Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyden majatalo

Vierailija
11.03.2024 |

Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa. 

Kommentit (519)

Vierailija
161/519 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että Majatalon idea on hieno. Vaikka tämä keskustelu ehkä riepottaakin ikävällä tavalla Maijsta, se voi myös johtaa ihan hyvää muutokseen siellä. 

Siitäkin olen samaa mieltä, että D:tä on kohtuuttomasti syytelty täällä sellaisista asioista mihin en usko hänen syyllistyneen sen perusteella millaisena olen hänet oppinut tuntemaan. 

Kopioimassasi Majatalon sääntöjä koskevassa pätkässä ei ole kohtaa, mikä selittäisi minulle syitä Majatalon isäntäväen tuittupäisille käytökselle tai loppuaikojen kieltäytymistä asioiden käsittelyyn. Se juuri on mielestäni satuttava tapa toimia asukkaan näkökulmasta, että hän jää lopulta arvaamaan että mikähän näistä virheistä nyt sitten on se, minkä hänen katsotaan tehneen. En mieti sitä enää itse, mutta tämän tyyppiset ristiriidat virallisen tiedottamisen ja käytännön toimimisen välillä olivat

Uskon että tuo on rankkaa. 

Yllättävää, että he eivät kykene kommunikoimaan selkeästi, vaikka Daniel on niin taitava ilmaisussaan ja Soile on "terapeutti". Heillä luulisi olevan homman hanskassa. 

Voisiko olla, että lähtijä ei suostu hyväksymään tai ymmärtämään syytä? On jotenkin defensiivisessä tilassa?

Yhden tai kahden kohdalla tuo voisi olla selitys mutta jos asiaa pelätään kollektiivisesti, niin onhan tuo outoa.

Vierailija
162/519 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käy tätä puintia asiallisesti kaikkien asianosaisten kanssa? Olisi suoraselkäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/519 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette käy tätä puintia asiallisesti kaikkien asianosaisten kanssa? Olisi suoraselkäistä.

Noinhan se pitäisi ehdottomasti hoitaa.

Nyt majiksen lokaaminen tuntuu olevan tärkeämpää. 

Surullista

Vierailija
164/519 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole mitään motivaatiota kysyä yhtään mitään Nylundilta. Kannatan persepesua täällä.

Vierailija
165/519 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d ei suostu käsittelemään asioita kolmannen, puolueettoman osapuolen läsnäollessa. se kertoo paljon, ja on pelottavaa.

Mitä jos antaisit olla ja jatkaisit elämässäsi eteenpäin.

Jos joku ei halua veivata kanssasi hankalia asioita, mitä sitten? Se vaan kertoo, ettei häntä kiinnosta sinun jutut.

Jokainen kohtaa elämässä vaikeita asioita ja hankalia ihmisiä. Jokainen kaatuu väillä mutta ei pidä jäädä maahan makaamaan. Nouse ylös, pudista lika vaatteistasi ja jatka matkaa. Se on sinun etusi.

Se on minusta pelottavaa, ette pääse asiasta yli. 

Vierailija
166/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on pelottavan paha olo :(

Vierailija
167/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun katosi. Aivan täyttä ulostetta koko ketju.

Kyllä, lähinnä yhden hullun yksinpuhelua ja paikan mustamaalausta.

Vierailija
168/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene

Vierailija
169/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene

Älä sitten. Omapa on asiasi

Vierailija
170/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa aika mielenkiintoista, että tästä aiheesta ei saisi puhua. Se herättää epäilyksiä.

:)))))

Vierailija
171/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene

Niin. Olisihan se kamalaa nauttia kauniista luonnosta. Vois tulla vaikka parempi mieli

Vierailija
172/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itse asiassa aika mielenkiintoista, että tästä aiheesta ei saisi puhua. Se herättää epäilyksiä.

Mikä on vielä jäänyt sanomatta? Mistä haluat puhua?

Vierailija
173/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä yhtään mitään sinun kanssasi. Vai oletko jonkun asiaan kuuluvan perheenjäsen? Sellaisessa tapauksessa taidat olla jossain määrin jäävi.

Vierailija
174/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä nyt hyvänen aika lopeta kirjoittelua siksi että joku ventovieras täällä komentaa ja käskee ja sanoo muita hulluiksi.

Vierailija
175/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa käy hyvin ilmi joidenkin ihmisten loputon luottamus titteleihin. Että jos on terapeutti tai tohtori tai on diplomi kourassa niin sitten on jotain, mutta muussa tapauksessa ei yhtään mitään.

Kuitenkin, jos esimerkiksi tämä kuuluisa terapiasotku kääntyisi oikeudessa niin päin, että valvira hyväksyisi koulutuksen, niin hokkuspokkus kaikki "terapeutit" muuttuisivat kuin taikaiskusta ihkaoikeiksi terapeuteiksi. Tai täysin kouluttamattomasta diletantista voi tulla kunniatohtori, hokkuspokkus taas.

Todellisuudessa hyvät aikomukset, vilpitön mieli ja elämänkokemus vievät usein vähintään yhtä pitkälle kuin tittelit ja koulutus. Maailma on myös täynnä huijareita, joilla on muodollinen pätevyys, mutta käytännön taidot ja/tai moraali eivät tarkastelua kestä.

Vierailija
176/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä yhtään mitään sinun kanssasi. Vai oletko jonkun asiaan kuuluvan perheenjäsen? Sellaisessa tapauksessa taidat olla jossain määrin jäävi.

Kenen kanssa kuvittelet tappelevasi?

Vierailija
177/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatketaan seuraavat 20 vuotta!

Vierailija
178/519 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
179/519 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko DN hippi-joulupukki?

Vierailija
180/519 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo pitkään ollut vaan sekoilua . Aiheesta ei ole tullut mitään uutta ja fiksua aikoihin.