Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
11.03.2024 |

Käyn töissä, saan palkkaa noin 3500e/kk, olen ihan ok näköinen ja luonne minulla on täyttä timanttia. En pääse edes treffeille ja naiset ei huomioi minua oikein millään tapaa. 

Missä on vika?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene oikeeseen elämään äläkä netistä niitä etsi. Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen, pitsinnypläyskerhoon ?

Onko tämä keino toiminut usein?

Mulla ainakin on. Pantavia akkoja on löytynyt mm. kuorosta, SPR:n kotoutustoiminnasta ja Martoista.

M46

Vierailija
82/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en oikein tiedä, mitä ajattelit naisesta hyötyväsi? Kuulostaa siltä, ettei nainen saisi näkyä, kuulua, eikä varsinkaan aiheuttaa rahanmenoa. Ja vaikka nainen sulautuisikin tapettiin ja jättäisi sinut rauhaan, jos olet noin introvertti kuin väität, miten ajattelit kestäväsi mahdollisten lasten läsnäoloa kodissasi 24/7/365 seuraavat 10+ vuotta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun."

Tämä!!!!! Tärkeää!

Minkähän takia ihminen on niin vieraantunut luonnosta - lue tyhmistynyt- ettei ollenkaan ajtelel tuota asiaa?

Eläin naaras valitsee parhaan parittelukumppanin, mahdollisimman vahvan ja voimakkaan ja terveen, taatakseen mahdollisimman teveitä ja vahvoja ja voimakkaita jälkeläisiä.

Miksi ihminen voi valita ihan täysin päin seiniä? Ei ajatellä nenäänsä pitemmälle, mennään hetken mielijohteen ja typerän hullaantumisen jota nimitetään "rakastumiseksi" perässä ja valitettavan usein sitten joudutaan katumaan?

Jos noissakin hommissa ohjaisi järki olisi maailma i

Ikävä kyllä yksittäisten ihmisten kohdalla joitakin etuja voisi syntyä siitä, että vain osa miehistä valikoituisi isäksi, mutta populaatiotasolla tällainen valinta olisi aika kohtalokasta. Se johtaisi sukupolvien myötä samoihin ilmiöihin kuin rotukoirien jalostuksessa. Populaatiotasolla hyödymme edelleen siitä, että isiksi päätyy mahdollisimman laaja kirjo miehiä. 

Yksittäisen naisen ja hänen lastensa elämän kannalta olisi parempi priorisoida miesvalinnassa niitä, jotka jäävät rinnalle kasvattamaan lapsia, kuin niitä, joiden geenit kielivät korkeimmista testosteronitasoista.

Vierailija
84/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa löytää kumppani on ystäväpiirin kautta, taisi tästä jotain tutkimustakin olla. Työpaikka ja harrastukset on hyviä myös. Mene festareille ja juttele siellä jonkun kanssa auringon nousuun asti? Kohtaamisia tapahtuu, kun elää.

Mutta kerran siellä Tinderissä ym. olet, niin voin yrittää antaa vinkkejä. Ensimmäiseksi: sinussa ei ole mitään vikaa. Deittiapeissa vain on miehistä aina ylitarjontaa, on vaikea erottua joukosta positiivisesti. Itse esim. yleensä tykkään profiileista joissa on vähintään kolme hyvälaatuista kuvaa, jotka mielellään eivät ole selfieitä. Sellaisia kuvia, missä esiinnyt eduksesi ja mielellään puuhaat jotain kiinnostavaa. Hymyn pitää näkyä vähintään yhdessä kuvassa. Tekstin ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, mutta jos se oli yhtä tylsä kuin aloitusviestisi, niin aijai. Parasta on, jos teksti on humoristinen, mutta sillä tavalla piilotetusti, että lukijalle tulee hyvä mieli siitä, että hän hoksaa sen huumorin. Ihan oikeasti, ulkonäkö ja se palkkakin on toissijaisia tietoja, jos profiilista tulee vaikutelma, että tässä on luotettava ja hyvä ihminen, jonka kanssa on helppoa ja hauskaa.

Vierailija
85/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssille tai kiertomatkalle tutkimaan käsityömessuja, puutarhoja tai vanhoja linnoja.

Älä ole introvertti tuppisuu. Tai toisaalta, laita tuo ilmoitukseesi rehellisesti,  saattaisit viehättää samanlaista naista, joka ei oikein tiedä, mitä elämältä haluaa.

86/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No ei mene kaikilla naisillakaan hyvin. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6: lle. Vain kahta miestä tapailin 2-3 kuukauden ajan satunnaisesti.

?

Vierailija
87/123 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinderin kautta on vaikea mitään saada aikaan etenkään jos on b/c korin mies mihin itsekkin katson kuuluvani. En ole ruma enkä tietenkään mikään komistuskaan. hyvin tavallisen näköinen mutta se ei ole ainakaan oma ongelmani. Lyhyt pituus luultavasti on suurempi ongelma sillä pärställäni saa kyllä osumia ja treffeillekkin pääsee. Sosiaaliset taitoni ovat todella hyvät ja keräänkin usein helposti kavereita ympärilleni ja he viihtyvät seurassani. Osaan myös hyvien makujen rajoissa menevän flirtin ja saan deitti kumppaneilta aina palautteen että viihtyvät seurassani ja heillä on ollut älyttömän mahtavaa mutta eivät tunteneet fyysistä vetovoimaa minua kohtaan ja haluavat luovuttaa heti. Vaikka en itsekkään ole mitenkään syviä ihastuksen tuntemuksia tuntenut heti olisin kuitenkin voinut jatka ajan viettoa ja katsoa tapahtuuko mitään. Monethan naiset kertovat että jos se kuuluisa kipinä puuttuu heti niin peli on selvä. Hyvä voi olla näin mutta toisaalta olen elämässä sen esimerkin usein todistanut vääräksi. Kaikki minuun ihastuneet ovat tunteneet aina minut pidemmän aikaa. Lähes kaikki olleet varattuja joten moraalin omaavana en käy tuumasta toimeen. Tiedän myös paljon ulkonäöltään A korin miehiä joiden sosiaaliset taidot on olemattomat mutta eivä oikeastaan koskaan ole sinkkuina olleet. Sitten on tietenkin myös nämä A + korin miehet jotka ovat niin komeita kuin sosiaalisestikkin lahjakkaita ja usein pyörittävät montaa naista yhtä aikaa ja heidän peräänsä itketään ja kuolataan. No vituttaahan se kun niitä juttuja kuuntelee miten heitä vituttaa kun taas tuo ja tuo juoksee perässä ja itse antaisi mitä tahansa jos edes yksi juoksisi. se että treffeillekkin pääsee ei takaa yhtikäs mitään. Monet naistenmiehet tokia antavat hyviä vinkkejä mutta he eivät välttämättä ymmärrä että heille asiat ovat monesti helpompia koska naiset kiertävät heitä kuin kissa kuumaa puuroa ja heidän tarvitsee monesti vain olla.Yleensä jopa b ja c korin niaset. Itse olen tapaillut joitakin paljon itseäni tasokkaampia ja sitten myös niitä jotka saattavat olla tukevammassakin kunnossa ja usein jopa saanut niiltä Ankorin naisilta paremman kohtelun. Usein ne C tai B korin naiset ottavat suoraa kantaa kokooni tai fyysisiin ominaisuksiin enemmän kun A korin naiset. Baarissa olen ainakin siihen usein törmännyt.

Sen oikean voi tietenkin löytää myös nettideitti reittejä mutta se vaatii monesti järkyttävän määrän panostusta ja hyvää tuuria. Osa jaksaa osa ei. Ne ketkä lähipiiristä ovat onnellisesti namisissa on löytäneet toisensa monesti jo kouluaikoina ja se on jatkunut aina näihin päiviin. 

Vierailija
88/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummajuttu. Häntäheikit(naistenmiehet) pyörittää useita, ehkä kymmeniä naisia, koska on käteistä tai hyvä asema, mutta eivät aiokkaan sitoutua. Pelkkää seksiä siis. Ja tavanmies ei kelpaa naiselle. No tilanteesi voi vielä muuttua, kunhan kehität taitoja ja itseäsi, joku nainen kiinnostuu susta.

Vierailija
89/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö naisia? Mistä?

Tinderistä ja badoosta.

Ap

Muista ladata myös bumble, okcupid, hinge ja facebook dating

Älä unohda grinderiä!

Vierailija
90/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos vielä lapsia haluaa, on otettava huomioon geenit!  Minkälaiset geenit lapselleen haluaa.  Lapsi kun ei itse maailmaantuloaan voi valita, on äidin vastuulla katsoa paras mahdollinen isä jotta hän saa turvalllisen tasapainoisen lapsuuden ja kasvun."

Tämä!!!!! Tärkeää!

Minkähän takia ihminen on niin vieraantunut luonnosta - lue tyhmistynyt- ettei ollenkaan ajtelel tuota asiaa?

Eläin naaras valitsee parhaan parittelukumppanin, mahdollisimman vahvan ja voimakkaan ja terveen, taatakseen mahdollisimman teveitä ja vahvoja ja voimakkaita jälkeläisiä.

Miksi ihminen voi valita ihan täysin päin seiniä? Ei ajatellä nenäänsä pitemmälle, mennään hetken mielijohteen ja typerän hullaantumisen jota nimitetään "rakastumiseksi" perässä ja valitettavan usein sitten joudutaan katumaan?

J

Taitaa olla nykyään aika tavallista että testo-riku tekee lapsen ja beta-joona kasvattaa nappulat luullen omikseen.

Vierailija
91/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset sanoo syyksi?

Ei mitään koska en meinaa saada edes matchejä eli en pääse edes juttelemaan.

Ap

Siellä ei ole naisia. Siellä puupää-äijät yrittää jututtaa alustan ylläpitotiimin valeprofiileja.

Vierailija
92/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sinne Turkkiin. Kerta nyt haette naista joka haluaa teitä paremman puutteessa niin lähdette tuonne. Mätsejä satelee kyllä.

Vierailija
93/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!!! Tärkeää!

J

Eli kulissisuhde-/liitto

Vierailija
94/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa tietää, miksei kelpaa Badoon ja Tinderin ylläpidolle.

Kelpaa kyllä. Ei ole tarkoituskaan, että hän sieltä naista löytäisi, vaan hän älyltään hitaana miehenä myy päivittäin selaustietojaan ja nettikäytöstään  mainostajille.

Ap on alustan saalis. Hänen nenänsä edessä uitetaan naisen näköistä uistinta, jonka perässä hän ui loppuikänsä.

Vierailija
95/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, painu helvettiin.

Vierailija
96/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda Suomi treffien ja parisuhteen osalta. Filippiinit,Vietnam , Thaimaa, Kolumbia, Argentiina, Brasilia ja joitakin itä-euroopan maita kannattaa ottaa vaihtoehtoihin. Tuima taustatutkimus mukaan ja hommiin. Ensin netin kautta tietenkin.

Vierailija
97/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat timanttisella luonteellasi? Oletko saanut palautetta tästä lähipiiristäsi, koska lienet jäävi itse tekemään ko.arviota? Fiksu nainen katsoo yleensä kokonaisuutta eikä lompakkoa. Mukava, tasapainoinen, helposti lähestyttävä mies omaa hyvät lähtökohdat. Mitä itse arvostat muissa? 

Vierailija
98/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene oikeeseen elämään äläkä netistä niitä etsi. Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen, pitsinnypläyskerhoon ?

Onko tämä keino toiminut usein?

Noin 300 000 vuotta.

Vierailija
99/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda Suomi treffien ja parisuhteen osalta. Filippiinit,Vietnam , Thaimaa, Kolumbia, Argentiina, Brasilia ja joitakin itä-euroopan maita kannattaa ottaa vaihtoehtoihin. Tuima taustatutkimus mukaan ja hommiin. Ensin netin kautta tietenkin.

Tälle ehdotettiin jo Turkkia.. Pihi ei ikävä kyllä pärjää missään.

Vierailija
100/123 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat timanttisella luonteellasi? Oletko saanut palautetta tästä lähipiiristäsi, koska lienet jäävi itse tekemään ko.arviota? Fiksu nainen katsoo yleensä kokonaisuutta eikä lompakkoa. Mukava, tasapainoinen, helposti lähestyttävä mies omaa hyvät lähtökohdat. Mitä itse arvostat muissa? 

Palstalla käyvien miesten mielestä oman naisen ei tarvitse syttyä miehestään, kunhan antaa. Oisko AP yksi heistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän