Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu Lauri Tähkän suosio?

Vierailija
09.03.2024 |

Ainakaan eilen Hämeenlinnassa ei laulussa ollut kehumista. 

Kaikki paikat silti myyty. 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Vierailija
42/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on iso mynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa hyvä kysymys. En ole koskaan ymmärtänyt Tähkän musaa, mun mielestä tosi kuraa ja onko pakko huutaa, kun se ei luonnistu. Kun en seuraa häntä aktiivisesti, mulla oli mielikuva ihan ok- näköisestä miehestä mutta mitä noi kuvat oli käräjillä, jonne joku yhden yön suhde oli hänet haastanut. Epämääräisen nukkavieru pitkäpartainen vanhus. Näin aattelin, mutta se olikin Tähkä.

Vierailija
44/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännämiehen näköinen eli kuin olisi saanut turpiinsa useamman kerran

Vierailija
45/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on niin hot 🔥🔥 ja yksi harvoja joka oikeasti antaa kaikkensa keikkalavalla, muut artistit lähinnä vaan esiintyvät. T: eilisilta Logomossa oli täysi napakymppi 💕

Vierailija
46/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tähkä todellakin edelleen suosittu? Minä en ainakaan enää vaivaudu hänen keikoilleen, koko kansa tietää kyllä törttöilyistä.

Vierailija
47/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä taitavin laulaja, mutta vetää aina tunteella.

Aahaha Suomessa tuo tosiaan riittää. Vrt. Loiri

Vierailija
48/103 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuun hyviä kappaleita.

Vierailija
49/103 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähkällä on aika teeskentelemätön lavaoleminen, siellä itkeä tirautetaan, jännitetään näkyvästi, kiroillaan ja kerrotaan huonoja vitsejä.. ollaan todella tiiviisti läsnä ja annetaan kaikki siinä hetkessä. Uskoisin, että se on melko suuri tekijä. Ei hän mikään mestarilaulaja tosiaankaan ole, mutta  karkea ja herkkä mies laulamassa tunteellisia ja inhimillisiä lauluja vetoaa naisvoittoiseen yleisöön, niin kuin on vedonnut aikojen alusta asti. Paljon työtä markkinoinnin ja näkyvyyden eteen, ja vuosia kovaa työtä. Eipä kai siihen muuta tarvita.

Hyvä analyysi. Mutta katsotaan pysyykö suosio jos ja kun hovissa tuomitaan :/

Vierailija
50/103 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos Tähkän ikäluokassa olevan naislaulajan laulutaidot olisivat samaa luokkaa, hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia pysyä pinnalla. Vai tuleeko jollakulla mieleen joku tällainen naispuolinen suomalaisartisti joka häviää laulussa, mutta voittaa muunlaisessa vetovoimassa?

Vierailija
51/103 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että jos Tähkän ikäluokassa olevan naislaulajan laulutaidot olisivat samaa luokkaa, hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia pysyä pinnalla. Vai tuleeko jollakulla mieleen joku tällainen naispuolinen suomalaisartisti joka häviää laulussa, mutta voittaa muunlaisessa vetovoimassa?

Ainakin Vain elämää ohjelmassa Meiju Suvaksen ääni kuulosti todella ikävälle määkimiselle, mutta hänen vetovoimaansa en nyt kykene arvioimaan. 

Mutta samaa mieltä kanssasi olen. 

Vierailija
52/103 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs parta

Vierailija
53/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Vain elämää ohjelmassa Meiju Suvaksen ääni kuulosti todella ikävälle määkimiselle, mutta hänen vetovoimaansa en nyt kykene arvioimaan. 

Mutta samaa mieltä kanssasi olen. 

Tarkoitat varmaan Vicky Rostia? Hänhän kuulostaa juuri lampaalta. Late-lammas taas on eri hahmo ;D Tää Tähkä on sonni. 

Vierailija
54/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan muusikkoa joka tekee musiikkinsa itse, osaa laulaa (räppääminen ei ole laulamista vaan runonlausuntaa) ja jos vielä osaa soittaa jotain instrumenttia. Taustanauhan päälle hoilaavat mukamuusikot ei saa minulta mitään arvostusta.

Vierailija
55/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan muusikkoa joka tekee musiikkinsa itse, osaa laulaa (räppääminen ei ole laulamista vaan runonlausuntaa) ja jos vielä osaa soittaa jotain instrumenttia. Taustanauhan päälle hoilaavat mukamuusikot ei saa minulta mitään arvostusta.

...ootko kommentoinut väärään keskusteluun...  Lauri tähkä ei laula tausta nauhan päälle, eikä tee musiikkiaan itse...

Vierailija
56/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ootko kommentoinut väärään keskusteluun...  Lauri tähkä ei laula tausta nauhan päälle, eikä tee musiikkiaan itse...

Ihan oikeaan keskusteluun kommentoin. Sinä et vain ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
57/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää. Yleensä.

Vierailija
58/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosio perustuu itse tehtyihin sanoituksiin ja sävellyksiin.

Myös mahtava porukka oli takana, hänen uransa alkuaikoina.

Lisäksi ns. ruman komea mies on tämä Tähkän Lauri. 

Herättää huomion koko persoonalla.

Vierailija
59/103 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosio perustuu itse tehtyihin sanoituksiin ja sävellyksiin.

Myös mahtava porukka oli takana, hänen uransa alkuaikoina.

Lisäksi ns. ruman komea mies on tämä Tähkän Lauri. 

Herättää huomion koko persoonalla.

Nykyinen porukka on myös mahtava. Revohka on loistava livebändi, ja business-puolellakin sujuu ilmeisesti hyvin. Sanoituksista valtaosa tosin taitaa nykyään olla muiden tekemiä. Helpot kappaleet, karisma, seksuaalinen vetovoima, energinen esiintyminen, "ihan tavallinen jätkä"-meininki.. hän on myöskin aina ahkerasti hämärtänyt rajoja artistin ja yleisön välillä. 

Vierailija
60/103 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavakarismaa häneltä löytyy vaikkei paras laulaja olekaan.

Harmillinen puoli, että on hämärtynyt roolit yleisön ja artistin välillä. Hän joutuu käyttämään järjettömästi aikaa fanien suosion saamiseen/ylläpitoon (somekäytös) ja illuusion säilyttämiseen. 

Oikeudessa oleva tapaus sitä vastoin kertoo totuutta minkälainen kulissien takana on. Äijällä pyörinyt vuosia kunnon naisvyyhti, mahtaako olla sama meno edelleen? 

Tiedän hänen vuosia pyörittäneen ainakin kahta naista vakituisesti mahdollisten yhden yön hoitojen lisäksi, samat tarinat selittänyt kummallekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän