Ystävyyden majatalo
Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa.
Kommentit (519)
Täähän meneekin jännäksi, jos noi alkaa puolin ja toisin avautua netissä.
Meen laittaa popparit mikroon.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä niin jännäksi että koko ketju katoaa. Niin kuin on jo käynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä niin jännäksi että koko ketju katoaa. Niin kuin on jo käynytkin.
Sit joku pistää uuden pystyyn. Niin kuin on jo käynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni valitettavasti myös tosi huono kokemus Ystävyyden Majatalosta. Yritin myös vielä jälkikäteen selvittää asiaa, mutta minulle ei koskaan heiltä vastattu. Antavat mielestäni somessa aivan eri kuvan toiminnastaan kuin mikä on todellisuus. Ikävä juttu, koska tuollaisia paikkoja Suomessa tarvittaisiin. Toivottavasti tällaisia, mutta terveempiä syntyisi lisää!
Onkohan yhtäkään palveluntarjoajaa, josta ei joku valittaisi?
Ei, varsinkin kun otetaan otetaan lukuun kaiken maailman herlokki solmuset, jotka eivät koskaan ole käyneet peninkulmaa lähempänä majataloa, mutta joista on ah, niin jännittävää spekuloida kuulopuheita ja kertoa lähtevänsä haastamaan sen ylläpitäjiä oikeuteen milloin mistäkin mielikuvituksellisesta syystä. Mutta viihteestähän tämä käy ja luulen ettei majatalon toiminnallekaan näistä hourupäistä kummoista vahinkoa synny. 😊
^
Majatalolle on koitunut ISO vahinko. Mutta se ei ole niiden syytä, jotka täällä kommentoivat.
Vierailija kirjoitti:
On se täällä ainakin nuuskimassa. Selviää blogista. Ja varmaan kirjoittaakin. Hylkäsi vaan sen nimimerkkinsä.
No sitten on varmaan myös majis täällä kommentoimassa nyyminä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni valitettavasti myös tosi huono kokemus Ystävyyden Majatalosta. Yritin myös vielä jälkikäteen selvittää asiaa, mutta minulle ei koskaan heiltä vastattu. Antavat mielestäni somessa aivan eri kuvan toiminnastaan kuin mikä on todellisuus. Ikävä juttu, koska tuollaisia paikkoja Suomessa tarvittaisiin. Toivottavasti tällaisia, mutta terveempiä syntyisi lisää!
Onkohan yhtäkään palveluntarjoajaa, josta ei joku valittaisi?
Ei, varsinkin kun otetaan otetaan lukuun kaiken maailman herlokki solmuset, jotka eivät koskaan ole käyneet peninkulmaa lähempänä majataloa, mutta joista on ah, niin jännittävää spekuloida kuulopuheita ja kertoa lähtevänsä haastamaan sen ylläpitäjiä oikeuteen milloin mistäkin mielikuvituksellisesta syystä. Mutta viihteestähän tämä käy ja luulen ettei majatalon toiminnal
Miksi suhtaudut tähän noin vihamielisesti? Nimitteletkö aina ihmisiä hourupäiksi? Onko mielestäsi tarpeen hyökätä noin? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se täällä ainakin nuuskimassa. Selviää blogista. Ja varmaan kirjoittaakin. Hylkäsi vaan sen nimimerkkinsä.
No sitten on varmaan myös majis täällä kommentoimassa nyyminä!
Niin?
Miksi eivät saisi?
Kait heilläkin on oikeus mielipiteeseen? Ja tämä on anonyymi palsta.
Voi tuota vihan määrää! Surullista.
Kun yrittää auttaa ihmisiä, joilla on ongelmia korvien välissä, päätyy lopulta itse syytetyksi. Harhainen mieli saa aikaan ihmeellistä tajunnanvirtaa. Ne on silti vaan ajatuksia, ei totta. Näitä ihmisiä ei voi auttaa. Parempi pysyä loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun yrittää auttaa ihmisiä, joilla on ongelmia korvien välissä, päätyy lopulta itse syytetyksi. ... Näitä ihmisiä ei voi auttaa. Parempi pysyä loitolla.
No hiukan erikoinen bisnes-idea! Toivoton tehtävä, mutta investoidaan silti :)))
Ihmetten syvästi näin isoa koneistoa Majista kohtaan.
Kaikki kokevat joskus pettymyksiä mutta yleensä niistä päästään yli. Moni ei avaudu missään, vaikka olisi isokin moka. Loppujen lopuksi on jäänyt vähän avoimeksi, mikä siellä nyt oli niin kamalaa Su-san-nan mielestä.
Kohtuuton ryöpytys enivei.
No sitähän varten tämä p€rsepesu-lanka on, että sinäkin pääset ihmettelemään
Vierailija kirjoitti:
Ihmetten syvästi näin isoa koneistoa Majista kohtaan.
Kaikki kokevat joskus pettymyksiä mutta yleensä niistä päästään yli. Moni ei avaudu missään, vaikka olisi isokin moka. Loppujen lopuksi on jäänyt vähän avoimeksi, mikä siellä nyt oli niin kamalaa Su-san-nan mielestä.
Kohtuuton ryöpytys enivei.
Jotenkin tuntuu että kaikkea ei ole kerrottu. Jotain henkilökohtaista kaunaa täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän varten tämä p€rsepesu-lanka on, että sinäkin pääset ihmettelemään
Persuksen pesun kohteena on nimellä mainitut Majatalon isäntä ja emäntä. Ihmiset, jotka yrittävät auttaa elämämkoulussa kolhiintuneita.
Ja joku jaksaa kuukausi kaupalla valittaa jostain epämääräisetä huonosta kohtelusta. Sama levy vaan pyörii.
Mä oon jo pitkään tiennyt että "hulluja" ei passaa suututtaa. Voi olla pitkävihaisia
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo pitkään tiennyt että "hulluja" ei passaa suututtaa. Voi olla pitkävihaisia
Jahas täällä nyt sitten loataan koko majiksen asiakaskuntaa
Vierailija kirjoitti:
Hyi v mikä lanka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v mikä lanka
Ei tätä oo pakko seurata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas täällä nyt sitten loataan koko majiksen asiakaskuntaa
Mikä ero on sanoa "hulluksi " tai hourupääksi?
Ai niin. Susanna saa nimitellä hyeenoiksi, hulluksi (vai mitä niitä siellä blogissa oli ennen kuin sensuuri iski) ja hourupäiksi mutta sama ei toimi toisinpäin.
Aikas säälittävää.
Ni