Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koulutustaso/palkkataso vaikuttaa vain miehen tasoon? Miksi tasa-arvo ei totudu tässä?

Vierailija
10.03.2024 |

Miksi siis mies on sitä haluttavampi mitä parempi palkka sillä ja mitä parempi status sillä on työelämässä? Miksi miehen luonne tai arvomaailma ei merkkaa mitään?

Naisen tasoon vaikuttaa taas ulkonäkö,luonne,ikä ja arvomaailma.

Missä tasa-arvo?

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on hirmu pinnallisia. Miehet taas ei ole kovinkaan pinnallisia.

M28

Teitä on tullut vietyä kuin litran mittaa. Olin hyvännäköinen ja vieläpä älykäs. :D

Kuvittelet vaan. 

Vierailija
22/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on matalasti kouluttautunut mutta komea ja kiva niin se ei saa kaunista naista.

Jos nainen on matalasti kouluttautunut mutta kaunis ja kiva niin se saa komean ja hyvätuloisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

OK Cupid tilastojen mukaan kaikki miehet lähettävät viestin max 22-vuotiaalle kauneimmalla naiselle,kun taas naiset viestittelevät myös ei komeina pitämiensä miesten kanssa. Tilastot kattavat kymmenien miljoonien deittalijoiden tiedot ympäri maailman. Miehet ovat siis pinnallisia,  ja valitsevat nuoren kauniin naisen, naiset eivät valitse ulkonäön perusteella. Silti miehet vinkuvat esim täällä että naiset vain valitsevat vain top miehiä,kun itseasiassa miehet valitsevat itse vain top o.ooo1 naisia ja sitten itse syyttävät naisia kun ovat itse kranttuja ja jäävät yksin.

Vierailija
24/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten pärjää elämässä merkitsee enemmän kuin ulkonäkö. Jos joku nyhjää kotonaan, eikä tikkua ristiin laita. Se, että hädin tuskin pärjää yksinään, kertoo siitä, ettei moisesta miehestä ole parisuhteeseen.

Vierailija
25/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain erittäin korkeasti koulutetut miehet (lääkärit ja juristit) ja rikkaat arvostavat naisen koulutusta. Muille on tärkeää naisen nuoruus, kroppa ja naama muut lääh puuh ominaisuudet. Ja kunhan tuo kaljan ja voileivän! Luonne saa olla mitä vaan kunhan on pildenderi ja pulssi. 

Itse olette kriteerinne luoneet.

Niin, nämä kaljantuojaa odottavat miehet vaan eivät kelpaa nykyisin naisille. Jos mies kohtelee alistavasti, niin on sitten parempi olla edes rikas, että maksaa siitä.

Vierailija
26/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on matalasti kouluttautunut mutta komea ja kiva niin se ei saa kaunista naista.

Jos nainen on matalasti kouluttautunut mutta kaunis ja kiva niin se saa komean ja hyvätuloisen miehen.

Matalasti kouluttautunut komea ja kiva mies saa matalasti kouluttautuneen ,kivan naisen. Tämmöinen pariskunta asuu naapurissa. Lika barn leka bäst. Korkeasti kouluttautunut komea mies saa korkeasti kouluttautuneen kauniin naisen. Tämmöinen kin pariskunta asuu naapurissa. 

Vierailija
27/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten pärjää elämässä merkitsee enemmän kuin ulkonäkö. Jos joku nyhjää kotonaan, eikä tikkua ristiin laita. Se, että hädin tuskin pärjää yksinään, kertoo siitä, ettei moisesta miehestä ole parisuhteeseen.

Niinpä. Miksi minun pitäisi naisena kiinnostua miehestä, joka ei ole valmis tekemään töitä paremman huomisen eteen. Teenhän niin itsekin.

Vierailija
28/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä enimmäkseen johtuu että on korkeasti koulutettuja ja hyvässä asemassa olevia, jotka eivät ole pariutuneet?

Vierailija
29/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyrvänkantoteline on yksinkertainen ja tyhmä, mutta ei sokea ja naisella on biologinenkin pakko olla valikoivampi.

Vierailija
30/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Teitä on tullut vietyä kuin litran mittaa. Olin hyvännäköinen ja vieläpä älykäs. :D

Jos olet niin älykäs, mikä on oppiarvosi?

Vierailija
31/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yliopistopiireissä pariudutaan keskenään ja siellä miehille tärkeää on myös naisen äly ja keskustelutaito. En tiedä missä piireissä sinä pyörit. 😅

Yliopistopiireissäkin ennen älyä ja keskustelutaitoa tulee naisen ulkonäkö. Ne ovat vain mukava bonus.

Hauskaa muuten, jos luulet että miesten ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Kyllä minullekin yliopisto-opiskelijana ovat tärkeitä miehen älykkyyden ja arvojen lisäksi tietynlainen ulkonäkö.

Vierailija
32/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet löydä puolisoa, ei ole kenenkään ulkopuolisen syy.

Sinun ajattelusi on niin fakkiintunutta, että muutosta asiaan ei ole luvassa.

Itseään ja muita arvostava mies löytää kyllä seuraa. Naisviha ei auta asiaasi.

Vierailija
33/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

OK Cupid tilastojen mukaan kaikki miehet lähettävät viestin max 22-vuotiaalle kauneimmalla naiselle,kun taas naiset viestittelevät myös ei komeina pitämiensä miesten kanssa. Tilastot kattavat kymmenien miljoonien deittalijoiden tiedot ympäri maailman. Miehet ovat siis pinnallisia,  ja valitsevat nuoren kauniin naisen, naiset eivät valitse ulkonäön perusteella. Silti miehet vinkuvat esim täällä että naiset vain valitsevat vain top miehiä,kun itseasiassa miehet valitsevat itse vain top o.ooo1 naisia ja sitten itse syyttävät naisia kun ovat itse kranttuja ja jäävät yksin.

Jos tuo olis totta, max 22 v kauniit naiset pariutuisivat netin sovellusten kautta. Mutta tuohan ei ole totta ja itsekin tiedät sen.

Vierailija
34/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme estää miehiä ottamasta naisen koulutus- ja palkkatason huomioon kun pisteyttävät naisia?

Se on ihan miesten ikioma valinta, ettei tässä olla tasa-arvoisia.

Vierailija
35/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit jatkossa vapaasti korvata tuon ulkonäkövaatimuksen koulutustasovaatimuksella ja kas, ongelma ratkesi ihan itsestään.

Vierailija
36/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisen koulutus- ja tulotaso vaikuttaa naisen tasoon ja roppakaupalla vaikuttaakin. Jos katsot nykypäivän lääkärimiehiä, niin puolisot on poikkeuksetta yliopistokoulutettuja. Itse kävin kerran treffeillä AMK-koulutetun kanssa, mutta muuten olen pysynyt kyllä visusti yliopistokoulutettujen seurassa.

Vierailija
37/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Jos olet niin älykäs, mikä on oppiarvosi?

Kaksi maisterin tutkintoa. Tosin ne eivät kerro kenenkään älykkyydestä. Keskinkertaisella älykkyydellä tuo onnistuu, kunhan on ahkera. Minulle se oli sangen helppoa.

Vierailija
38/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuuhan tasa-arvo, kun jokainen saa etsiä seuraa tasan omien kriteeriensä mukaan.

Vierailija
39/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisen koulutus- ja tulotaso vaikuttaa naisen tasoon ja roppakaupalla vaikuttaakin. Jos katsot nykypäivän lääkärimiehiä, niin puolisot on poikkeuksetta yliopistokoulutettuja. Itse kävin kerran treffeillä AMK-koulutetun kanssa, mutta muuten olen pysynyt kyllä visusti yliopistokoulutettujen seurassa.

Täydennyksenä vielä edelliseen, että nyt tohtorivaimoon tottuneena maisterisnainen tuntuisi kyllä jotenkin tympeältä ajatukselta.

Vierailija
40/195 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet löydä puolisoa, ei ole kenenkään ulkopuolisen syy.

Sinun ajattelusi on niin fakkiintunutta, että muutosta asiaan ei ole luvassa.

Itseään ja muita arvostava mies löytää kyllä seuraa. Naisviha ei auta asiaasi.

Auttaa siten, että syyllistämällä ja vihaamalla ei tule löytymään yhtäkään naista sylkykupiksesi, kynnysmatoksesi sekä henkiseksi/fyysiseksi nyrkkeilysäkiksesi.