Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rahamiehet pettävät
Kyllähän sitä saa paremmin kun on rahaa millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Harva lentäjä on hyvännäköinen. Ne on niin eri koulukuntaa kun olla voi. Todella useasti vielä saitoja. Ihan eri kriteerit valinnalle kun lentoemännillä. Monesti olen miettinyt kuinka niiden vaimot jaksaa tollasia. Poikkeuksia on mutta harvassa. Jos on pakko naida univormu tyyppi niin ottakaa palomies tai poliisi.
No eipä lentäjäksi tarvitsekaan olla mikään kiiltokuvapoika. Pääasia, että on taitoa ohjata konetta vakavissakin tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös he ole kunnon miehiä eli en usko!
Naislentäjätkin?
Vierailija kirjoitti:
Entäs rahanaiset
Vierailija kirjoitti:
Mistäs mää lentäjän löytäisin?
Työpaikaltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
No sepä lohduttaakin sitä rumaa petettyä vaimoa.
Tuskin lentäjillä nyt rumia vaimoja on!
Kauniilla lentäjällä voi olla ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva lentäjä on hyvännäköinen. Ne on niin eri koulukuntaa kun olla voi. Todella useasti vielä saitoja. Ihan eri kriteerit valinnalle kun lentoemännillä. Monesti olen miettinyt kuinka niiden vaimot jaksaa tollasia. Poikkeuksia on mutta harvassa. Jos on pakko naida univormu tyyppi niin ottakaa palomies tai poliisi.
No eipä lentäjäksi tarvitsekaan olla mikään kiiltokuvapoika. Pääasia, että on taitoa ohjata konetta vakavissakin tilanteissa.
Pääsykokeissa ei taideta antaa ulkonäköpisteitä kasvoista. Muutenhan naishakijat jyräisivät mieshakijat?
Vierailija kirjoitti:
Juuri rakastelin mun lentäjämieheni kanssa ja en usko hänen niin kovin minua haluavan, jos työmatkoilla olisi jotain pettämisiä. Sorry vaan emot, ette te kaikkia lentäjiä saa vokoteltua, vaikka varmasti kova on yrityksenne!
Ei tainnut olla kovin hyvää seksiä jos kulutat sen jälkeen aikaa vauva.fi-sivuilla?
Voi kun mä niin mielelläni huolisin rikkaan lentäjän edes rakastajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentäjät ovat niin suosittuja naisten kesken?
Ja miesten kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri rakastelin mun lentäjämieheni kanssa ja en usko hänen niin kovin minua haluavan, jos työmatkoilla olisi jotain pettämisiä. Sorry vaan emot, ette te kaikkia lentäjiä saa vokoteltua, vaikka varmasti kova on yrityksenne!
Ei tainnut olla kovin hyvää seksiä jos kulutat sen jälkeen aikaa vauva.fi-sivuilla?
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se univormu, vaan tilipussi. Lentäjien palkat moninkertaiset verrattuna palomiehiin tai poliiseihin.
Perämiesten palkat on onnettomat. Sit mitä hyödyt tilipussista kun lentäjät on niin pihejä! Ne oikeesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se univormu, vaan tilipussi. Lentäjien palkat moninkertaiset verrattuna palomiehiin tai poliiseihin.
Perämiesten palkat on onnettomat. Sit mitä hyödyt tilipussista kun lentäjät on niin pihejä! Ne oikeesti on.
No enpä tiedä onko perämiehen palkka huono, jos noin 10 000€ kuukaudessa tienaa. Ainakin oma mieheni tienaa tuon verran. Pärjätään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera emoko siellä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sanoisi onnettomiksi. Tuttu peris tienaa 9-11k kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä sitten pitäisi sen jälkeen oikeaoppisesti tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Jep. Tää on tää sama ilmiö, mitä tapahtuu kaikille hyvintienaaville (DI, KTM, oikis, lääkis) laskettelureissuilla. Sukset käy jalassa ehkä valokuvan verran ja muuten ihan vapaasti touhutaan naapurimökin naisporukan kanssa. Toki siis naisistakin osa varattuja. Kotona kerrotaan, kuinka kiva oli lasketella. Ja ihan omin
Niin totta, laskettelureissut ja mitkä vaan poikien reissut vaikka ihan vaan baariin on ihan jotain muuta kuin mitä vaimoille kerrotaan. Miehet pettää aina tilausuuden tullen. Joku voi olla poikkeus mut vastaan ei ole sellaista tullut. Vielä 45 vuotiaanakin on niin kuumaa kamaa et kuka vaan valmis pettämään jos hetkenkin vaikka baarissa pettää, ja myös ihan nuoret miehet. En luottais mieheen ellei käy vaan töissä missä ei naisia eikä ikinä reissuissa ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käy kuumana rahaan, ei väliä kuin vanha mies, jos vaan kohtuu näköinen niin naista saa aina. Ja miehet pettää kyllä tilaisuuden tullen aina.
Money talks