Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
961/3364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän ole keskimääräistä uskollisempia. 

Vierailija
962/3364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehet menee huushollista toiseen. Rööriroopet. 

😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs mää lentäjän löytäisin? 

Vierailija
964/3364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaalta? 

Vierailija
965/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokone on varmaan hyvä paikka🤔

Vierailija
966/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Sorry, olen itse lääkäri, enkä ole koskaan ollut sairaanhoitajan kanssa. Olen kyllä seurustellut usean kauniin naislääkärin kanssa, ovat keskimäärin älykkäämpiä, joten ovat enemmän makuuni.

Vierailija
967/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Sorry, olen itse lääkäri, enkä ole koskaan ollut sairaanhoitajan kanssa. Olen kyllä seurustellut usean kauniin naislääkärin kanssa, ovat keskimäärin älykkäämpiä, joten ovat enemmän makuuni.

Minä olen erikoislääkäri ja naimisissa sairaanhoitajan kanssa, joka on älykäs, kaunis ja empaattinen. Tuttavapiirissäni on sekä lääkäri-lääkäri -pareja sekä muutamia lääkäri -sh -pareja. 

Vierailija
968/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.

Tämä varmasti pitää paikkansa. Vaikka olisi mikäkin eliittitason mies, usein vaimona melko tavallinen, mutta fiksu nainen. Ei mikään tekotissinen duckface. 

Vierailija
969/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.

Tämä varmasti pitää paikkansa. Vaikka olisi mikäkin eliittitason mies, usein vaimona melko tavallinen, mutta fiksu nainen. Ei mikään tekotissinen duckface. 

Vaimo saa ollakin fiksu ja äidillinen, panot erikseen 

Vierailija
970/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että menestyvillä ja komeilla miehillä on myös kauniit sekä fiksut vaimot. Ylipäänsä pettäjä pettää ulkomuodosta riippumatta. 

Vierailija
971/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on että menestyvillä ja komeilla miehillä on myös kauniit sekä fiksut vaimot. Ylipäänsä pettäjä pettää ulkomuodosta riippumatta. 

Kaunis ja fiksu, muttei mikään leikelty duckface. 

Vierailija
972/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen. 

No sepä lohduttaakin sitä rumaa petettyä vaimoa.

Vierailija
973/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen. 

Minun silmääni luonnonkaunis on paljon kauniimpi kuin duckface

Vierailija
974/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin lentäjillä nyt rumia vaimoja on!

Vierailija
975/3364 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä myös ulkomaalaisten lentäjien juttu? 

Vierailija
976/3364 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen erikoislääkäri ja naimisissa sairaanhoitajan kanssa, joka on älykäs, kaunis ja empaattinen. Tuttavapiirissäni on sekä lääkäri-lääkäri -pareja sekä muutamia lääkäri -sh -pareja. 

Tunnen yhden lääkärin joka ennen lääkikseen pääsyä teki töitä roskakuskina, nykyään on siis lääkäri ja syö vieläkin kuormasta. Sama lienee lentäjilläkin.

Vierailija
977/3364 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin lentäjillä nyt rumia vaimoja on!

Mukavampaahan se on että kotonakin saa panna kaunista naista. Sekä työmatkoilla.

Vierailija
978/3364 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva lentäjä on hyvännäköinen. Ne on niin eri koulukuntaa kun olla voi. Todella useasti vielä saitoja. Ihan eri kriteerit valinnalle kun lentoemännillä. Monesti olen miettinyt kuinka niiden vaimot jaksaa tollasia. Poikkeuksia on mutta harvassa. Jos on pakko naida univormu tyyppi niin ottakaa palomies tai poliisi. 

Vierailija
979/3364 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva lentäjä on hyvännäköinen. Ne on niin eri koulukuntaa kun olla voi. Todella useasti vielä saitoja. Ihan eri kriteerit valinnalle kun lentoemännillä. Monesti olen miettinyt kuinka niiden vaimot jaksaa tollasia. Poikkeuksia on mutta harvassa. Jos on pakko naida univormu tyyppi niin ottakaa palomies tai poliisi. 

Ei se univormu, vaan tilipussi. Lentäjien palkat moninkertaiset verrattuna palomiehiin tai poliiseihin. 

Vierailija
980/3364 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä ymmärtänyt, että se on se raha, mikä tässä on kyseessä. Lentäjät ovat erittäin hyvin palkattuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi