Miksi en kelpaa naisille?
Käyn töissä, saan palkkaa noin 3500e/kk, olen ihan ok näköinen ja luonne minulla on täyttä timanttia. En pääse edes treffeille ja naiset ei huomioi minua oikein millään tapaa.
Missä on vika?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vietin 5v tinderissä ja pääsin 3 treffeille jossa sain maksaa eväät eikä naisista kuulunut sen jälkeen, näpyttivät tinderiä treffeilläkin.
Oho, tosi vähän treffejä! Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle
Naiset pääsee 100 kertaa helpommin treffeille kuin miehet. Syy tähän on se että naiset tykkää vain niistä kaikkein tasokkaimmista miehistä.
Eihän tuossa sanomassasi ole mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä. Opiskele, näe maailmaa, että juttusi alkavat kiinnostaa ketään.
Mun kokemuksen mukaan nämä on tärkeämpiä kuin se täällä paljon puhuttu pituus. Itse olen varmaan 180-senttisenä riittävän pitkä, mutta en minä silti kiinnosta naisia deittipalveluissa, koska olen "tylsä". Kyllä mä olen deiteille päässyt, mutta siellä tosiaan se tylsyys paljastuu ja naisen kiinnostus loppuu. Enkä mä voi oikein itseäni meneväksi ekstrovertiksi muuttaa, kun olen tällainen introvertti kotona viihtyvä nörtti. Luulisi, että kaltaisiani naisiakin olisi, mutta ilmeisesti ne ei ole siellä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naisia kiinnostaa vain top1% miehistä eli joko pitkät ulkomaalaisen näköiset mallimiehet tai rikkaimmat statusmiehet.
Tässä se vika: vali vali uli uli, vain top miehet kelpaa, statusmiehet kelpaa uli uli #naisvihaaja
Tämä.
En mäkään kelpaa. Olen komea mutta kuulema kiltti ja se ei naisia kiinnosta. Naiset tykkää oikeista uroksista vissiin. Ei tällainen sirosorminen ja nätti kirjanpito töissä oleva kiinnosta. Naiset kai haluaa sellaisen alkukantaisen nuijamiehen.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kelpaa. Olen komea mutta kuulema kiltti ja se ei naisia kiinnosta. Naiset tykkää oikeista uroksista vissiin. Ei tällainen sirosorminen ja nätti kirjanpito töissä oleva kiinnosta. Naiset kai haluaa sellaisen alkukantaisen nuijamiehen.
Pukeudu Therianiksi ja katso onnistuuko
Vierailija kirjoitti:
Oi, juuri minun ihannetyyppiä. Mä olen tykännyt aina siroista ja näteistä ja poikamaisista miehistä. Mutta joo, paljon on niitä joiden tyyppi on tyyliä Jason Momoa, luolamiehestä menisi kun päällä olisi vain lannevaate.
Kelpaat kyllä. Olet vain tavannut naisia jotka ovat siittämistä vailla. Siittämisen jälkeen kelpaat kumppaniksi oikein hyvinkin.
Aloittaja, voisitko vielä kertoa, miksi haluaisit että kelpaisit naisille? Tai, kuten arvelen, edes yhdelle naiselle?
Mihin sinä elämässäsi naista tarvitsisit? Tai vastaavasti, mitä ajattelet, että voisit jollekin naiselle antaa?
Jos olet nössö, miehisty, käy salilla, kuntoile, käy suihkussa ja vaihda vaatteet, ole mies äläkä hiiri. Opettele pokaamaan eli iskemään naisia joka paikassa missä heitä tapaat, opettele puhumaan ja olemaan herrasmies. Älä ole introvertti, opettele olemaan extrovertti, käy ulkona vaikka vaan kävelemässä tai mihin vaan missä voit tavata naisia vaikka sinne salille. Itse tein näin ja johan alkoi naisia löytymään, ei ole aina helppoa mutta lopussa se kiitos seisoo, vaikka aina ei sekään seiso vaikka kuinka sanoisi kiitos.
Nämä joitten ensisijainen mielenkiinnon kohde olisi saada se nainen, eivät todellakaan kelpaa.
Ne miehet kiinnostavat, joita kiinnostaa muutkin asiat. Elämään avoimesti ja uteliaasti suhtautuvat miehet.
Samanmieliset tulee hyvin juttuun keskenään, mistä olet kiinnostunut? Etsi kumppani, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä. Helppo olla sitten. Aina voit oppia myös uusia asioita elämässä. Nainen yleensä kiinnostuu sportti tai joku talentti, mikä sulla on? Musiikki, tanssi etc. Ei tarvi monitaituri olla, mutta joku yhteinen mikä yhdistää. Ihan mielenkiintoista myös oppia uusia taitoja samalla. Et pääse helpolla naisen kaa, vaatii siis töitä.
Siis paljon helpommalla pääset, jos pystyt yksin olemaan. Yleensä suhde vaatii ja vie, vie ja vie. Aikaa, energiaa, voimavaroja. Joskus voi löytyä ihan toimiva suhde, missä molemmat hyötyy toisistaan tasapuolisesti, auttaa ja tukee. Rakkautta siis, mutta aika harvinaista täällä. Ei kannata k
Liikaa odottaa, ettei pety sitten. Kehitä niitä taitoja, joku urallasi etenet, joku liikuntalaji, luontoo, musiikkia tuotat, opiskelet ja kehität sivistystaitoja.
Jos oon pihalla että et kykene ratkomaan omia ongelmiasi ja ymmärtämään että kuinka nainen vietellään, sanoisin että jätä huoli isoille pojille jotka hoitaa homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En minä oikein missään muualla tapaa naisia tai muita ihmisiä kuin työpaikalla ja kaupassa. Olen introvertti joten tykkään olla yksin.
Ap
Joo. Mulla on tavallaan sama juttu. Haluaisin enemmän ystäviä, mutta en halua käydä missään tai tehdä mitään missä tapaa muita ihmisiä. En tykkää myöskään jutella tuntemattomille. Muuten olen ihan mahtava tyyppi ja minussa on paljon potentiaalia ystävänä. Kuitenkaan ei ole jonoa oven takana, vaikka käyn tämän tästä ovisilmästä katsomassa. Miksi nykyajan ihmiset on näin kylmiä ja itseriittoisia ettei ystävä kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
En halua mukaan koska en koe että minulla on yhteistä luonnonsuojelijoiden kanssa ja kivempi kävellä yksin metsässä kuin olla muiden kytättävänä.
Ap
Näin lyhyen tutustumisen aikana olet aika kusipään oloinen kaveri ja siten myös valehtelija. Kävele siis yksin.
Vierailija kirjoitti:
En minä oikein missään muualla tapaa naisia tai muita ihmisiä kuin työpaikalla ja kaupassa. Olen introvertti joten tykkään olla yksin.
Ap
No jos kerran tykkäät olla yksin, niin miksi ihmeessä sitten sen naisen haluaisit? Ei se ole mikään sohva, vaan ihminen, joka häiritsee yksinolemistasi!
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naisia kiinnostaa vain top1% miehistä eli joko pitkät ulkomaalaisen näköiset mallimiehet tai rikkaimmat statusmiehet.
Tämäpä se.
Mun kokemuksen mukaan nämä on tärkeämpiä kuin se täällä paljon puhuttu pituus. Itse olen varmaan 180-senttisenä riittävän pitkä, mutta en minä silti kiinnosta naisia deittipalveluissa, koska olen "tylsä". Kyllä mä olen deiteille päässyt, mutta siellä tosiaan se tylsyys paljastuu ja naisen kiinnostus loppuu. Enkä mä voi oikein itseäni meneväksi ekstrovertiksi muuttaa, kun olen tällainen introvertti kotona viihtyvä nörtti. Luulisi, että kaltaisiani naisiakin olisi, mutta ilmeisesti ne ei ole siellä Tinderissä.
Jollen olisi varattu, olisin sinusta kiinnostunut. Olen itsekin kotona viihtyvä nörtti enkä suoraan sanottuna edes pidä ekstroverteistä.
Montako ketjua tähän kyselyyn tarvitaan?
Ala seurustelemaan trasnaisten kanssa! Seksiä tulee ovista ja ikkunoista!
M28