Sinä varatun kanssa vehtaava, pelkäätkö teidän jäävän kiinni vai toivotko sitä?
Mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde varatun miehen kanssa ja vaikka toivoisin miehen haluavan mut parisuhteeseen, niin en toivo meidän jäävän kiinni. Pidän miehestä todella paljon, mutta olen miettinyt, että enhän mä voisi luottaa mieheen ja pelkäisin hänen pettävän mua. Siksi on parempi, että suhde pysyy salassa. Kaikkein parasta olisi kun pystyisin lopettamaan suhteen.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Olen heikko. Mies laittoi viestiä, että voidaanko tavata nyt viikonloppuna. Vastasin, että voidaan. Haluan olla miehen lähellä, mutta haluan myös seksiä.
Ap
Hienoa. Just noin halvat itse kunnioituksen menettäneet naiset toimii. Muista ajatella seksin aikana miten tää mies rakastelee vaimoaan ja kertoo kuinka rakastaa häntä.
Sinua hän ei rakasta eikä halua.
T. Lähes pettäjä kunnes otti avioeron ennenkuin teki mitään.
Jos tää mies rakastaisi sua. Hän olisi jo ton monen kk aikana jättänyt vaimonsa.
Heillä ei ilmeisesti ole lapsia? Mä erosin vaimosta keskiviikkona kun lauantaina tajusin että olen ihastunut toiseen naiseen.. Mitään ei ehtinyt tapahtua eikä tapahtunut koskaan tuon naisen kanssa. Olisin vaan tehnyt väärin jos olisin jatkanut vaimoni kanssa. Koska tuo kertoie että tunteet ovat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ällötä ajatella että panee sen vaimonsakin kanssa?
Ei se kato pane vaimonsa kanssa. Koska niillä menee niin hirveän huonosti kotona..
3-5v kohdalla nää 2 naiset alkaa tajuta et ehkä se mies saattoi valehdella kokoajan
Jaa, jännä että minusta tuli vaimo vaikka se petetty ei kelvannut edes kihlatuksi. Mutta uskottele sinä itsellesi mitä haluat, varsinkin jos olet avovaimo :)
Mitähän jännä jännää tuossakin näet. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Patja mikä patja ja vieläpä psykopaatti naisvihaaja.
Nyt se korkki kiinni jo.
Olen raitis ja minulla on korkea moraali, toisin kuin sinulla. Se että sinä ryyppäät joka viikonloppu ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ällötä ajatella että panee sen vaimonsakin kanssa?
Ei se kato pane vaimonsa kanssa. Koska niillä menee niin hirveän huonosti kotona..
3-5v kohdalla nää 2 naiset alkaa tajuta et ehkä se mies saattoi valehdella kokoajan
Jaa, jännä että minusta tuli vaimo vaikka se petetty ei kelvannut edes kihlatuksi. Mutta uskottele sinä itsellesi mitä haluat, varsinkin jos olet avovaimo :)
Mitähän jännä jännää tuossakin näet. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Nään tuossa todistelua ja selittelyä itselleen ettei mulle voi käydä noin.
Miksi ap teit aloituksen juuri tuolla kysymyksenasettelulla, kun vaikutat itse olevan aika flegmaattinen salasuhteesi kanssa?
Yhdessä kommentissa kerroit, ettette puhu miehen kanssa tämän parisuhteesta ja avovaimosta mitään, mutta olit kuitenkin varma ettei avovaimo voi olla täällä av:lla kommentoimassa juttuihisi. Mistä tunnet avovaimon niin hyvin että tiedät ettei hän roiku meidän muiden tavoin av:lla?
Vierailija kirjoitti:
Olen heikko. Mies laittoi viestiä, että voidaanko tavata nyt viikonloppuna. Vastasin, että voidaan. Haluan olla miehen lähellä, mutta haluan myös seksiä.
Ap
Ei sitä kaikkia halua, joten vaikeahan sitä on vastustaa kun sellaisen löytää ketä haluaa. Kiusallinen tilanne joka tapauksessa. Elämä ei kuitenkaan ole niin musta-valkoista kuin täällä annetaan ymmärtää.
Ei tarvinnut pelätä kun vaimolta oli lupa. Vaimolla oli myös oma rakastaja. Itselleni se oli vain kevytsuhde siihen asti kun löydän poikaystävän ja parisuhteen. Mies tiesi tämän. Olkaa ihmiset rehellisiä itsellenne ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se ole vieläkään myöhäistä alkaa kunnioittamaan itseään ja muita. Lopeta moraaliton elämä, tuo tie ei johda mihinkään hyvään. Ne valinnat jotka määräävät loppuelämän suunnan, tulevat usein nopeasti eteen. Onpa niitä päässyt jopa ihan hengestäänkin, kun petetty on tarpeeksi suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vehdata varatun kanssa?
Haluatteko todella suhteeseen ihmisen kanssa joka pystyy pettämään puolisoaan?
Siksi juuri, etten halua suhteeseen. Huvittelen niin kauan kunnes tätä kestää.
Ai, että miehellä ei minkäänlaista osuutta asiaan? 🤭
Puhutaan hyvästä ja huonosta seksistä. Mikä määrittää seksin hyväksi ja mikä huonoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hienoa. Just noin halvat itse kunnioituksen menettäneet naiset toimii. Muista ajatella seksin aikana miten tää mies rakastelee vaimoaan ja kertoo kuinka rakastaa häntä.
Sinua hän ei rakasta eikä halua.
T. Lähes pettäjä kunnes otti avioeron ennenkuin teki mitään.
Miksi hvetissä ajattelisin seksin aikana miehen avovaimoa? Kyllä mä ajattelen seksin aikana miestä ja meidän nautintoa.
Olenko jossakin väittänyt ajattelevani, että mies rakastaa mua? En yhtään missään. Mähän kirjoitin, että tiedän olevani miehelle vain seksiä varten eikä hän mun kanssa parisuhdetta halua. Kovasti viisastelet, mutta et osaa lukea selvää suomen kieltä.
Ap
Silloin kun paneskelin varatun kanssa minulle oli yhdentekevää saako vaimonsa selville.
En ollut miehestä vailla kuin panoseuraa ja minulle oli aivan se ja sama miten hän parisuhteensa hoitaa.
Kysy mieheltäsi, miksi hän vehtaa vieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, miksi hän vehtaa vieraiden kanssa.
Kenen pitää kysyä?
Ap
Ihmiset on näissä mielipiteissään niin ehdottomia kunnes osuu omalle kohdalle. Puolet ihmisistä pettää vähintään kerran elämässä kumppaniaan, onko puolet ihmisistä siis täysin moraalittomia ja toinen puoli hyviä ja moraalisis ihmisiä? Miettikää vähän. Ei asiat ole näin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on näissä mielipiteissään niin ehdottomia kunnes osuu omalle kohdalle. Puolet ihmisistä pettää vähintään kerran elämässä kumppaniaan, onko puolet ihmisistä siis täysin moraalittomia ja toinen puoli hyviä ja moraalisis ihmisiä? Miettikää vähän. Ei asiat ole näin mustavalkoisia.
Ei ole elämä mustavalkoista. Toiset katuu ja oppii virheistään. Osa ei piittaa ollenkaan miten puolisoa tai salakumppania kohtelee, vaan tekee samat asiat toistamiseen ymmärtämättä ettei toiminta ole reilua. Sitten tosiaan, puolet ihmisistä ei petä. Mistä ryhmästä sinä valitsisit ihmisen kulkemaan rinnallesi tätä elämän polkua?
Perheellisen ei ole helppo tehdä ratkaisua jäädäkö vai lähteä. Eikä sitä voi ulkopuolisetkaan tietää ja huudella mikä on oikea ratkaisu.
Lapset tosin yllävästi vaistoaa asioita ympäriltään.
Ap