Miksi en kelpaa naisille?
Käyn töissä, saan palkkaa noin 3500e/kk, olen ihan ok näköinen ja luonne minulla on täyttä timanttia. En pääse edes treffeille ja naiset ei huomioi minua oikein millään tapaa.
Missä on vika?
Kommentit (123)
Jos ei ole komea eikä jännämies niin ei nainen voi kiinnostua.
"luonne täyttä timanttia". Piiiiip piiiiip piiip, jännämiestutkani huutaa. Myönnä jännyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä "tosielämässä" olisi luontevinta löytää kumppani, eli esim. kaverin kaveri, työkaveri, keikalta/harrastuksista/baarista löydetty ihminen jne. Mutta jos oikeasti et käy missään etkä halua poistua mukavuusalueeltasi ns. tosielämään, niin sitten sun tarvitsee todella panostaa siihen deittiprofiiliin erottuaksesi muista miehistä. Ota ammattivalokuvaajalla kuvat. Pyydä luotettavaa naistuttavaa, esim. siskoa tai ystävää, laatimaan sun kanssa profiiliteksti "naisen näkökulmasta". Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua :)
Ei minulla ole oikein kavereita, työkaverien kanssa olen tekemissä vain töissä.
Harrastan luonnossa liikkumista,penkkiurheilua ja kokkailua.
Ap
Jos tykkää liikkua luonnossa niin onhan noita luonnonsuojelujärjest
Miks et halua mukaan? Just katsoin telkkarista taimen purojen kunnostusta vapaaehtoisvoimin ja aika moisia kaunottaria oli siellä kantamassa kiviä puroon.
En halua mukaan koska en koe että minulla on yhteistä luonnonsuojelijoiden kanssa ja kivempi kävellä yksin metsässä kuin olla muiden kytättävänä.
Ap
Mulla ainakin selvisi jo tästä, että luonne on sekundaa. Kun ulkoinen on sitä samaa, niin ketään ei kiinnosta.
Joustamaton, sisäänpäin kääntynyt luonne saa jatkossakin olla se sisäänpäin kääntynyt ja yksinäinen. Ellei osaa pitää edes kavereita, niitä sosiaalisia taitoja ei ole.
Ettei vaan ole filtterit liian tiukalla seuran suhteen?
Hyvin outoa jos mies ei näytä katolisen kirkon pirupatsaalta. Joka kylästäkin löytyy rohkea yh-sinkkunainen tai rohkea eronnut viiskymppinen lady joka lähtee kunhan vaan joku mies kysyy mukaan.
Perustaviksen näköisen mies noin hyvä palkkaisella työllä herättää kyllä sinkkunaisten kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin outoa jos mies ei näytä katolisen kirkon pirupatsaalta. Joka kylästäkin löytyy rohkea yh-sinkkunainen tai rohkea eronnut viiskymppinen lady joka lähtee kunhan vaan joku mies kysyy mukaan.
Perustaviksen näköisen mies noin hyvä palkkaisella työllä herättää kyllä sinkkunaisten kiinnostuksen.
Ei minulla ole hyvä palkka. Asuminen ja auto vie tuosta palkasta ihan liikaa. Vähän saan kyllä säästöön kun en tuhlaa rahojani turhuuksiin.
Ap
Mene oikeeseen elämään äläkä netistä niitä etsi. Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen, pitsinnypläyskerhoon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä sä olet?
172cm kuinka niin?
Lyhyet ei pärjää deittimarkkinoilla.
Keski-ikäistyvät naiset ovat usein tyyliin jotain 160cm pitkiä. Tosin monet naiset vaatii 180-190cm miestä vaikka ovat itse lyhyviä koska biologia. Nuoremmissa naisissa pituus pomppaa 170cm ei ole harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla kyllä sadisti itseänsä kohtaan jos haluaa yh-äidin kumppaniksi.
Mihin sinä sitä naista tarvitset? Olet introvertti, viihdyt yksin, mikään harrastus ei kiinnosta. Möllöttele ihan rauhassa keskenäsi sitten.
Voi helvetti, kehitysvammainen röllihän tämäkin oli. Että meninkin halpaan.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö naisia? Mistä?
Tinderistä ja badoosta.
Ap
Mene paritanssikurssille (vaikka se ei olisi sun juttu. Joskus pitää mennä epämukavuusalueelle).Siellä on n 3/4 naisia.
Tai mene sellaisen laulajan keikalle, mistä miehet ei tykkää.
Onko tosiaan naisia noin paljon miehiä enemmän?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä sitä naista tarvitset? Olet introvertti, viihdyt yksin, mikään harrastus ei kiinnosta. Möllöttele ihan rauhassa keskenäsi sitten.
Ois kiva jakaa elämää ja arkea. Ehkä lapsia ois kans kiva tehdä. Ikää minulla jo yli 30 vuotta enkä ole koskaan seurustellut.
Ap
Jo näin lyhyessä ajassa on käynyt ilmi, että sä olet tylsä, joustamaton, kaavoihisi kangistunut ja omituinen hiippari. Et sä noilla spekseillä mitään naista tule koskaan löytämään, ja mitä sä sillä naisella edes tekisit, kun pidät omaa seuraasi itsellesi ainoana hyvänä?
Vierailija kirjoitti:
Mene salille hankkimaan parempi ulkonäkö,opiskele lisää jotta saat parempaa palkkaa ja bonuksena tee rikos jotta olet kiinnosta naisille.
Siellä salilla on sali-seppoja jotka on salittaneet 20-30 vuotta täydellä teholla. Lyhyessä ajassa ei saa noob-mies kuin kamalla nopeita tuloksia. Siis sellaisia että naiset todella alkaa noteerata. Ja ne salittavat naiset on niiden body-markkujen perään, ei tuoreen kesportin kanta-asiakkaan.
Jos pitää luonnosta, vaellus on hyvä ja jännempi harrastus. Kuva kunnon tunturilta on varmasti treffi-ilmossa parempi kuin absin kahviossa iltalehteä lukemassa.
Tämmöistä tämä nyt vaan on länsimaissa nykyaikana. Älä vihaa pelaajia, vihaa peliä.
Jos et edes niiltä Vantaan (tai muun vastaavan lähiöalueen) monilapsisilta yhäreiltä saa tykkäyksiä, julma fakta on että ulkonäkösi ei ole riittävä.
Ois se kivaa jos tavismiehenä voisi saada kauniin naisen mutta karu totuus on se että tavismiehet joutuu tyytymään ei niin kauniisin naisiin. Kauniit naiset kelpuuttaa kumppaniksi vain sen miesmallilentäjälääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Mene oikeeseen elämään äläkä netistä niitä etsi. Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen, pitsinnypläyskerhoon ?
Onko tämä keino toiminut usein?
En halua tuollaiseen toimintaan mukaan.
Ap