Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyden majatalo

Vierailija
11.03.2024 |

Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa. 

Kommentit (519)

Vierailija
1/519 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä majatalo asia?

Vierailija
2/519 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun katosi. Aivan täyttä ulostetta koko ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/519 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja tarpeellinen paikka. Turhaa tämä mustamaalaus.

Vierailija
5/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvira on toiminut epäjohdonmukaisesti, mutta Bristolin koulutuksen laatuongelmia tämä ei silti poista. Koulutuksen järjestäjä on antanut Valviralle väärää tietoa koulutussisällöistä, siitähän nämä ongelmat ovat alkunsa saaneet. Uskon, että koulutusta puolustavat opiskelijat eivät kestä ajatella menettäneensä lähemmäs 20 000 euroa, ja haluavat tästä syystä seistä John Pihlajan takana. Ongelmat kiistämällä heistä voisi "ehkä" vielä tulla laillistettuja psykoterapeutteja. Siksi kaikkia Valviralle koulutuksen puutteista raportoineita opiskelijoita syyllistetään ja syrjitään, vaikka hehän tässä ovat olleet niitä eettisiä, potilasturvallisuudesta huolehtivia, vastuullisia aikuisia.

En voi mitenkään uskoa, että koulutus voi olla laadukas, jos sinne pääsee opiskelemaan olematta terveydenhuollon ammattilainen (kuten Soile, häntähän ei löydy JulkiTerhikistä ollenkaan). Pääkouluttajakaan ei ole edes terveydenhuollon ammattihenkilö, psyoterapeuttiudesta puhumattakaan. Psykotepapeutin koulutukseen keskeisenä osana kuuluvaa omaa terapiaa ovat tässä koulutuksessa ohjanneet toiset opiskelijat, jotka saattavat siis olla vaikkapa insinöörejä tai agrologeja. Haastavia potilaistilanteita on myös käsketty reflektoimaan näiden insinöörien ja agrologien kesken, ilman alan ammattilaisen väliintuloa. Uskooko joku oikeasti, että näin valmistuu ammattitaitoisia psykoterapeutteja?

Näin asiakasnäkökulmasta haluaisin lausua ison kiitoksen niille Bristolin opiskelijoille, jotka Johnin neuvoja uhmaten uskalsivat nostaa kissan pöydälle ja viedä toistuvasti huolensa Valviraan. Mikään ei ole kamalampaa, kuin vaikeassa elämäntilanteessa joutua osaamattoman puoskarin käsiin. Olette toiminnallanne säästäneet monta pientä ihmismieltä. Kiitos! <3

Vierailija
6/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan takaisin Ystävyyden majataloon.

Otin vahvasti kantaa poistetussa ketjussa Su-san-nan puolesta Majista vastaan. Nyt on kuitenkin pakko kysyä Su-san-nalta, kykenetkö tähän?

Pätkä Danielin uusimmasta kirjoituksesta Facessa:

"Mutta miten aloittaa, jos kuitenkin haluaa sovintoa?

Kun joku haluaa selkeyttää suhdettaan minuun tai meihin, pyydän heitä vastaamaan ainakin yhteen näistä viidestä kysymyksestä:

1. Jos saisit meidät ymmärtämään jotain, mitä emme mielestäsi silloin ymmärtäneet, niin mitä me nyt vihdoin ymmärtäisimme?

2. Jos saisit tekemättömäksi jotain sellaista mitä silloin sanoimme tai teimme, niin mitä se olisi ja miten se olisi vaikuttanut toipumiseesi?

3. Jos saisit tehdyksi tai sanotuksi jotain sellaista, mitä emme silloin tehneet tai sanoneet, niin mitä se olisi ollut ja miten se olisi vaikuttanut toipumiseesi?

4. Jos saisit meiltä nyt jotain, mitä et silloin saanut, niin mitä se olisi ja mikä merkitys sillä olisi sinulle?

5. Jos saisit meiltä ihan vilpittömän anteeksipyynnön mistä tahansa, niin mitä silloin toivoisit meidän pyytävän anteeksi?"

Jostain syystä linkkaaminen ei nyt toimi. Mutta koko teksti löytyy Ystävyyden Majatalon FB-sivulta.

Vierailija
7/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin vahvasti kantaa poistetussa ketjussa Su-san-nan puolesta Majista vastaan. Nyt on kuitenkin pakko kysyä Su-san-nalta, kykenetkö tähän?

Pätkä Danielin uusimmasta kirjoituksesta Facessa:

"Mutta miten aloittaa, jos kuitenkin haluaa sovintoa?

Kun joku haluaa selkeyttää suhdettaan minuun tai meihin, pyydän heitä vastaamaan ainakin yhteen näistä viidestä kysymyksestä:

1. Jos saisit meidät ymmärtämään jotain, mitä emme mielestäsi silloin ymmärtäneet, niin mitä me nyt vihdoin ymmärtäisimme?

2. Jos saisit tekemättömäksi jotain sellaista mitä silloin sanoimme tai teimme, niin mitä se olisi ja miten se olisi vaikuttanut toipumiseesi?

3. Jos saisit tehdyksi tai sanotuksi jotain sellaista, mitä emme silloin tehneet tai sanoneet, niin mitä se olisi ollut ja miten se olisi vaikuttanut toipumiseesi?

4. Jos saisit mei

Kyllähän tuo ^ teksti kypsemmältä vaikuttaa kuin Susannan avautumiset. Sorry vaan.

Uskon, että Majatalossa on paljon pielessä ja guruilua. Mutta tämä blogiaan mainostanut Susanna syytti ilman todisteita ja sitten kun muut alkoivat kommentoida, syytti kommentoijia öyhöttäjiksi. Vaikka itse toimi aika epäeettisesti.

Vierailija
8/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tuli huono olo kyseisestä ketjusta ihan vain siitä tavasta ja tyylistä miten kyseisiä ihmisiä mustamaalattiin. Tuli heti olo että tuossa ei ole kypsä aikuinen asialla. Sen verran mauttomaksi meni, ehkä jopa vielä tahallisen/tahattoman parodiseksi.

Itse olen nuoruudessa yhdessä vähän samantyylisessä yhteisössä asunut vuoden ja sen voin sanoa että kaikenlaisia jännitteitä voi syntyä. Tuossa ei ole mitään kummallista. Sitten vielä omat mausteensa jos ihmiset ovat pahasti rikkinäisiä. Vaikea uskoa että tuolla olisi ollut jotakin täysin älyvapaata puoskarointia sen mitä Nylundin persoonaa kiroituksistaan ja kanavastaan voi päätellä. Reiluinta olisi myös selvitellä pettymykset muilla keinoin kuin panettelemalla nimettömänä alatyylisesti ja vihjailevan törkeästi. 

Vierailija
9/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tää susanna hautoi kokemaansa neljä vuotta lähtönsä jälkeen. Ja sitten suolsi eetteriin syytöksiä vailla todisteita.

Miksi? 

Vierailija
10/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
11/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna vastaa, että kykenen. Otin Danieliin ihan itse yhteyttä pari viikkoa sitten ja olen käynyt hänen kanssaan siitä saakka päivittäin kirjeenvaihtoa. Tästä hyvin sujuneesta sovinnonteostamme Daniel saikin ajatuksen esittää Majikseen pettyneille tuon kutsun, jota nyt siteeraat.

Tein helvetillisen virheen kirjoittaessani tänne Vauvaan alunperinkin. Siitä koitui pahaa oloa sinne ja tänne. Toivon, että tämän virheeni seuraukset eivät ole kenellekään katastrofaaliset.

Toivoisin myös, että se, joka kopsasi kirjoitukseni täältä sille toiselle keskustelupalstalle, poistaisi ne sieltä. Niissä on paljon liian värikkäitä ja yliampu

Kerro rehellisesti, yrititkö vain saada blogillesi seuraajia?

Kumpi otti ekana yhteyttä, sinä vai Daniel?

Ison saavin kakkaa kaadoit majikseen. 

Luulit hallitsevasi tilanteen, vaan pieleen meni. 

Vierailija
12/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna vastaa, että kykenen. Otin Danieliin ihan itse yhteyttä pari viikkoa sitten ja olen käynyt hänen kanssaan siitä saakka päivittäin kirjeenvaihtoa. Tästä hyvin sujuneesta sovinnonteostamme Daniel saikin ajatuksen esittää Majikseen pettyneille tuon kutsun, jota nyt siteeraat.

Tein helvetillisen virheen kirjoittaessani tänne Vauvaan alunperinkin. Siitä koitui pahaa oloa sinne ja tänne. Toivon, että tämän virheeni seuraukset eivät ole kenellekään katastrofaaliset.

Toivoisin myös, että se, joka kopsasi kirjoitukseni täältä sille toiselle keskustelupalstalle, poistaisi ne sieltä. Niissä on paljon liian värikkäitä ja yliampu

Rekisteröidy itse M ur hainfoon ja kerro siellä totuus. 

Vierailija
13/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valehtelit? Et pysty seisomaan sanojesi takana. 

Kerro nyt hyvä ihminen, miksi aloit neljän (4!!) vuoden jälkeen purkaa tänne pahaa oloasi ja nyt oletkin taas hyvää pataa Danielin kanssa. Vai Soilelleko halusit kostaa jotain?

14/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halunnut seuraajia blogiini.

Minä otin yhteyttä Danieliin, kuten äsken juuri sanoin.

Kakkaa tulin kaataneeksi, mutta yhtäkään valhetta en ole mihinkään kirjoittanut.

En luullut hallitsevani yhtään mitään, koska en ajatellut niin pitkälle.

Vierailija
15/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadut Vauvalle kirjoittamista ja minfoon kopiointia mutta et kadu omaa blogiasi?

Tulikin sellainen tunne, että olet feikki.

Vierailija
16/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Kakkaa tulin kaataneeksi, mutta yhtäkään valhetta en ole mihinkään kirjoittanut.

Sitten sä olet aika sekaisin.

Voisikohan Soilen terapiasta olla sulle hyötyä?

Vierailija
17/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-san-na kirjoitti:

Kuitenkin mainostit täällä blogiasi. 

Olet lisännyt sinne kuvia mm Danielista. Ja Soilen kuva löytyy majatalon sivuilta.

Oikeudenmukaisuuden nimissä tuuttaa omakin naamasi näkyviin. 

Vierailija
18/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Susannaa parjataan? Ja miksi Susanna katuu kirjoittamisiaan?

Sehän on vain hyvä, jos Vauvan kirjoittelut johtavat Majatalon isännän parempaan itsereflektioon. Sellaista hän varmasti itsekin toivoo ajattelevana ihmisenä. Kaikilla meillä on kasvunpaikkansa. 

Vierailija
19/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan selittelyjä kun lukee, musta tulee Daniel fani

Vierailija
20/519 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä suskilla on asioiden pahentamisen armolahja 😅