Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Ja BTW olisin katkera ehkä jos olisi tunteita ja kiinnostusta mieheen ja hän pitäisi vain panona. Mutta kun samat intressit ei ole mitään katkeruutta tai hinkua "vaimon paikalle".
En tämän miehen vaimo tai tyttöystävä halli uaisi olla koska meillä ei synkkaa muutenki
Some muija aijotko käyttää kortsua kun sinne asti pääsette vai saako vaimo sulta tuliaisen?
Vähän hassua että vaimot juhlii olevansa ykkönen, kun itse jos olisin avioliitossa edellyttäisin kyllä olevani ainut eikä että on joku numero järjestys.
Tuossa onkin todiste siitä että monet vaimot hyväksyy pettämisen
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassua että vaimot juhlii olevansa ykkönen, kun itse jos olisin avioliitossa edellyttäisin kyllä olevani ainut eikä että on joku numero järjestys.
Tuossa onkin todiste siitä että monet vaimot hyväksyy pettämisen
Vastailevat ilkeisiin kommentteihin, ei heidän miehensä todennäköisesti petä. Sekös kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Some muija aijotko käyttää kortsua kun sinne asti pääsette vai saako vaimo sulta tuliaisen?
Kortsulla mennään ehdottomasti. En halua itsekään mitään Bangkokin tuliaisia tai vauvayllätystä
Mä olen satavarma, että tämän ketjun kommenteista valtaosa on ihan trollausta. Tunnen lentäjämieheni lisäksi kymmeniä muita lentäjiä perheineen, osan hyvinkin, eikä mitään pettämissaagoja ole korviini kantautunut, eikä avioeroja ole ollut. Eletään me vaimot omaa elämäämme ja antakaa kateellisten täällä mesota, ei se ole meiltä pois.
Some muija mahdollisesti trolli myös. Kertonut olevansa maisteri, muttei osaa edes kirjoittaa ja järjenjuoksu on pikkupojan tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen satavarma, että tämän ketjun kommenteista valtaosa on ihan trollausta. Tunnen lentäjämieheni lisäksi kymmeniä muita lentäjiä perheineen, osan hyvinkin, eikä mitään pettämissaagoja ole korviini kantautunut, eikä avioeroja ole ollut. Eletään me vaimot omaa elämäämme ja antakaa kateellisten täällä mesota, ei se ole meiltä pois.
No ei varmaan avioeroja tapahdukaan pettämisen takia. Plus jos päivisin näkee toista naista kun vaimo töissä eikä vaimo ole ikinä tarkistanut esim insta viestejä niin hyvinhän siinä voi säätää sillon tällöin. Ei läheskään kaikki mutta jotkut, joista ei sitä päällepäin nää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan avioeroja tapahdukaan pettämisen takia. Plus jos päivisin näkee toista naista kun vaimo töissä eikä vaimo ole ikinä tarkistanut esim insta viestejä niin hyvinhän siinä voi säätää sillon tällöin. Ei läheskään kaikki mutta jotkut, joista ei sitä päällepäin nää.
Kyllähän yleensä avioliitot saattavat päätyä eroon, jos toinen pettää. Ovatko nämä lentäjien liitot rouviensa kanssa sitten eri kuin jonkun hitsari Jorman avioliitto vaimonsa kanssa kun status puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Some muija mahdollisesti trolli myös. Kertonut olevansa maisteri, muttei osaa edes kirjoittaa ja järjenjuoksu on pikkupojan tasoa.
Samaa miettinyt. Kukaan täysjärkinen Finnairin lentäjä ei tapaa tai pussaile hoitojaan julkisilla paikoilla.
Tunteeko kukaan oikeasti lentäjän rouvia? Millaisia ovat ulkonäöltään, tyyliltään k e?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Kukaan täysjärkinen Finnairin lentäjä ei tapaa tai pussaile hoitojaan julkisilla paikoilla.
No totuus on sitten tarua ihmeellisempää. Voisin antaa hänen nimen ja asuinpaikan ja joku voisi hämmästyä täällä.
Mutta minun ei tarvitse todistaa kellekään mitään tai pilata tätä juttua paljastamalla se täällä.
Ehkä on parempi että ette usko niin elätte omassa tyytyväisessä kuplassa.
Ja tuo pussailu oli hississä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totuus on sitten tarua ihmeellisempää. Voisin antaa hänen nimen ja asuinpaikan ja joku voisi hämmästyä täällä.
Mutta minun ei tarvitse todistaa kellekään mitään tai pilata tätä juttua paljastamalla se täällä.
Ehkä on parempi että ette usko niin elätte omassa tyytyväisessä kuplassa.
Ja tuo pussailu oli hississä.
No jos se oli hississä niin sitten ehkä saatan uskoa. Luulin että siellä kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Aina ei käy hyvin. Tuttavani lentäjämies jä kiinni pettämisestä. Asia aiheutti tietenkin aviokriisin, jota selviteltiin pari-ja perheterapiassa. Päätettiin jatkaa yhdessä, kun hyvää oli ennemmän kuin huonoa ja lentäjämies pelästyi, koska perheen menttäminen oli lähellä. Hetken oli kaikki hyvin, mutta sitten alkoi lentäjämieheen rakastuneen emon viestittely ja häirintä vaimolle ja muullekin lähipiirille. Tarvittiin juristia ja varmaan työterveyttäkin, koska häirintä meni liian pitkälle. Hän oli päättänyt saada lentäjämiehen. Vaimo ei enää jaksanut häirintää ja muutti lasten kanssa pois. Avioeroa ei kuitenkaan haettu heti, mutta myöhemmin kyllä. Emon kanssa ei romanssi jatkunut, vaikka lentäjämies olisi ollut lopulta vapaa. Mies ei kaiken stalkkauksen ja häirinnän jälkeen halunnut. Perhe asuu edelleen erillään, mutta pitävät lasten takia yhteyttä ja yrittävät säilyttää hyvät välit vanhempina. Rakkaus oli lentänyt ovesta ulos!
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan oikeasti lentäjän rouvia? Millaisia ovat ulkonäöltään, tyyliltään k e?
No keitä itse tunnen ja tiedän niin kyllähän ihan kauniita ovat ja tyylikkäitä. Hillittyjä
En tänne kyllä enää raportoi mitään omasta aidosta elämästäni kun se on nyt tämän keskustelun keskiössä anonyymien haukuttavana.
Tosiaan todella positiivinen yllätys oli ja kipinää tänään ja suunnitteilla nähdä pian uudestaan.
Viimeinen kaneettini on että pettämisen saisi kyllä halutessaan vaimo todella helposti selville kännykstä ja menojen seuraamisesta.
Ei ole pakko, ja sama se minulle.
En aio jatkaa tätä kesä pidemmäksi enkä ole hänestä ihmisenä tai poikaystävä materiaalina kiinnostunut.
Hyvää jatkoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En tänne kyllä enää raportoi mitään omasta aidosta elämästäni kun se on nyt tämän keskustelun keskiössä anonyymien haukuttavana.
Tosiaan todella positiivinen yllätys oli ja kipinää tänään ja suunnitteilla nähdä pian uudestaan.
Viimeinen kaneettini on että pettämisen saisi kyllä halutessaan vaimo todella helposti selville kännykstä ja menojen seuraamisesta.
En aio jatkaa tätä kesä pidemmäksi enkä ole hänestä ihmisenä tai poikaystävä materiaalina kiinnostunut.
Hyvää jatkoa kaikille.
Ihan kaikki vaimot eivät välitä pettämisestä, koska mies tienaa melko hyvin ja lisäksi onhan ne kaikki lippuedut ym niin hyvät. Moni vaimo saattaa lisäksi olla luopunut osittain omasta urastaan tai tehnyt lyhennettyä päivää, jos pieniä lapsia niin taloudellisestikin voi olla epäedullista erota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa kaikille.
Älä katoa! Käy välillä raportoimassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa kaikille.
Ihan kaikki vaimot eivät välitä pettämisestä, koska mies tienaa melko hyvin ja lisäksi onhan ne kaikki lippuedut ym niin hyvät. Moni vaimo saattaa lisäksi olla luopunut osittain omasta urastaan tai tehnyt lyhennettyä päivää, jos pieniä lapsia niin taloudellisestikin voi olla
Niin, saa ne puolet miehen varallisuudesta jos eivät ole menneet kirjoittamaan avioehtoa. Jokaisen oma asia miten tekee. Miksi kiinnostaa niin valtavasti lentäjien ja vaimojen elämä?