Mihin perustuu Lauri Tähkän suosio?
Ainakaan eilen Hämeenlinnassa ei laulussa ollut kehumista.
Kaikki paikat silti myyty.
Kommentit (103)
Suomalaisten junttimaiseen musiikkimakuun. Pidän silti jollain tavalla tyypistä.Sehän on lintujen ystävä.
Kovaa työtä joutuu somessa tosiaan tekemään, että keski-ikäiset naiset pysyvät keikoilla mukana. Laskelmoitua sekin, että kommentoi ja reagoi mammojen kuviin.
Varmasti saa tästä ainaisen huomiojanonsa sammutettua, vähintään osittain. Sitten toki tuo nuorten naisten jatkoille vieminen, ja siitä nostettu oikeussyyte, taitaa olla jäävuoren huippu oikeasta elämästään. Alkoholi ja jatkuva huomionhakuinen käytös naisten suhteen on 50-vuotiaalta keski-ikäiseltä mieheltä jo vähän säälittävää ja harmillista.
Kyllähän hän myös tarjoaa lippuja keikoilleen auliisti, vähän kun huomiota antaa hänelle ;)
On tuo keski-ikäisten fanitys hauskaa :DD sama äijähän se on siviilissä, vaikka muuta väittelisi. Taasko Italia kutsuu ja uusi daami kainalossa matkalle? <333
Hyvä kysymys muuten? Vieläkö sitä joku jaksaa? Eikö se ole se jamppa, jonka musa on / oli sellaista umpimielistä ja ahdistavaa tarinaa jostain pohjanmaan takapajuisimmilta lessuseuduilta? Yhden kesän piti jotain hirsimökkiä Turussa kaupungin puistossa? Lopulta paljastui itsekin väkivaltaiseksi vaimonhakkaajaksi?
Olenkohan samassa heebossa? Korjatkaa jos erehdyn.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkaikkea hän on rumannäköinen mies
Niin olet, mutta mites se tähän liittyy?
Pari faktaa kuulosti samalta kaverilta. Vaimonhakkaaja?
Kerkeäväinen kaveri, joka exiä taitaa pommittaa toisensa perään ;)
Onhan se ihanaa, että hivelee keski-ikäisten naisten itsetuntoa kirjoittelemalla somessa heille ja jakamalla itsestään kuvia ja tietoja. Mammat käyttää rahaa keikkalippuihin, leipoo ja antaa lahjoja Tähkälle. Tässä saattaa hämärtyä puolin ja toisin todellisuus, kyllähän tuo jonkunlaista epätoivoista itsetuntobuustia Tähkältäkin on. Tarinat myy, mutta ikävää jos käytös on oikeassa elämässä tuollaista mitä oikeuscase kertoo. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys muuten? Vieläkö sitä joku jaksaa? Eikö se ole se jamppa, jonka musa on / oli sellaista umpimielistä ja ahdistavaa tarinaa jostain pohjanmaan takapajuisimmilta lessuseuduilta? Yhden kesän piti jotain hirsimökkiä Turussa kaupungin puistossa? Lopulta paljastui itsekin väkivaltaiseksi vaimonhakkaajaksi?
Olenkohan samassa heebossa? Korjatkaa jos erehdyn.
Teuva on Etelä-Pohjanmaata ja kyllä täällä lestadiolaiset on selkeä vähemmistö. Lessuseutu on enemmänkin Pohjois-Pohjanmaalla.
Heippa Late!
Jarkolle,
Antaa olla vaan
Minä mieti en tätä maailmaa
Minä mietin missä oot
Missä oot kun virta katkeaa
Antaa olla vaan
Minä mieti en tätä maailmaa
Minä mietin missä oot
Missä oot kun liekki leimahtaa
Missä kuljetkaan
Minä toivon vaan
Että löydät jalkas alle maata kantavaa
Että väistä et
Vaan annat ilolle mahikset onnistua
Kun se etsii sua
Väärään mennyt oon
Sitä määrää herra paratkoon
Saata ynnätä mä en
Siis unhoon yöhön saattelen ma sen
Väitän usko pois
Sepä ollut siunaukseks ois
Kun tätä surutyötä teen
En kaikkee kerrannut ois pilkulleen
Missä kuljetkaan
Minä toivon vaan
Että väistä et
Kun se etsii sua
Jos sä muistat mut
Pidä mielessäs en tahtonut
Kuin lähellein ja seuraks sut
Vaikken siinä onnistunut
Missä kuljetkaan
Minä toivon vaan
Että väistä et
Kun se etsii sua
Missä kuljetkaan
Minä toivon vaan
Että väistä et
Kun se etsii sua
Pauli Hanhiniemi - Ilo etsii sua
Lauri Tähkä on lähettänyt kirjeen Jarkko Suolle, että lopettaa. Jatkaakohan Jarkko Suona.
Suomessa on aina ollut kysyntää tuollaiselle slaavilaiselle melankolialle ja känniselle its.em.urha-naistenh.a.kkaaja lyriikalle.
Olen käynyt kymmenillä keikoilla ja tykkään hänestä. Antaa kaikkensa. Ei ole supliikkimies, mutta aina keikan jälkeen on hyvä fiilis
Nerokasta bisnestä tehdä nimenvaihdolla rahaa: mainostaa stadionkeikkojaan viimeisiksi, hölmöt ostaa liput ja pian onkin stadion keikkoja eri nimellä vain ;D
Pari hittiä teki elonkerjuussa ja siitä se lähti