Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyden majatalo

Vierailija
11.03.2024 |

Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa. 

Kommentit (519)

Vierailija
121/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni

Vierailija
122/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän meneekin jännäksi, jos noi alkaa puolin ja toisin avautua netissä.

Meen laittaa popparit mikroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä niin jännäksi että koko ketju katoaa. Niin kuin on jo käynytkin.

Vierailija
124/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä niin jännäksi että koko ketju katoaa. Niin kuin on jo käynytkin.

Sit joku pistää uuden pystyyn. Niin kuin on jo käynytkin.

Vierailija
125/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni valitettavasti myös tosi huono kokemus Ystävyyden Majatalosta. Yritin myös vielä jälkikäteen selvittää asiaa, mutta minulle ei koskaan heiltä vastattu. Antavat mielestäni somessa aivan eri kuvan toiminnastaan kuin mikä on todellisuus. Ikävä juttu, koska tuollaisia paikkoja Suomessa tarvittaisiin. Toivottavasti tällaisia, mutta terveempiä syntyisi lisää!

Onkohan yhtäkään palveluntarjoajaa, josta ei joku valittaisi?

Ei, varsinkin kun otetaan otetaan lukuun kaiken maailman herlokki solmuset, jotka eivät koskaan ole käyneet peninkulmaa lähempänä majataloa, mutta joista on ah, niin jännittävää spekuloida kuulopuheita ja kertoa lähtevänsä haastamaan sen ylläpitäjiä oikeuteen milloin mistäkin mielikuvituksellisesta syystä. Mutta viihteestähän tämä käy ja luulen ettei majatalon toiminnallekaan näistä hourupäistä kummoista vahinkoa synny. 😊

Vierailija
126/519 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Majatalolle on koitunut ISO vahinko. Mutta se ei ole niiden syytä, jotka täällä kommentoivat.

Vierailija
127/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se täällä ainakin nuuskimassa. Selviää blogista. Ja varmaan kirjoittaakin. Hylkäsi vaan sen nimimerkkinsä.

No sitten on varmaan myös majis täällä kommentoimassa nyyminä!

Vierailija
128/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni valitettavasti myös tosi huono kokemus Ystävyyden Majatalosta. Yritin myös vielä jälkikäteen selvittää asiaa, mutta minulle ei koskaan heiltä vastattu. Antavat mielestäni somessa aivan eri kuvan toiminnastaan kuin mikä on todellisuus. Ikävä juttu, koska tuollaisia paikkoja Suomessa tarvittaisiin. Toivottavasti tällaisia, mutta terveempiä syntyisi lisää!

Onkohan yhtäkään palveluntarjoajaa, josta ei joku valittaisi?

Ei, varsinkin kun otetaan otetaan lukuun kaiken maailman herlokki solmuset, jotka eivät koskaan ole käyneet peninkulmaa lähempänä majataloa, mutta joista on ah, niin jännittävää spekuloida kuulopuheita ja kertoa lähtevänsä haastamaan sen ylläpitäjiä oikeuteen milloin mistäkin mielikuvituksellisesta syystä. Mutta viihteestähän tämä käy ja luulen ettei majatalon toiminnal

Miksi suhtaudut tähän noin vihamielisesti? Nimitteletkö aina ihmisiä hourupäiksi? Onko mielestäsi tarpeen hyökätä noin? Miksi?

Vierailija
129/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se täällä ainakin nuuskimassa. Selviää blogista. Ja varmaan kirjoittaakin. Hylkäsi vaan sen nimimerkkinsä.

No sitten on varmaan myös majis täällä kommentoimassa nyyminä!

Niin?

Miksi eivät saisi?

Kait heilläkin on oikeus mielipiteeseen? Ja tämä on anonyymi palsta.

Voi tuota vihan määrää! Surullista. 

Vierailija
130/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää auttaa ihmisiä, joilla on ongelmia korvien välissä, päätyy lopulta itse syytetyksi. Harhainen mieli saa aikaan ihmeellistä tajunnanvirtaa. Ne on silti vaan ajatuksia, ei totta. Näitä ihmisiä ei voi auttaa. Parempi pysyä loitolla.

Vierailija
131/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yrittää auttaa ihmisiä, joilla on ongelmia korvien välissä, päätyy lopulta itse syytetyksi. ... Näitä ihmisiä ei voi auttaa. Parempi pysyä loitolla.

No hiukan erikoinen bisnes-idea! Toivoton tehtävä, mutta investoidaan silti :)))

Vierailija
132/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten syvästi näin isoa koneistoa Majista kohtaan. 

Kaikki kokevat joskus pettymyksiä mutta yleensä niistä päästään yli. Moni ei avaudu missään, vaikka olisi isokin moka. Loppujen lopuksi on jäänyt vähän avoimeksi, mikä siellä nyt oli niin kamalaa Su-san-nan mielestä. 

Kohtuuton ryöpytys enivei.

Vierailija
133/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän varten tämä p€rsepesu-lanka on, että sinäkin pääset ihmettelemään 

Vierailija
134/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetten syvästi näin isoa koneistoa Majista kohtaan. 

Kaikki kokevat joskus pettymyksiä mutta yleensä niistä päästään yli. Moni ei avaudu missään, vaikka olisi isokin moka. Loppujen lopuksi on jäänyt vähän avoimeksi, mikä siellä nyt oli niin kamalaa Su-san-nan mielestä. 

Kohtuuton ryöpytys enivei.

Jotenkin tuntuu että kaikkea ei ole kerrottu. Jotain henkilökohtaista kaunaa täytyy olla.

Vierailija
135/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän varten tämä p€rsepesu-lanka on, että sinäkin pääset ihmettelemään 

Persuksen pesun kohteena on nimellä mainitut Majatalon isäntä ja emäntä. Ihmiset, jotka yrittävät auttaa elämämkoulussa kolhiintuneita.

Ja joku jaksaa kuukausi kaupalla valittaa jostain epämääräisetä huonosta kohtelusta. Sama levy vaan pyörii.

Vierailija
136/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo pitkään tiennyt että "hulluja" ei passaa suututtaa. Voi olla pitkävihaisia

Vierailija
137/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo pitkään tiennyt että "hulluja" ei passaa suututtaa. Voi olla pitkävihaisia

Jahas täällä nyt sitten loataan koko majiksen asiakaskuntaa

Vierailija
138/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v mikä lanka

Vierailija
139/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v mikä lanka

Ei tätä oo pakko seurata

Vierailija
140/519 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas täällä nyt sitten loataan koko majiksen asiakaskuntaa

Mikä ero on sanoa "hulluksi " tai hourupääksi?

Ai niin. Susanna saa nimitellä hyeenoiksi, hulluksi (vai mitä niitä siellä blogissa oli ennen kuin sensuuri iski) ja hourupäiksi mutta sama ei toimi toisinpäin.

Aikas säälittävää.