Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2901/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Aina ei käy hyvin. Tuttavani lentäjämies jä kiinni pettämisestä. Asia aiheutti tietenkin aviokriisin, jota selviteltiin pari-ja perheterapiassa. Päätettiin jatkaa yhdessä, kun hyvää oli ennemmän kuin huonoa ja lentäjämies pelästyi, koska perheen menttäminen oli lähellä. Hetken oli kaikki hyvin, mutta sitten alkoi lentäjämieheen rakastuneen emon viestittely ja häirintä vaimolle ja muullekin lähipiirille. Tarvittiin juristia ja varmaan työterveyttäkin, koska häirintä meni liian pitkälle. Hän oli päättänyt saada lentäjämiehen. Vaimo ei enää jaksanut häirintää ja muutti lasten kanssa pois. Avioeroa  ei kuitenkaan haettu heti, mutta myöhemmin kyllä. Emon kanssa ei romanssi jatkunut, va

Ei jumaliste ne on hulluja. 

Vierailija
2902/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tänne kyllä enää raportoi mitään omasta aidosta elämästäni kun se on nyt tämän keskustelun keskiössä anonyymien haukuttavana.

Tosiaan todella positiivinen yllätys oli ja kipinää tänään ja suunnitteilla nähdä pian uudestaan. 

Viimeinen kaneettini on että pettämisen saisi kyllä halutessaan vaimo todella helposti selville kännykstä ja menojen seuraamisesta. 

Ei ole pakko, ja sama se minulle. 

En aio jatkaa tätä kesä pidemmäksi enkä ole hänestä ihmisenä tai poikaystävä materiaalina kiinnostunut. 

Hyvää jatkoa kaikille.

Älä katoa! Käy välillä raportoimassa :)

No mahdollisesti, mutta alkaa tympäisemään mun maalittaminen täällä ja pikkupojaksi (?!) haukkuminen..

Joka tapauksessa, Raportoin nyt enemmän taas omille kavereille tästä, laitan tänne jos tulee joku radikaali isompi juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa huomaa, että ei ne emännät ole vain panoseuraa hakemassa vaan pohjimmainen tarkoitus on se vaimon paikka ottaa. 

Vierailija
2904/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa huomaa, että ei ne emännät ole vain panoseuraa hakemassa vaan pohjimmainen tarkoitus on se vaimon paikka ottaa. 

Niin niillä varmasn se voi olla osittain jopa alalle hakeutumisen tavoite, joillekin heistä. 

Mutta ei tosiaan minulle, alleviivaan. Itse käytän tätä piristyksenä oman eroni jlkn.

Ja kyllä, olen aivan hirveä ihminen sen takia, tai sitten pikkupoika.. Aivan sama mitä roskaa täällä olen saanut siitä että olen avannut asioita muidenkin iloksi/hyödyksi.

Bye bye. Palataan jos isompia käänteitä tulee 

Vierailija
2905/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan oikeasti lentäjän rouvia? Millaisia ovat ulkonäöltään, tyyliltään k e? 

Kuka tuntee? Ovatko kauniita? 

Vierailija
2906/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tänne kyllä enää raportoi mitään omasta aidosta elämästäni kun se on nyt tämän keskustelun keskiössä anonyymien haukuttavana.

Tosiaan todella positiivinen yllätys oli ja kipinää tänään ja suunnitteilla nähdä pian uudestaan. 

Viimeinen kaneettini on että pettämisen saisi kyllä halutessaan vaimo todella helposti selville kännykstä ja menojen seuraamisesta. 

En aio jatkaa tätä kesä pidemmäksi enkä ole hänestä ihmisenä tai poikaystävä materiaalina kiinnostunut. 

Hyvää jatkoa kaikille.

Yllättyikö joku että raportointi ei yhtäkkiä jatkukaan? Karkasi höpöhöpö käsistä ja lipsahti epäloogisuuksia?

Vierailija
2907/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan oikeasti lentäjän rouvia? Millaisia ovat ulkonäöltään, tyyliltään k e? 

Kyllä ainakin ne keitä itse tunnen. Yritätkö saada vastauksen, etteivät olisi? 

Vierailija
2908/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille.

Yllättyikö joku että raportointi ei yhtäkkiä jatkukaan? Karkasi höpöhöpö käsistä ja lipsahti epäloogisuuksia?

Ei vaan en halua anonyymeille jakaa enempää elämästäni kun päätinkin jatkaa hänen näkemistä. En saa itse siitä irti muuta kuin negatiivista jos kerron enemmän yksityiskohtia hänestä tai näkemisistämme. En tarvitse tätä palstaa lisätäkseni jännitystä elämään kun voin elää sitä oikeassa elämässä. 

Jos koitat provosoida tuolla tavalla kertomaan lisää, turha toivo. 

Seuraavaksi voin päivittää mahdollisesti kun näkemiset loppuu syystä tai toisesta tai käy jtn muuta. 

En halua myöskään rikkoa lakia jakamalla tietoa hänen paikkakunnasta, kotitalosta, ammattitaustasta tms mistä hänet voisi tunnistaa. 

T. Some muija 

Vierailija
2909/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille.

Ei vaan en halua anonyymeille jakaa enempää elämästäni kun päätinkin jatkaa hänen

Joo tuon yksityisyyden kanssa kannattaa olla tarkkana 

Vierailija
2910/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some muija on kertonut riittävästi yksityiskohtia oikean lentäjän tunnistamiseen. 

Vierailija
2911/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some muija on kertonut riittävästi yksityiskohtia oikean lentäjän tunnistamiseen. 

Ei ole. Tuhat lentäjää Finskillä, ei noista faktoista vielä identifioida. 

Vierailija
2912/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerroin osan myös totta, osan valhetta,niin ei voi arvailla liian lähelle. 

T. Some muija 

Vierailija
2913/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää ovatko minkä näköisiä? Mun silmissä ihan tavan tallaajia suurin osa. 

Vierailija
2914/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuossa hyvin faktaa. Instat ja LinkedIn saa jo paljon tietoa sekä lentäjien listat. 

Vierailija
2915/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää ovatko minkä näköisiä? Mun silmissä ihan tavan tallaajia suurin osa. 

No ei siellä ainakaan kerää rumia ole. 

Vierailija
2916/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuossa hyvin faktaa. Instat ja LinkedIn saa jo paljon tietoa sekä lentäjien listat. 

Höpöhöpö, tunnetko kaikki 1000, ja vain muutamalla heistä on nuo kanavat käytössä? Myöskään Some muija ei ole jakanut tuon työlistoja, eli älä turhaan kuumottele. 

Vierailija
2917/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, tunnetko kaikki 1000, ja vain muutamalla heistä on nuo kanavat käytössä? Myöskään Some muija ei ole jakanut tuon työlistoja, eli älä turhaan kuumottele. 

Aika paljon rajattu pois tuosta 1000 lentäjästä, eikä somemuijalla itsellään tietenkään mitään listoja ole. Maailma on pieni. 

Vierailija
2918/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa on kohtuu harva lentäjä. Monet heistä pitää matalaaa profiilia. 

Vierailija
2919/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata esitellä enempää vajaata älyään. 

Vierailija
2920/3364 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa on kohtuu harva lentäjä. Monet heistä pitää matalaaa profiilia. 

Totta, somessa on vain hyvin pieni osa lentäjistä. T. Yksi vaimo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi