Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihastunut mies vetäytyä tyystin?

Vierailija
25.09.2024 |

Vai onko kyse siitä, että kiinnostus on latistunut ja tällä tavoin kohteliaasti mutta epäsuorasti ilmaisee, että parempi vain lopettaa ennen kuin kunnolla suhde voi alkaakaan? 

Hänellä ollut nyt paljon stressiä. Sanoi, että haluaa olla nyt rauhassa jonkin aikaa mutta kyse ei ole hänen mukaansa minusta, senkin halusi ilmaista vaikka en tietenkään mitään kysynyt. Haluaa vain nyt tosiaan olla poissa linjoilta pidemmän aikaa.

Minulle täysin ok mutta silti mietin, josko tämä on sitäkin että ei halua jatkaa juttua eteenpäin. 

Ei ole pitkää aikaa siitä kun hän oli vielä hyvin suora sen suhteen, että haluaisi mahdollisesti aloittaa suhteen kanssani kun tässä vielä enemmän toisiimme tutustutaan. 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta omassa elämässäni on aina ollut niin, että jos mies on vetäytynyt, syynä on joka kerran ollut hänen hiipunut kiinnostuksensa. Toivottavasti tässä tapauksessa ei kuitenkaan ole kyse siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ja jatka matkaa.

Vierailija
4/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee jotain kiinnostavampaa, jos mies on aidosti kiinnostunut niin hän ei minkään työstressin takia vetäydy. Jos hommat kusahtaa kiinnostavamman kanssa, hän voi taas ottaa sinuun yhteyttä ja kertoa että nyt stressi helpotti.

Vierailija
5/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, varsinkin jos elämässä oikeasti on kovaa stressiä. Se voi kuitenkin myös olla pelkkä tekosyy. Jos ette seurustele et jää odottamaan häntä vaan vastaat, että ymmärrät toki ja jos olet vielä vapaa hänen tilanteen muuttuessa haluaisit silloin kokeilla uudestaan. 

Vierailija
6/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta omassa elämässäni on aina ollut niin, että jos mies on vetäytynyt, syynä on joka kerran ollut hänen hiipunut kiinnostuksensa. Toivottavasti tässä tapauksessa ei kuitenkaan ole kyse siitä.

Sama. Joskus se kiinnostuksen hiipuminen on tullut niin puskista että on ollut vaikea uskoa, mutta sekin on mahdollista. Nykyään jos yhtään havaitsen että mies alkaa jarruttelemaan, lopetan itse matalalla kynnyksellä koko jutun.

Vierailija
7/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyt on kyse parista päivästä ja tottakai se on ihan hienoa, että toinen haluaa olla itsekseen ja rauhassa jos on elämässä suuria muutoksia ollut viime aikoina.

Kuitenkin olen varautunut siihen, että saan viestin seuraavaksi jossa kertoo, että parempi nyt vain antaa koko tämän meidän jutun olla. 

Sinänsä sääli koska hän on yksi harvoista joihin tunnen sellaista samanhenkisyyttä ja vetoa, jota en muista aikoihin kokeneeni. Mutta olkoon se sitten niin. En minä muuta kuin hyvää hänelle toivo oli sitten tilanne mikä tahansa. 

Ap

Vierailija
8/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies tarvii omaa aikaa ja on tosiaan oma kriisi tvs. Ihastunut voi laittaa suhteen tauolle, rakastunut ei. Ja toki kannattaakin, jos ei oma elämä ole kunnossa. Voi se toki valehdellakin.

Vierailija
9/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä omituista, jos oikeasti ihastunut vetäytyy.

Valitettavasti miehet yleensä yrittää montaa naista ja valitsevat sitten parhaan. Ei tarvi kuin tinderiin rekisteröityä niin tykkäyksia tulee satoja parissa päivässä. Outoa, jos niin montaa miestä oikeasti miellyttää meikäläisen pärstä. 

Vierailija
10/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään ihanan mietelauseen: rakkaus ei ole sitä, että voi elää jonkun kanssa. Rakkaus on sitä, että ei voi elää ilman toista.

Vierailija
11/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi helpottuu kun annat sille pillua. Kai haluat auttaa miestä mäessä ja helpottaa sen elämää.

Vierailija
12/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ja jatka matkaa.

Tähän olen varautunut. No, olen ihan tyytyväinen, että edes pitkästä aikaa itsekin ihastuin ja tunsin edes hetkeksi jälleen itseni kauniiksi ja tärkeäksi ihmiseksi. Kivoja juttuja, piristää arkea vaikka nyt hieman harmittaakin. 

Ap

Vierailija
13/77 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit toisen kanssa. Sitten jos menee heillä hyvin niin saat epäilemäsi viestin. Jos huonosti niin palaa sinuun kuin mitään hiljaisuutta ei olisi ollutkaan.

Vierailija
14/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi ihastunut. Itse antaisin olla enkä jäisi odottamaan yhteydenottoa. Kurjaa mutta parempi vain olla realistinen. Kyllä me naiset nämä tiedämme.

Vierailija
15/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ainakaan kovasti ihastunut ei äkkiä pakita oli elämäntilanne lähes mikä tahansa. 

Voi toki olla että mies on edelleen kiinnostunut mutta mistään sen syvemmästä tuskin on nyt vielä kyse. Ja kiinnostus on myös helposti ohimenevää joten voi olla että miehestä ei enää kuulu mitään.

Vierailija
16/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän todennäköisesti tyydyttää halunsa koko ajan jollain linjalla, eli sinänsä tuo on mitä suurimmalla todennäköisyydellä valetta

Mutta mitä väliä, vaikka voisikin? Vastaako tuollainen välttely, roikottaminen ja "mulla on stressiä, painu v ittuun mun elämästä" -käytös sinun käsitystäsi siitä, mitä vuorovaikutus elämäsi tärkeimmän ihmisen kanssa on?

Rehellisesti: mies luiskaan äläkä ikinä edes harkitse takaisin ottamista. Tuollaiset lierot nimittäin kiemurtelevat takaisin juuri silloin, kun sinulla menee parhaiten, loisimaan työsi tuloksia

Vierailija
17/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään ihanan mietelauseen: rakkaus ei ole sitä, että voi elää jonkun kanssa. Rakkaus on sitä, että ei voi elää ilman toista.

Tämä voi tosin olla raskaasti pakkomielteistäkin. Mutta jos se kulkee vain pohjavireenä elämässä, tietty varmuus siitä, että tuo on minun ihmiseni, aivan sama mitä tapahtuu, rakastan häntä silti, niin ehkä sitten.

Vierailija
18/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, anna koko miehen olla. Jos ihminen on rakastunut, se löytää ajan ja keinot olla yhteydessä. Ja kyllä, olen tämän itse kokenut kantapään kautta ja oppirahani maksanut. Ei muuta kuin toivottelet hyvää syksyn jatkoa ja siirryt muijin juttuihin. Tuossa hukkaat vain aikaasi

Vierailija
19/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sen muutaman päivän ihan rauhassa, et muutenkaan pysty mihinkään vaikuttamaan. Jos kaipaat vaihtelua niin käy jonkun kanssa treffeillä tai vähän tuulettumassa viikonloppuna ja anna tämän miehen olla sen aikaa.

Vierailija
20/77 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varmasti vapaa?