Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
11.03.2024 |

Käyn töissä, saan palkkaa noin 3500e/kk, olen ihan ok näköinen ja luonne minulla on täyttä timanttia. En pääse edes treffeille ja naiset ei huomioi minua oikein millään tapaa. 

Missä on vika?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja en ollut koskaan mitenkään miesten suosiossa, ihan pelkkää ilmaa vain. Mutta ei se lopulta haittaa, kun ei tarvitse löytää kuin se yksi sopiva mies. Se löytyi minulle ystäväpiirin kautta. Laajenna sosiaalisia verkostojasi, hanki uusia harrastuksia. Tutustu naisiin kavereina. Sieltä joukosta saattaa löytyä sopiva. Mäkin tutustuin mieheeni kaverina ensin. 

Vierailija
22/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö naisia? Mistä?

Tinderistä ja badoosta.

Ap

Mene paritanssikurssille (vaikka se ei olisi sun juttu. Joskus pitää mennä epämukavuusalueelle).Siellä on n 3/4 naisia.

Tai mene sellaisen laulajan keikalle, mistä miehet ei tykkää.

Älä mene paikkoihin mitkä ei ole sinun juttu. Ärsytät vain naisia kun olet vain etsimässä etkä harrastamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä sä olet?

172cm kuinka niin?

Lyhyet ei pärjää deittimarkkinoilla.

Vierailija
24/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ja luonne ei ole alkuvaiheessa se huomion herättäjä, vaan ulkonäkö. Voit kirjoittaa profiiliin että vakaat tulot ja timanttinen luonne, mutta niin nyt lukee vaikka mies olisi työtön narsisti. 

Vierailija
25/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisia kiinnostaa vain top1% miehistä eli joko pitkät ulkomaalaisen näköiset mallimiehet tai rikkaimmat statusmiehet.

Tässä se vika: vali vali uli uli, vain top miehet kelpaa,  statusmiehet kelpaa uli uli #naisvihaaja

Vierailija
26/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikein missään muualla tapaa naisia tai muita ihmisiä kuin työpaikalla ja kaupassa. Olen introvertti joten tykkään olla yksin. 

Ap

Vierailija
27/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän komea ja/tai pitkä. Kylmä totuus

Niin, riittävän komea ja pitkä sovelluksista valittavaksi. Siellä on ihan eri kriteerit kuin muussa elämässä. Tuollaiset ihan tavalliset miehet kyllä pariutuvat edelleen mutta niin että tapaaminen tapahtuu muita reittejä, esim. yhteisten ystävien tai harrastusten kautta.

Vierailija
28/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä oikein missään muualla tapaa naisia tai muita ihmisiä kuin työpaikalla ja kaupassa. Olen introvertti joten tykkään olla yksin. 

Ap

Se on sitten oma valintasi, jos et halua liikkua kodin ulkopuolella, etkä harrastaa mitään, missä voisit tavata naisia.

Vierailija
29/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saat olla sellainen mutta sitten sinun pitää hyväksyä se että se pienentää mahdollisuuksiasi kumppanin löytämisen todella paljon. Seurustelu kun on nimenpomaan sitä että osaat olla toisen ihmisen kanssa avoimesti ja rennosti.

Vierailija
30/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko profiilissa pituus ja muut tiedot selkeästi vai oletko outo piileskelijä? On hirven noloa alkaa kyselemään pituutta. Itse olen pitkä ja harteikas. En vaan tunne oloani mukavaksi, jo mies on hintelä ja lyhyt.

Ja itse sivuutan kaikki profiilit joissa on joku viinipullon tai laskettelukyprän kuva. Viiniä saa kaupasta ja myös laskettelukypärän. Ihmistä etsin, joten sellainen pitää löytyä kuvasta.

Vierailija
31/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne mies naisten mielestä on tälläinen ja naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tälläisen miehen.

-pituus vähintään 180cm

-vähintään amk tason koulutus

-tulot vähintään 4000e/kk

-komea kasvoinen

-komea kroppa mistä lihakset erottuu 

-pukeutuu muodikkaasti

-ei ole liian tylsä vaan jännä,kiltti ja herrasmies

Myös ne lihavat ja rumat naiset haluaa tuollaisen miehen.

Vierailija
32/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "tosielämässä" olisi luontevinta löytää kumppani, eli esim. kaverin kaveri, työkaveri, keikalta/harrastuksista/baarista löydetty ihminen jne. Mutta jos oikeasti et käy missään etkä halua poistua mukavuusalueeltasi ns. tosielämään, niin sitten sun tarvitsee todella panostaa siihen deittiprofiiliin erottuaksesi muista miehistä. Ota ammattivalokuvaajalla kuvat. Pyydä luotettavaa naistuttavaa, esim. siskoa tai ystävää, laatimaan sun kanssa profiiliteksti "naisen näkökulmasta". Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua :)

Vierailija
33/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pippelee laiha lompakko, turha on lempeä pyytää. Poikarakkaus on sinun tulevaisuus, kaunis poikarakkaus.

Vierailija
34/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö naisia? Mistä?

Tinderistä ja badoosta.

Ap

Mene paritanssikurssille (vaikka se ei olisi sun juttu. Joskus pitää mennä epämukavuusalueelle).Siellä on n 3/4 naisia.

Tai mene sellaisen laulajan keikalle, mistä miehet ei tykkää.

Älä mene paikkoihin mitkä ei ole sinun juttu. Ärsytät vain naisia kun olet vain etsimässä etkä harrastamassa.

Tarviiko siellä olla silmät lasittuneina ja kuola valuen?

Eikö voi suhtautua huumorilla ja sanoa jotain "ajattelin tulla tänne kun kaikissa häissä ja muissa suvun naiset ovat kimpussa, että pitää tanssittaa. Ja mulla on kaksi vasenta jalkaa..."

Mene jonkun kaverin kanssa, niin on rennompi olo.

Vierailija
35/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä "tosielämässä" olisi luontevinta löytää kumppani, eli esim. kaverin kaveri, työkaveri, keikalta/harrastuksista/baarista löydetty ihminen jne. Mutta jos oikeasti et käy missään etkä halua poistua mukavuusalueeltasi ns. tosielämään, niin sitten sun tarvitsee todella panostaa siihen deittiprofiiliin erottuaksesi muista miehistä. Ota ammattivalokuvaajalla kuvat. Pyydä luotettavaa naistuttavaa, esim. siskoa tai ystävää, laatimaan sun kanssa profiiliteksti "naisen näkökulmasta". Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua :)

Ei minulla ole oikein kavereita, työkaverien kanssa olen tekemissä vain töissä.

Harrastan luonnossa liikkumista,penkkiurheilua ja kokkailua.

Ap

Vierailija
36/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne mies naisten mielestä on tälläinen ja naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tälläisen miehen.

-pituus vähintään 180cm

-vähintään amk tason koulutus

-tulot vähintään 4000e/kk

-komea kasvoinen

-komea kroppa mistä lihakset erottuu 

-pukeutuu muodikkaasti

-ei ole liian tylsä vaan jännä,kiltti ja herrasmies

Myös ne lihavat ja rumat naiset haluaa tuollaisen miehen.

No mitä vikaa siinä on? Haluaahan kaikki miehetkin kauniin, parikymppisen, isotissisen insta-beibin, vaikka olisivat itse lyhyitä, kaljamahaisia ja kaljuja setämiehiä.

Vierailija
37/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille hankkimaan parempi ulkonäkö,opiskele lisää jotta saat parempaa palkkaa ja bonuksena tee rikos jotta olet kiinnosta naisille.

Vierailija
38/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisia kiinnostaa vain top1% miehistä eli joko pitkät ulkomaalaisen näköiset mallimiehet tai rikkaimmat statusmiehet.

Sinunkin tuttavapiirisi on siis täynnä tällaisia pareja?

Vierailija
39/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole oikein kavereita, työkaverien kanssa olen tekemissä vain töissä.

Harrastan luonnossa liikkumista,penkkiurheilua ja kokkailua.

Ap

Jos tykkää liikkua luonnossa niin onhan noita luonnonsuojelujärjestöjen touhuja vaikka kuinka. Talkootoimintaan mukaan ja tutustumaan ihmisiin, enemmistö taitaa olla naisia.

-m

Vierailija
40/123 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tinderi. Hae seuraa harrastuksista tms.

Itse vietin 5v tinderissä ja pääsin 3 treffeille jossa sain maksaa eväät eikä naisista kuulunut sen jälkeen, näpyttivät tinderiä treffeilläkin. 

kun poistin tinderin niin tapasin viikon päästä nykyisen naisen harrastuksen parissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi