Ystävyyden majatalo
Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa.
Kommentit (519)
Vähän ot ehkä mutta koskaan ei tiedä, kenet saa riesoikseen.
Pirjo tuli Tomin asiakkaaksi kampaamoon Siitä alkoi 7 vuoden piina (iltalehti.fi)
Tämä nainen jaksoi vainota 7 vuotta!
Kyllä minä ymmärrän mistä S:n jutuissa oli kyse, mutta en viitsi puuttua asiaan kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän mistä S:n jutuissa oli kyse, mutta en viitsi puuttua asiaan kovin paljoa.
Anna sitten olla.
Tuo oli taas ihan tyhjä informaatio pläjäys 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sitten olla.
Onko tämä sama henkilö, joka jatkuvasti kutsuu muita ihmisiä hulluiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sitten olla.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sitten olla.
Susanna on blogissaan nimitellyt vauvapalstalla kirjoittavia hulluiksi.
Myös hyeenoiksi ja shakaaleiksi.
No tämä on kaikki hienoa mainosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sitten olla.
Susanna on blogissaan nimitellyt vauvapalstalla kirjoittavia hulluiksi.
Myös hyeenoiksi ja shakaaleiksi.
Nii susanna. Joka toista sanoo on ite.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla sitäkin!
Jotkut ovat valmiita vaikka myymään sielunsa saadakseen klikkauksia blogiinsa?
Ensin se linkkaa bloginsa tänne
Sitten se haukkuu blogissaan vauvapalstalaiset
Sitten se ihmettelee miksei siitä tykätä täällä.
Mutta ei. Hulluksi en sano
Onko kovin vaikeaa ymmärtää, että tavallistakin ihmistä voi ärsyttää se että uhriudutaan ja mustamaalataan majista ja sitten toisella alustalla haukutaan niitä, joilta on kerjätty sympatiaa.
Tavataan vaikka Imatran torilla, niin voin todistaa etten majiksen väkeä. No ei vaiskaan. En halua nähdä vaivaa.
Olen joskus 80 luvulla törmännyt Danielin juttuihin. Pidän häntä wannabe fiksuna hörhöpappana.
Ei ole tarvetta puolustaa Danielia. Myönnän, että susannassa on jotain ärsyttävää mikä triggeröi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kovin vaikeaa ymmärtää, että tavallistakin ihmistä voi ärsyttää se että uhriudutaan ja mustamaalataan majista ja sitten toisella alustalla haukutaan niitä, joilta on kerjätty sympatiaa.
Tavataan vaikka Imatran torilla, niin voin todistaa etten majiksen väkeä. No ei vaiskaan. En halua nähdä vaivaa.
Olen joskus 80 luvulla törmännyt Danielin juttuihin. Pidän häntä wannabe fiksuna hörhöpappana.
Ei ole tarvetta puolustaa Danielia. Myönnän, että susannassa on jotain ärsyttävää mikä triggeröi.
Tuohan on ikääntynyt ja kirjassaan mainitsee ohimennen jotain nuoruudestaan. Jälkimauksi jäi että omat virheensä ja hutinsa tehnyt mutta toisaalta haluaa pitää myös tietyn hajuraon tiukkaan seurakuntameininkiin.
Jos on nuorena hörhöillyt niin sitähän enemmistö ihmisistä on tehnyt. Ei hän millään tavalla erotu, pääasia että on kehittynyt ihmisenä. Tuo kai hänenkin arvoistaan keskeisimpiä on.
En tunne persoonana mutta se uhriutumiskirja on ihan briljantti eikä siinä kosteta kenellekään. Johonkin toki on saattanut kolahtaa.
Mä kanssa lottoan, että joku lady on onnettomasti rakastunut Danskuun ja nyt sattuu, kun ei päässyt vaimoksi numero mikä lie, vaikka kuinka keikisteli saunarannassa.
Mutta hei! Ei miestä voi pakottaa rakastumaan!
Siis täysin asiasta ulkopuolisena ihmettelen, onko tämä joku suomalainen versio ashramista? Vähän kuin Moshilla tai ÄitiAmmalla?
Vierailija kirjoitti:
Siis täysin asiasta ulkopuolisena ihmettelen, onko tämä joku suomalainen versio ashramista? Vähän kuin Moshilla tai ÄitiAmmalla?
KVG
Vierailija kirjoitti:
^ mutta mitäs jos joku on antautunut villiin panoon ja haaveillut, että guru tekee hänestä ykköspanon?
Kyllä sellanen ketuttaa vuosia.
Kenestä nyt mahdat puhua, vaimosta?
Jahas