Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v naisen bodycount

Vierailija
11.03.2024 |

Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä

Kommentit (284)

Vierailija
101/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46-vuotias ja lukemani on 2. Lasken vain ne miehet, jotka ovat antaneet mulle orgasmin.

Olen 54-vuotias mies ja seksikumppaneita (kaikki naisia) on 26. Näistä 24:lle olen antanut orgasmin. 

Vierailija
102/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?

Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.

Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.

Yllä oleva lauseesi on juuri se perustelu, mitä joku tuolla aiemmin kysyi ja joku toinen ehti vastata välissä. Kun ihminen ajattelee näin, se kertoo hänestä paljon, enkä halua olla missään yhteydessä näin ajattelevien ihmisten kanssa. Olemme siinä tapauksessa todella erilaisia keskeisiltä ajatuksiltamme, arvoiltamme sekä asenteiltamme. t. Se siveyden sipuli joka ei harrasta seksiä kaikkien kan

Miksi valita harvat kun kohta kuollaan kaikki.

Miehillä varsinkin on tämä tieto nuoresta asti että pakko panna niin paljon kuin ehtii ennen erektio ongelma ja/tai kuolemaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nauttii seksistä ja harrastaa sitä useamman miehen kanssa elämänsä aikana = lor_tto

Mies on mielestään oikeutettu panemaan jokaista naista ketä haluaa panna = normaali ihminen

Tossa tutkimuksessa miestenkin lukemat oli tosi pieniä. 10-13. 

Ei normaali ihmisillä ole oikeasti hirveästi vientiä/ mahdollisuuksia. Normaali ihmiset ei nussi huvikseen eri ihmisiä vaan siellä on joku muu syy taustalla. Kuten ihastuminen ja aika harva ihastuu satoja kertoja elämänsä aikana.

Mikä on normaali ihminen ylipäätään? 

Jos pitää seksistä, miksi sitä ei saisi harrastaa? Ei kaikki seksiä mielellään harrastavat ihmiset mene siellä täällä valmiina olemaan kenen kanssa tahansa ilman suojausta, ja ilman mitään vaaran tuntua. 

Vierailija
104/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Näitä ihan oikeasti pohtii vain semmoiset ihmiset, jotka eivät pääse harrastamaan seksiä. Siinä seksissä ei ole mitään niin ihmeellistä, että ihminen jollakin tavalla muuttuisi sen voimasta. Kasvakaa aikuisiksi! 

Vierailija
105/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luota naisen sanomaan. Luin luvatta puolison puhelinta ja tämän paras kaveri (joka on kahden lapsen yksinhuoltaja) on pelkästään yhden vuoden aikana pannut yli kymmentä eri miestä ja on taas raskaana

Jokainen voi anonyymisti tai julkisesti väittää että se on 0-1 mutta oikeasti valtaosalla naisista se on ainakin 50-100+.

Joo, ei kannata luottaa. Ikinä. Keneenkään.

Sitten voi tykönänsä ihmetellä, miksi on yksin ja onneton.

Vierailija
106/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nauttii seksistä ja harrastaa sitä useamman miehen kanssa elämänsä aikana = lor_tto

Mies on mielestään oikeutettu panemaan jokaista naista ketä haluaa panna = normaali ihminen

Tossa tutkimuksessa miestenkin lukemat oli tosi pieniä. 10-13. 

Ei normaali ihmisillä ole oikeasti hirveästi vientiä/ mahdollisuuksia. Normaali ihmiset ei nussi huvikseen eri ihmisiä vaan siellä on joku muu syy taustalla. Kuten ihastuminen ja aika harva ihastuu satoja kertoja elämänsä aikana.

Mikä on normaali ihminen ylipäätään? 

Jos pitää seksistä, miksi sitä ei saisi harrastaa? Ei kaikki seksiä mielellään harrastavat ihmiset mene siellä täällä valmiina olemaan kenen kanssa tahansa ilman suojausta, ja ilman mitään vaaran tuntua. 

Suojaus se olla pitää aina. Kumilla joka kerta. 

M44

Vierailija
107/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten siveyden sipulit väittää vastaan aina jos sanoo oman luvun. Muistan melkein kaikkien 130+ nimetkin.

Jännä miten näissä kaikissa BC / ym nais ketjuissa on yksi henkilö kuka kirjoittaa siveyden sipuleista.

Mikä eräässä vastaavassa keskustelussa kertoi kaveri piirinsä bc luvun olevan yli 200 ja kaikki naiset oli normaaleita työssäkäyviä naisia. 

Vierailija
108/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laskee että 18 - 30 ikävuosien välissä on 624 viikkoa ja näistä yli puolet nainen on parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja lopuista puolet kokonaan yksin jää jäljelle 156 viikkoa. Eli jos jokaisena vkloppuna noista käy viihteellä ja treffeillä on potentiaalinen panojen määrä 150 paikkeilla mutta realistisesti se jää 80 - 100 välille.

Täällä jatkuvasti valitetaan, että nainen ei anna edes useiden teeffien jälkeen, joten kenen kanssa se tuon satasen body countin sitten kerää?

Vierailija
109/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän seksistä erityisen paljon olen harrastanut sitä mielettömän usein. Mutta seksi on parasta tutun kumppanin kanssa. Siksi mulla on aina ollut vakipanot ja lukumäärä on pysynyt alle 20. Vaikka olen ollut sinkku lähes aina.

Vierailija
110/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on vaikea ymmärtää naiseutta. Ja nykypäivänä, jos koskaan, vähäpukeiset ja seksikkyyteen pyrkivät naiset puskevat silmille joka tuutista. Todellisuudessa suurin osa naisista ei jaa tätä itsensä esittelyn ja seksikkyyteen pyrkimyksen ideaalia, vaan panostaa opiskeluun, uraan, harrastuksiin ja perheeseen. Arvot ovat muualla. Suurinta osaa naisista ei kiinnosta mitkään body countit. Hohhoijaa.

Ihme vastakkainasettelu naisten välille. Vaikka nainen pukeutuisi seksikkäästi, se ei tarkoita, että antaa jokaiselle vastaantulijalle. Vielä vähemmän se tarkoittaa sitä, etteikö panosta opiskeluun, perheeseen, uraan tai harrastuksiin.

Vierailija
111/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Kannattaa ehkä vaan elää omaa elämäänsä eikä vertailla koko ajan muihin. Kielii heikosta itsetunnosta tollanen. 

Vierailija
112/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laskee että 18 - 30 ikävuosien välissä on 624 viikkoa ja näistä yli puolet nainen on parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja lopuista puolet kokonaan yksin jää jäljelle 156 viikkoa. Eli jos jokaisena vkloppuna noista käy viihteellä ja treffeillä on potentiaalinen panojen määrä 150 paikkeilla mutta realistisesti se jää 80 - 100 välille.

Täällä jatkuvasti valitetaan, että nainen ei anna edes useiden teeffien jälkeen, joten kenen kanssa se tuon satasen body countin sitten kerää?

Mä ainaki oon saanu useilta ekoilla treffeillä, joskus toisilla. Vaimoki anto ekojen treffien aikana useasti, tosin "treffit" kesti 4 päivää kun oli kesäloma.

Vierailija
113/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.

Miksi ei ole mahdollista luottaa? Et usko siihen, että olet parempi, kuin kännipano?

Vierailija
114/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tai kaksi. Monella 0.

Minulla tuossa iässä se oli yksi, tällä hetkellä kaksi. Eli oikeassa olet. Joillakin sitten monta kymmentä ja niistähän ukot kilpailee.

Niistä kilpailee sellaiset ukot jotka eivät itse kykene tekemään seksialoitteita.

Vierailija
115/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhe ukon joka oli 50v ikään mennessä vain vaimonsa kanssa. Vaimon lähdettyä "etsimään itseään" tämä ukko pani varmaa tuhatta maksullista ennen eläkeikää.

Vierailija
116/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luota naisen sanomaan. Luin luvatta puolison puhelinta ja tämän paras kaveri (joka on kahden lapsen yksinhuoltaja) on pelkästään yhden vuoden aikana pannut yli kymmentä eri miestä ja on taas raskaana

Jokainen voi anonyymisti tai julkisesti väittää että se on 0-1 mutta oikeasti valtaosalla naisista se on ainakin 50-100+.

Minulla on laite joka skannaa jokaisen ihmisen maapallolta. Tämän avulla pystyy selvittämään tarkan väestönmäärän, seksuaaliset suuntautumiset, ideologiat, maailmankatsomukset, seksuaalikumppaneiden määrän.

Katsoin suomalaisten naisten (kaikkien myös niiden jotka elävät muualla kuin Suomessa) heidän keskimääräinen seksikumppanien määrä on 22. Suurin määrä, ilman ammattia, oli 237. Ammatin kanssa määrät ovat aivan toista luokkaa. 

Vierailija
117/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon millainen ihminen on kyseessä, joten sillä on ihan H E L V E T I S T I väliä. 

Mitä se sit kertoo? Mulle, tuntematta ihmistä, se kertoo vaan sen, että kyseessä on ihminen, joka mahdollisesti pitää seksistä.

Vierailija
118/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pysynyt samassa ikävuodet 28-52... silloin tapasin nykyisen mieheni.

Luku oli vakio myös ikävuodet 16-23, silloin seukkasin ekan poikakaverini kanssa.

Opiskeluvuodet tuossa välissä oli sitten enempi menoa :)

Vierailija
119/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.

Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.

Ai koska muut kuin oma kumppani ei kiinnosta?

Kumppani? Tarkoitat parisuhdetta koska se seksikumppani kyllä kiinnostaa seksin ajan. Sinkkuna nämä kumppanit vaihtuu tiheään.

Tarkoitin nimenomaan parisuhdetta. En ole mikään siveyden sipuli ollenkaan vaikka harrastan seksiä vain oman kumppanin kanssa. Eikä se minusta mielisairasta tee 

Vierailija
120/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen ei kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi