Ystävyyden majatalo
Koko ketju katosi. Miksiköhän? Ei siinä lukenut minusta mitään, mitä olisi pitänyt poistaa.
Kommentit (529)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni suosikkijärjestelmä on ainakin pehmentynyt.
Kai kun siellä ei enää asu ketään. Ei ole ketään ketä suosia.
Vierailija kirjoitti:
Onko minfossa oma ketju?
Juu, mutta ei siellä mitään rikosta ole tapahtunut. Ketjussa jaaritellaan tyhjänpäiväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni kulttimesta?
En sanoisi, koska varsinaista opetusta tai oppisuuntausta tai rituaaleja ei ole. Tosin en ole osallistunut näihin nykyisiin keskustelutapahtumiin ja kahdenkeskisiin terapiasessioihin, joten voihan meininki olla muuttunut. Silloin kun itse majatalossa olin niin ennemminkin kyseessä oli majatalotoiminnan pyörittäminen, missä isäntäväki oli esille muutenkin melko vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minfossa oma ketju?
Juu, mutta ei siellä mitään rikosta ole tapahtunut. Ketjussa jaaritellaan tyhjänpäiväisiä.
On tapahtunut useitakin, joita olen myös itse todistanut ja kuullut entisiltä asukkailta huhuja. Tätä yritettiin ketjussa aiemminkin mitätöidä ja alettiinpa heittelemään kunnianloukkaussyyte-uhkauksiakin, mutta näin se nyt vaan on. Tuskin sitä itse isäntäkään kieltää, että tontillaan on rikoksia tapahtunut.
Oletko kuullut huhuja rikoksista? Meinaakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsisikö joku avata tätä ongelmaa alusta, että kaikki kommentoijat pysyvät kartalla? Kiitos!
Kyse on kuitenkin erittäin vakavista terveydenhuollon lainsäädäntöihin liittyvistä puutteista ja suoranaisesta harhaanjohtamisesta.
Ei viitsisi. Koita pysyä kartalla tai avaa itse.
Ei kun kerro, minäkin haluan tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minfossa oma ketju?
Niin siis missä
Majatalossa on ollut paljon asukkaita, jotka ovat pahoittaneet siellä mielensä ja osa joutunut rikostenkin uhreiksi tai sellaisia todistamaan. Näiden käsittelyn sijaan siellä kuitenkin keskitytään jonkinlaiseen terapointiin, Danielin 3. vaimon johdolla. Asukaslukumäärä pudonnut radikaalisti viime vuosien aikana ainakin nettisivujen mukaan ja vaikea saada talkoolaisia. En ihmettele sen perusteella millainen henki paikalle on rakentunut