Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
11.03.2024 |

Käyn töissä, saan palkkaa noin 3500e/kk, olen ihan ok näköinen ja luonne minulla on täyttä timanttia. En pääse edes treffeille ja naiset ei huomioi minua oikein millään tapaa. 

Missä on vika?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta naisen saa, tulee ensin tietää se mitä ne haluavat ja miten toimivat. Redditin r/thredpill-keskustelualueen läpi luettuani sain aikanaan erinomaisia vinkkejä naisen saantiin.

Vierailija
62/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ole filtterit liian tiukalla seuran suhteen?

Hyvin outoa jos mies ei näytä katolisen kirkon pirupatsaalta. Joka kylästäkin löytyy rohkea yh-sinkkunainen tai rohkea eronnut viiskymppinen lady joka lähtee kunhan vaan joku mies kysyy mukaan. 

Perustaviksen näköisen mies noin hyvä palkkaisella työllä herättää kyllä sinkkunaisten kiinnostuksen. 

Saa olla kyllä sadisti itseänsä kohtaan jos haluaa yh-äidin kumppaniksi.

Tunne on varmasti molemminpuolinen. Moni yksinhuoltaja ei todellakaan halua enää miestä riesoikseen ja lastenkin turvallisuuden vuoksi kannattaa harkita tarkkaan ottaako kotiin jonkun ukon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta naisen saa, tulee ensin tietää se mitä ne haluavat ja miten toimivat. Redditin r/thredpill-keskustelualueen läpi luettuani sain aikanaan erinomaisia vinkkejä naisen saantiin.

Ja juuri tässä onkin se syy miksi ette löydä kumppania. Naisiin suhtaudutaan kuin johonkin eksoottiseen eläinlajiin jonka lajityypillisen käyttäytymisen oppimalla niitä voi kouluttaa mieleisikseen. Tai oikeastaan nämä incelredpillmiesasiapojat suhtautuvat naisiin kuin robotteihin joiden käyttöohjetta yrittävät opetella. Ja tämä on vielä heidän mielestään tiedettä ja jotkut henrylaasaset suuria tiedemiehiä. Pick up-artisteiksi itseään kutsuvat treffiraiskaajat ovat näiden sankareita joille kantavat rahansa oppiakseen "iskemään" (manipuloimaan ja raiskaamaan) naisia.

Niin kuvottavaa porukkaa joka ei pidä naisia edes ihmisinä, ei ole ihme että teidät kierretään kaukaa.

Vierailija
64/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun."

Tämä!!!!! Tärkeää!

Minkähän takia ihminen on niin vieraantunut luonnosta - lue tyhmistynyt- ettei ollenkaan ajtelel tuota asiaa?

Eläin naaras valitsee parhaan parittelukumppanin, mahdollisimman vahvan ja voimakkaan ja terveen, taatakseen mahdollisimman teveitä ja vahvoja ja voimakkaita jälkeläisiä.

Miksi ihminen voi valita ihan täysin päin seiniä? Ei ajatellä nenäänsä pitemmälle, mennään hetken mielijohteen ja typerän hullaantumisen jota nimitetään "rakastumiseksi" perässä ja valitettavan usein sitten joudutaan katumaan?

Jos noissakin hommissa ohjaisi järki olisi maailma ihan toisenlainen paikka elää.

Vierailija
65/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisia kiinnostaa vain top1% miehistä eli joko pitkät ulkomaalaisen näköiset mallimiehet tai rikkaimmat statusmiehet.

Totta kai!

Nykyajan naiset elää hyvää elämää ilman miestä, joten jos sellaisen johonkin tarvitsee niin totta kai sitten valitsee sen valioyksilön.

Jos haluaa oikein parisuhteen, on oltava hyvin hyvin tarkka ja katsottava ja mietittävä erittäin tarkkaan ennenkuin ketään valitsee.  Kaikki se erotouhu yms. on niin väsyttävää ja turhauttavaa että ei siihen helposti ryhdy. Siksi se toinen puolikas on katsottava hyvin tarkan suurennuslasin läpi.

Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun

Ei pahalla, mutta kuulostaa välineelliseltä ja kyyniseltä maailmankuvalta. Joltakin vastenmieliseltä dystopialta.

Haluaisin edelleen uskoa, että parisuhteita muodostettaisiin ensisijaisesti siksi, että kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa, sitoutuu ja alkaa elää yhdessä. 

Tuo geenien etsiminen lapselle kuulostaa siltä, että olisit varmasti viihtynyt 3. valtakunnan Lebe ns born -ohjelmassa, jossa sinun lapsellesi olisi taattu pitkän, terveen ja vaalean S S-miehen geenit.

67/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset elää hyvää elämää ilman miestä, joten jos sellaisen johonkin tarvitsee niin totta kai sitten valitsee sen valioyksilön.

Jos haluaa oikein parisuhteen, on oltava hyvin hyvin tarkka ja katsottava ja mietittävä erittäin tarkkaan ennenkuin ketään valitsee.  Kaikki se erotouhu yms. on niin väsyttävää ja turhauttavaa että ei siihen helposti ryhdy. Siksi se toinen puolikas on katsottava hyvin tarkan suurennuslasin läpi.

Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun

Hyvä analyysi 

Vierailija
68/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun."

Tämä!!!!! Tärkeää!

Minkähän takia ihminen on niin vieraantunut luonnosta - lue tyhmistynyt- ettei ollenkaan ajtelel tuota asiaa?

Eläin naaras valitsee parhaan parittelukumppanin, mahdollisimman vahvan ja voimakkaan ja terveen, taatakseen mahdollisimman teveitä ja vahvoja ja voimakkaita jälkeläisiä.

Miksi ihminen voi valita ihan täysin päin seiniä? Ei ajatellä nenäänsä pitemmälle, mennään hetken mielijohteen ja typerän hullaantumisen jota nimitetään "rakastumiseksi" perässä ja valitettavan usein sitten joudutaan katumaan?

Jos noissakin hommissa ohjaisi järki olisi maailma ihan toisenlainen paikka elää.

Ikävä kyllä yksittäisten ihmisten kohdalla joitakin etuja voisi syntyä siitä, että vain osa miehistä valikoituisi isäksi, mutta populaatiotasolla tällainen valinta olisi aika kohtalokasta. Se johtaisi sukupolvien myötä samoihin ilmiöihin kuin rotukoirien jalostuksessa. Populaatiotasolla hyödymme edelleen siitä, että isiksi päätyy mahdollisimman laaja kirjo miehiä. 

69/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vietin 5v tinderissä ja pääsin 3 treffeille jossa sain maksaa eväät eikä naisista kuulunut sen jälkeen, näpyttivät tinderiä treffeilläkin. 

Oho, tosi vähän treffejä! Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle

70/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin naaras valitsee parhaan parittelukumppanin, mahdollisimman vahvan ja voimakkaan ja terveen, taatakseen mahdollisimman teveitä ja vahvoja ja voimakkaita jälkeläisiä. Miksi ihminen voi valita ihan täysin päin seiniä? Ei ajatellä nenäänsä pitemmälle, mennään hetken mielijohteen ja typerän hullaantumisen jota nimitetään "rakastumiseksi" perässä ja valitettavan usein sitten joudutaan katumaan?

Mutta jos naisella on kova vauvakuume eikä hän kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle, niin silloin on joko luovuttava vauvahaaveesta tai otettava se mies, kenelle kelpaa.

Vierailija
71/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vietin 5v tinderissä ja pääsin 3 treffeille jossa sain maksaa eväät eikä naisista kuulunut sen jälkeen, näpyttivät tinderiä treffeilläkin. 

Oho, tosi vähän treffejä! Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle

Naiset pääsee 100 kertaa helpommin treffeille kuin miehet. Syy tähän on se että naiset tykkää vain niistä kaikkein tasokkaimmista miehistä.

Vierailija
72/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pääsee 100 kertaa helpommin treffeille kuin miehet. Syy tähän on se että naiset tykkää vain niistä kaikkein tasokkaimmista miehistä.

Nyt olemme jännän äärellä. Kuinka se, että tykkää vain kaikkein tasokkaimmista, _helpottaa_ treffeille pääsyä? Eikös helpommin pääse sellainen joka kelpuuttaa kaikenlaista, eiväthän ne tasokkaimmat miehet nyt kaikkien naisten kanssa treffeillä edes ehtisi käydä joten väistämättä suurin osa naisista jää silloin ilman, eikö totta?

Mutta tämä on tätä miesasialogiikkaa. Samaa joka saa kirjoittamaan palstalle sellaisiakin "totuuksia", että naiset kelpuuttavat vain Tom of Finland -leuoilla varustettuja avaruuskalsarikirurgilentäjiä, jotka käyvät "panemassa kaikki naiset" (miten niillä riittää edes aikaa).

Vierailija
73/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista en ole kenenkään tuntemani ihmisen koskaan kuullut löytäneen parisuhdetta, baarista kylläkin. Silti niistä aina jankataan. 

Vierailija
74/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokkauskurssille ja urheiluseuran faniyhdistykseen.

Vierailija
75/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksista en ole kenenkään tuntemani ihmisen koskaan kuullut löytäneen parisuhdetta, baarista kylläkin. Silti niistä aina jankataan. 

Harrastukset vaikuttaa tosi epätodennäköiseltä keinolta.

Otetaan esimerkiksi vaikka työväenopiston liikuntakurssi.

Menet sinne ja siellä on 20 ihmistä, kukaan heistä ei ole sun tyyppiä ja vaikka olisikin niin uskaltaisitko tehdä suoran aloitteen?

Itse pidän realistisimpana keinona edelleen deittisovelluksia vaikka haastavia ovat nekin. Näet hetkessä satoja ihmistä ja tiedät heistä heti enemmän kuin harrastuksissa.

Vierailija
76/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo!

77/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene kaikilla naisillakaan hyvin. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6: lle. Vain kahta miestä tapailin 2-3 kuukauden ajan satunnaisesti.

Vierailija
78/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap kerro tässä ketjussa, miksi puolisoa ei löydy. Oma seura paras, ei kavereita, ei sosiaalisia harrastuksia. Vapaaehtoistyöhönkään ei aika riitä, kun pitää möllöttää kotona.

Vierailija
79/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatiinhan se lyttäys aikaiseksi, vaikka menikin monta sivua. Voitte olla ylpeitä itsestänne.

Vierailija
80/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!!! Tärkeää!

Logiikkasi on ontuu pahasti. Järjellä ajatteleva ei hanki lapsia lainkaan. Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä etsii KUMPPANIA itselleen, ei siitostammaa/oria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi