. Minua on sanottu epäsiistin näköiseksi, vaikka olisin käynyt suihkussa ja pukeutunut ihan normaaleihin vaatteisiin. Kaipa sitten näytän päihdeongelmaiselta, vaikka en käytä mitään päihteitä. 

- ap

Se kertoo siitä, että tyylitajuisi ei ehkä ole paras mahdollinen. Käytkö kampaajalla ja laitatko hiuksiasi yleensä? 

Vierailija
35/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä on vedetty kunnolla mutkia suoriksi. Ettäkö ripsipidennykset johtavat Only Fansiin? 

Minä en ole köyhä. Minulla on rahaa sen verran, että muutaman pienen toimenpiteen voisin teettää. Ripsipidennykset eivät minua kiinnosta,  joten ehkä vältyn Only Fansissä h**raamiselta. 

- ap

Vierailija
36/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Tuossa esimerkki mistä kannattaa pysyä kaukana. Nämä hyväksy kohtalosi- tyypit kannattaa kiertää kaukaa. 

itse olen kokeillut lähes kaikkia mahdollisia vippaskonsteja ulkonäkööni, mutta onlyfansiin en ikinä menisi. Ehkä siksi, että haen kivalla ulkonäöllä hyvää mieltä ja oloa ainoastaan itselleni. En kaipaa tuntematto

En minäkään kaipaa. Mutta millä muuten köyhällä olisi varaa? Ei mun palkka riitä itseni ehostamiseen meikkejä enempää, että jostain perseestä ne rahat olisi revittävä.

Vierailija
37/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy kaunistaa! Älä välitä muista. Joku rakastaa sinua jo.

muut hävetkää!

Vierailija
38/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Se kertoo siitä, että tyylitajuisi ei ehkä ole paras mahdollinen. Käytkö kampaajalla ja laitatko hiuksiasi yleensä? 

Käyn kampaajalla. Olen kokeillut erilaisia hiustyylejä ja olen löytänyt itselleni sopivan. 

Mutta vaikka olisin kuinka ruma ja tyylitajuton, mielestäni muiden ulkoasun kommentointi on sivistymätöntä. 

- ap

Vierailija
39/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Onko toistuvasti sanottu vai joku törppö vaan? On minuakin sanottu läskiksi vaikka tiedän että en ole. Jotkut ihmiset vaan tykkää loukata muita. 

Kuitenkin jos osaa vähän meikata ja on silmää istuville ja siisteille vaatteille niin ulkonäkö kohenee huomattavasti. On ihmisiä jotka ovat nättejä kasvoiltaan mutta näyttävät vähän homssuisilta koska hiukset, meikki tai vaatteet ovat huonot. Se ei ole mitään rumuutta vaan tyylissä olisi parannettavaa. Noihin kannattaa oikeasti panostaa eikä vaan luovuttaa oman ulkonäön suhteen.

Vierailija
40/107 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmäämällä aloituksia vauva-palstalle.