Mihin perustuu Lauri Tähkän suosio?
Ainakaan eilen Hämeenlinnassa ei laulussa ollut kehumista.
Kaikki paikat silti myyty.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ihana miesten mies ja hyvä artisti.
Taitaa kuitenkin olla naisten mies. Laulusta en osaa sanoa.
Naiset tykkää kun opetellut tuollaisen vinosilmälookin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kun opetellut tuollaisen vinosilmälookin.
Synnynnäinen juttu tuo. Näkyy jo hänen lapsuuskuvissaan. Idioottimaista ajatella, että on opeteltu juttu.
Laurin naamassa näkyy suomalaisen elämän kirjo. toisella puoliskolla suru toisella ilo ja yhdessä sekopäisyys.
Minustakin olisi kiinnostavaa kuulla perusteluja, olen joskus miettinyt samaa. Jotain hänessä täytyy olla, mitä itse en ole nähnyt.
Ei ehkä taitavin laulaja, mutta vetää aina tunteella.
Levyllä Lauri kyllä kuulostaa hyvältä, livenä vähemmän hyvältä. Mut eihän se haittaa, kun liput käy kaupaksi?
Miksi tätä pitää ihmetellä. Kaikilla on oma musiikki ja artisti maku. Minä esim pidän Tähkästä, mutta esim en tykkää anna pusta Seekistä ja minesta muusta, mutta ei minun haukkuakkaan niitä tarvitse eikä heidän yleisöä ihmetellä ja halveksua.. 👍👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä taitavin laulaja, mutta vetää aina tunteella.
Se tärinä vaikuttaa näytellyltä, olisi helpompi keskittyä biisiin jos olisi vähemmän sitä teennäistä tärinää, biisien takiahan yleensä keikoilla käydään, tietty on myös uskolliset fanit joille ei laulutaidolla ole väliä.
Taitavia laulajia on paljon. Mikä siinä Laurissa vetoaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä pitää ihmetellä. Kaikilla on oma musiikki ja artisti maku. Minä esim pidän Tähkästä, mutta esim en tykkää anna pusta Seekistä ja minesta muusta, mutta ei minun haukkuakkaan niitä tarvitse eikä heidän yleisöä ihmetellä ja halveksua.. 👍👍👍👍👍👍👍
Ei tässä ole tarkoitus häntä halveksua. Yksi kommentti olikin hyvä, joku koki, että hän on nähnyt elämän eri puolia ja siksi kiinnostava.
Hän vaikuttaa minusta populistilta.
Koko Suomen artistien tähtikavalkaadi on historiallisesti ollut täynnä kummajaisia. Ressukkuus ja rajoittuneet lahjat ovat usein olleet jopa etu koska se on otettu vastaan "persoonallisena" sekä samaistumiskelpoisena artistina.
Tämä heijastaa hyvin erikoista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauri olisi ukkomies ja vakaasti naimisissa, niin suosio hänen lahjakkuudellaan olisi pienempää. Mutta nyt on yleisöllä mahdollisuus päästä hotellihuoneeseen jatkoille, niin se houkuttaa hameväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Laurin naamassa näkyy suomalaisen elämän kirjo. toisella puoliskolla suru toisella ilo ja yhdessä sekopäisyys.
EtVITTUoo tosissas 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota samaa jankkaat. Itse pidän hänen sanoituksesta, musiikista ja hänen lauluäänestään.. Jos ja kun joku ei tykkää niin mitä väliä, hän tykkää jostain toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota samaa jankkaat. Itse pidän hänen sanoituksesta, musiikista ja hänen lauluäänestään.. Jos ja kun joku ei tykkää niin mitä väliä, hän tykkää jostain toisesta.
Ei ole jankkaamista: minä olen ketjun aloittaja, mutta EN tuo jolle vastasit :)
Sitäpaitsi eihän Lauri Tähkä itse sanoituksiaan tee. Paitsi joskus ennen vuotta 2010. Sori jos illuusio rikkoutui ;D
Vierailija kirjoitti:
No mikä niissä muissa sitten vetoaa? Kaikki on erilaisia, itse olen inhonnut Siltsua ensinäkemästä alkaen eikä loppua näy.
Ihana miesten mies ja hyvä artisti.